Rhapsody of Fire

WoI

dobar je. mada ja bas volim te sto mogu da skice tako. kao sto su svi rekli, nije tajno da voli kiske-a, i nije ni tajna da luca voli pevace koji pevaju kao kiske :D

na ascending to infinity i excalibur refrenima ubi sve zivo

Guest HEFEST

Pa na trenutke isti Kiske. U mome ćitapu stoji plus. Na trenutke stvarno iznenandjujuce dobro zvuči, a na trenutke malo zamagljeno, ali ovo je 100 puta bolje od očekivanog, a i jedan od boljih albuma koje čuh skorije. Moje skromno mišljenje je da će ovo ipak biti bolje od ovog drugog dela benda.

a ovo lukino je sve samo ne bezidejno. ona svirka sto se desava na title tracku rhapsody nije video. bas ozbiljno proggy za njega

da ima onaj whole tone kurac. dobra je pesma.

meni je ovaj album na nivou, vrlo sam zadovoljan.

jedino dark fate of atlantis mi ide na zivce stvar

Edited by Čarli

Stvarno je album bolji nego što smo se nadali. Nema tu baš pesama koje me oduševljavaju kao što je Lukina Ancient Forest Of Elves ili stara dobra Rage Of The Winter, ali mi je bolji od poslednjih radova Rhapsody Of Fire koji su presimfonirani i dosadni. Slažem se da je vokal u pojedinim momentima previše visok, ali ne smeta toliko. Dobar je balans starih motiva i nekih inovacija u zvuku. Ja nisam baš prog fan, ali mi na ovom albumu prog uticaji dobro leže.

Jak je domaći zadatak za drugu frakciju Rhapsody. Bilo bi dobro da od jednog dobrog, ali već istrošenog benda, nastanu dva još bolja.

novi album je definitivno dobar potez, ima da se sluša još, što se vokala tiče - maksimalno iskorišćen, školovan i radi sve šta mu se kaže. i dalje mi je najjača ta operatic varijanta, ovo kad vuče na kiske-a, ili olafa - ok, odrađuje tu hm priču, nema onu fabiovu moć, ali je skroz ok, bar što se studija tiče, voleo bih da čujem uživo

• 2 weeks later...

Hteli mi to ili ne, od sada ce morati da pratimo oba Rhapsody-a :] Mene oba kupila za sada, ROFovci fantasticnim live nastupom, a Luka odlicnim albumom. Videce se ubuduce kako ce stvari stojati za oba na drugom polju.

Iako je meni ovo u glavi Lukin novi solo album, jebes ga, cinjenica je da mnogo vise zvuci kao noviji Rhapsody (tj. vatreni), samo uskraceniji za onu jednu uber-heavy pesmu koju su poslednja dva ROFa imala. Sve ostale je, maltene, na ocekivanom nivou. Puno dobrih, pamtljivih momenata, refreni na naslovnoj, Danteu, Arhangelu lepota, onaj rekurentni lead na Dark Fate (prvi put na:00), ...ma koliko da sam ocekivao da ce ovo da failuje, ovo je (minimum) rame uz rame sa "From Chaos To Eternity".

Sto se tice novo pevaca, iskreno, ponajmanje ga primecujem. Ne samo sto mi je cudno da slusam neFabiov glas preko Rhapsody-potpisane muzike, nego sto i mislim da ga tol'ko pokrivaju horovi po celom albumu da zato nema mnogo mesta gde mi se on nesto istice. Maltene sav catchy work vokalni, osim refrena naslovne eto, mi je vezan za horove.

Nikada nisam pratio Rhapsodyeve sage i legende, i kapiram da je sada Luka zapoceo neku novu, jedino mi nije jasno kako je uspeo da napise pricu gde se u isto vreme javljaju Dante, Ekskalibur, Atlantida i jebeni Arhangel Mihajlo :haha: Mozda muzika ne donosi nista novo, ali ovakav buckuris tematika jos ne videh na nekom albumu.

No, lirici na stranu, ovo mi je za sada medju lepsim iznenadjenjima godine, i vrlo jak pretendent za power album godine.

PS. I da, odlicna Helloween obrada, muzicki lep twist dodat, plus sto ovaj skida Kisketa u notu.

Edited by Angelystor
  • Upvote 2

• 2 weeks later...

"Clash Of The Titans", the second single from the Italian "cinematic" metal band LUCA TURILLI'S RHAPSODY, will be made available for free at the end of the summer/early fall. The "virtual" single will include the new song "Fantasia Gotica", described by the band as "a very original cinematic orchestral ballad of rare emotional impact," and a video for the track "Clash Of The Titans" helmed by the Swedish director Owe Lingvall of Dreamday Media (U2, THE RASMUS). The clip was filmed in New York and its "visual impact will underline once more the strong link between RHAPSODY and the world of movies," according to Lingvall.

Commented guitarist Dominique Leurquin: "We are working with our friend Owe Lingvall to present a new generation of shows on our upcoming tour. !!!The songs of the new album, the legendary hits of the first albums, some of those old glorious RHAPSODY songs never or rarely played until now, a couple of surprises from the solo releases of Luca Turilli!!!; the great variety of the setlist is surely guaranteed and we will offer music for all tastes!”

Budimpesta mi ne gine.

• 4 months later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 3 months later...

Italian "cinematic" metallers LUCA TURILLI'S RHAPSODY will release their new album in June/July via Nuclear Blast Records. The CD will once again be produced by Luca Turilli and it will be recorded and mixed bySebastian Röder at the Backyard Studios in Kempten, Germany.

Says LUCA TURILLI'S RHAPSODY guitarist Dominique Leurquin: "After the great success of 'Ascending To Infinity', for which we'll never stop thanking our supporters and the international press, a new opus of cinematic metal will soon see the light and once more the wonderful and versatile voice of Alessandro Conti, ranging from heavenly and crystalline high tones to the dramatic power of an operatic tenor, will surprise most of the people while painting musical landscapes of rare beauty!"

In other news, Luca has announced the formation of a new music production company through which he will offer his services as an arranger, specializing in the creation of epic/orchestral/modern arrangements of all styles, but also as the composer and artistic producer for all kinds of music (metal, rock, pop, classical, opera, folk, etc.) and for the media-related world (TV, cinema, videogames, etc.).

Says Luca: "In the last years, I always dreamed of starting a second business activity in connection with cinema and other important media. I finally decided to take the big step in this direction. I am actually selecting some top-level partners to offer and extend the services of my company to a worldwide level."

In August 2011, RHAPSODY OF FIRE guitarist Luca Turilli and keyboardist Alex Staropoli announced their decision to go their separate ways.

Due to legal reasons, Staropoli is continuing under the RHAPSODY OF FIRE name. Turilli, on the other hand, is making his efforts available under the RHAPSODY moniker (RHAPSODY OF FIRE's original name), in which he is joined by guitarist Dominique Leurquin, bassist Patrice Guers, singer Alessandro Conti (TRICK OR TREAT) and drummer Alex Landenburg (AT VANCE, ANNIHILATOR, MEKONG DELTA,STRATOVARIUS).

LUCA TURILLI'S RHAPSODY's new album, "Ascending To Infinity", entered the German Media Control chart at the position No. 32.

Odlicno je ovo ispalo, bas snimak djeluje dobro odradjeno, dosta kamera, zanimljivi uglovi, mocno osvjetljenje, docarava odlicnu atmosferu sa live nastupa.

Sad opet razmisljam, sretan sam sto sam ako nista pod stare dane (i moje, a i od benda :)) uspio da ih konacno vidim uzivo prosle godine. :rockdevil:

• 2 weeks later...