Sludge / Stoner preporuke

Vlaja Buraz

• 2 weeks later...

Melvins i Kyuss su kraljevi stonera!!!

Inace i japanci kidaju: Church Of Misery, Eternal Elysium, Dot(.) - VRH bendovi!!

Takodje predlazem Karma To Burn. Uverite se sami :):pivopije:

I Fu Manchu, p[osebno California Crossing!!!

Edited by From Funeral Skies

• 6 months later...

Uhh ala je zamrla ova tema...ajmo ljudi gde ste :)

Od novijih bendova moja preporuka WITCH,clanovi Dinosaur Jr. dobra stoneritzaaa!

Uskoro prvi stoner fest (Sky Dust) u Beogradu u mojoj Massacre Booking organizaciji....vise informacija uskoro

Ah da zaboravih.....slusajte BRANT BJORK-a!

Edited by zombie eater

Uskoro prvi stoner fest (Sky Dust) u Beogradu u mojoj Massacre Booking organizaciji....vise informacija uskoro

Ah da zaboravih.....slusajte BRANT BJORK-a!

Opa! To bi bilo zanimljivo napraviti, mada ne znam koliko bi ljudi doslo na festival, u svakom slucaju podrzavam :pivopije:

Novi Bjork standardica.

Preporuka za sve koji su voleli Kyuss, neka obavezno preslusaju Hermano (peva John Garcia) nece se razocarati (naravno ne ocekujte totalnu Kyuss kopiju takodje...)

Вјеверица из д шит, мен.

http://mediaportal.ru/mp3/58900-brant-bjor...guilt-2008.html

http://mediaportal.ru/2007/11/30/brant-bjo...a-sol-2007.html

Nisam ni skontao ovaj The Bros album, nisam naročito redovan na Mediaportalu, sad ću to da skinem.

Sa druge strane, Punk Rock Guilt fino zvuči, za nijansu je više stoner a manje retro od BB prethodnih solo radova. Podsjeća me na ublažen stariji Fu.

Festival je pomeren za neki septembar/oktobar kada ce moci nadam se da se odazovu svi bendovi...jbg

Hermano je dobar ali je i pomalo ono sta znam...moderan i prepeglan za moj ukus...

A evo necega o cemu ja mastam a nadam se da cu sledece godine realizovati taj san haaaa,naravno SOLD OUT!

ROADBURN Festival

http://www.roadburn.com/frames.html

Izvalite samo listu izvodjacha....ISIS,JESU,CHURCH OF MISERY,WITCH,ACID MOTHERS GURU,BORIS,CULT OF LUNA itd. brutalno!

Edited by zombie eater

Mhm, taman da prodju svi ovi festivali, nego jel mozes da barem das neku naznaku ko ce na tvojem festu nastupati?

A Roadburn, uh covece, dobre grupe dobre.

Skoro sam otkrio jedan veoma dobar southern/stoner rock bend, zovu se Dixie Witch i supersonicni su totalno!

When the road is the only home you know a band has no choice but to go from the talented exuberant group of musicians they started out as to a well oiled rawk machine destroying every venue in their path. Such is the case of Austin, Texas's Dixie Witch. Born in the fall of 1999, Dixie Witch played their first live show at the legendary (and now extinct) Emo’s in Houston, Texas in January of 2000. From that explosive first show sprang a relentless road schedule that criss-crossed their native Texas homeland. Leveling venue after venue, the band quickly gained a large and loyal Texas following. In August of 2000, Dixie Witch recorded a five-song demo with Jeff Pinkus (Honky, ex-Butthole Surfers) which was well received and began to garner the band national attention through a well-deserved "buzz" via the internet. By the beginning of 2001, Dixie Witch had inked their first record deal with the Texas based doom metal label, Brainticket Records. The self-produced debut album "Into the Sun" was released in late May of 2001. The album was well received by fans of the underground heavy rock scene all over the world (and which has since been reissued on Small Stone Recoreds). Dixie Witch followed up the release of "Into the Sun" with intense touring of the US in the Summer of 2001 that took the band from coast to coast and to all points in between on the "Southern Domination Tour" with Alabama Thunderpussy and Suplecs. The next few years was a blur of roadside rest stops and countless club dates. 2003 brought the boys of Dixie Witch to their new home at Small Stone and saw the release of "One Bird, Two Stones" again with Jeff Pinkus at the engineering helm. With thousands of miles of road under their belts Dixie Witch has honed their talents to a razor sharp point culminating in the epic "Smoke & Mirrors." Produced, Engineered and Mixed in Brooklyn, NY by the considerable talents of Joel Hamilton, who has worked on recordings of everyone from Unsane & Make Patton to Elvis Costello, "Smoke & Mirrors" packs the punch of six longs years on the road into just under an hour of the loudest, dirtiest rock and roll the boys could muster up. The southern charm comes oozing through the thick riffs and powerful percussion of what can only be called classic American songwriting. With a masterpiece under their belts, the tour that never ends will rise up again this spring bringing the explosive fury that is the Dixie Witch ’s live show back where the boys feel most comfortable.... on the road again.

a evo i linkova ka sva 3 albuma doticnih

http://www.badongo.com/file/5193880

http://www.badongo.com/file/5191844

http://www.badongo.com/file/5202484

Edited by ScudTheDisposableAssasin

Dixie Witch su nastupali prosle godine na Roadburn-u valjda a mozda cak nastupaju i ove....

Na ovom festu sto ja radim trebalo bi da nastupe (ako se naravno svi odazovu): Tona (Novi Sad),Temple Of The Smoke (Beograd),Consecration (Beograd),In From The Cold (Beograd),Stonebride (Zagreb),Good Day To Die (Zagreb) i jos jedan ili dva benda....Nadam se da ce se realizovati sve negde u septembru/oktobru....zivi bili pa docekali haa

3 benda iz Hrvatske bi vec bilo previse za mene s obzirom da sam radim sve koncerte bez bilo kakvih sponzora i sranja...Bice verovatno jos jedan domaci bend a i iskreno malo me je i strah kako ce proci ovaj mini festival s obzirom koliko su ljudi operisani od ovakvog zvuka u Srbiji :)

• 1 year later...
Dixie Witch su nastupali prosle godine na Roadburn-u valjda a mozda cak nastupaju i ove....

Na ovom festu sto ja radim trebalo bi da nastupe (ako se naravno svi odazovu): Tona (Novi Sad),Temple Of The Smoke (Beograd),Consecration (Beograd),In From The Cold (Beograd),Stonebride (Zagreb),Good Day To Die (Zagreb) i jos jedan ili dva benda....Nadam se da ce se realizovati sve negde u septembru/oktobru....zivi bili pa docekali haa

Auuuu! Super!! Jedva chekam!! :pivopije: :pivopije:

Ubaci i ako mozhe ikako Seven That Spells :mrgreen:

• 2 months later...

Da se digne tema iz mrtvih, novi album starih majstora, ne znam da li je to zbog slabijeg kvaliteta mp3, ali po mojim basevima na zvucnicima bih mogao da zakljucim da su jos vise zamastili sa zvukom.

Artist: Fu Manchu

Album: Signs Of Infinite Power

Year: 2009

Style: Stoner/Hard Rock

Bitrate: MP3 208 kbps

Size: 51mb (+3 на восст.)

Tracklist:

01.Bionic Astronautics

02.Steel Beast Defeated

03.Against The Ground

04.Webfoot Witch Hat

05.El Busta

06.Signs Of Infinite Power

07.Eyes x 10

08.Gargantuan March

09.Take It Away

10.One Step Too Far

Total playing time: 00:35:20

http://hotfile.com/dl/14999825/a3081cb/Fu_Manchu___Signs_Of_Infinite_Power_28200929.rar.html

• 2 months later...

1262736369_cover.jpg

Genre: Stoner Metal
Info: 320kbs [CD-Rip] + Covers
Size: 165 Mb 
Length: 71.52 min 

Tracklist:

01 Psychedelonaut
02 Enter the Riffian
03 Analog Man
04 El Culto de la Avaricia
05 Two the Hard Way
06 The Slow Blade
07 Shake 'em on Down
08 Not of This Earth
09 The Spheres Beyond

Band:

Kent Stump - Guitar, Vocals
Tim Wilson - Bass
Michael Walter - Drums

http://depositfiles.com/files/n2i6z8g4m

• 1 month later...

Ako ima nekoga ovde koga uopste ovo interesuje...legenda desert rock scene kao i clan legendarnih Kyuss pa i jedno vreme Fu Manchu-a BRANT BJORK nastupice sa svojim bendom u Zagrebackom klubu Mocvara 4.4.2010

Ko nije slusao Bjorkove solo radove a voli Kyuss i uopste stoner trip neka to ucini obavezno jer faca sabija.

Da stvar bude jos bolja njegov nekadasnji drugar iz takodje Kyuss-a John Garcia (ex-Kyuss,Slo Burn,Unida itd.) nastupice u Rijeci na Hartera6 festivalu u Hrvatskoj 11 ili 12.6.2010 gde ce izvoditi probrane pesme Kyuss-a!! Ovo je jedinstvena prilika da se vidi ovako nesto jer ce Garcia nastupati iskljucivo po festivalima.

Cena karte za Bjorka je 70 kuna ako se ne varam a za Hartera festival 160 kuna