Megadeth

Earendil

89 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

vec vidim sadrzaj:

1-5 str..........rodjen sam u La Mesa California (malo o biografiji)....

5-200 str........ bio sam u bendu metalika i mrzim larsa, dzejmsa i kirka iako sam ovom zadnjem kreso ribu..tu sam bio totalno neshvacen...

200-400 str ..... pio sam .............. gutao sam............. ubrizgavao sam..............umro sam

400-405 str...... nasao sam boga

The end

Izostavio si deo sa napusavanjem dosadasnjih clanova megadetha,koje je mrzeo(al to je samo verzija za japansko trziste),a neke i tuzio(taj deo je pisao dok Elefson nije vaskrsao,verovatno u recenziji izbrisan)

Izgleda da stvarno moraju poraditi na zvuku, gdje god citam utiske sa koncerata prvo sto svi kazu da nije valjao zvuk.... pa sta je onda valjalo?!?!

Glupost, zvuk je bio odličan, kao i cijeli koncert.

Klub Boogaloo od prije 3 mjeseca ima potpuno novi viseći razglas, testiran još na Lamb of God i jedan od najskupljih na svijetu Adamson, a stvar je tonca kako će ga složiti.

• Upvote 1

• 2 weeks later...

Kataklysm post na Fejsbuku:

MEGADETH: we are big fans but after the stunt the pulled backstage to one of our members, we see what they really are, one of our guys was picked up on the same cart that had Mustaine and others from theire crew to be transported backstage ( he was ASKED to join the cart by driver) they drove 10 meters and Megadeth stopped and got off said they wont be on the same cart as "everyone else"..thats real metal boys

• Upvote 1

Pa po imenu benda vidis da su neki jeres i sektasi i da kaljaju ime Bozije,a svi znamo da je nas velecasni Dejv protiv toga,nece da deli kociju s nevernicima.Brothers and sisters praise the Lord!

MD45+influencesDave_Mustaine.jpg

Hallelujah eviri badi,kamon!

http://www.youtube.com/watch?v=Mm1kYrtVkCg

• Upvote 2
  • Downvote 1