Charlie Dominici

azal

• Replies 96
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Za razliku od vecine, meni se dopada kako je otpevao na "When Dream and Day Unite", uopste, ceo album u totalu mi se jako svidja.

Moram da naglasim da me vise nervira LaBrie-evo prenemaganje (sto biva slucaj i precesto, u poslednje vreme) nego bilo koji aspekt Dominicievog pevanja.

Uh, sad sam se primio, idem da slusam "When Dream and Day Unite"!

:D

Za razliku od vecine, meni se dopada kako je otpevao na "When Dream and Day Unite", uopste, ceo album u totalu mi se jako svidja.

Moram da naglasim da me vise nervira LaBrie-evo prenemaganje (sto biva slucaj i precesto, u poslednje vreme) nego bilo koji aspekt Dominicievog pevanja.

Ma, nego sta!

LaBrie je samo uspeo da upropasti pesme sa tog prvog albuma kad god mu se ukazala prilika. Iako mi je Live at Marquee najbolji DT audio live koncert, ono sto je uradio sa Killing Hand, vredno je smrtne kazne.

LaBrie je masina bez osecaja, a Dominici je covek od emocija i to je to.

Uvek mi je bio bolji vokal od LaBrie-a, a i prvi album je jedan od naj DT albuma, naravno.

Ima ga na ovom novom DVDu DTa Score-u, u dokumentarcu... Izgleda kao neciji deda ;)

Ma svi njihovi albumi zaslužuju da se cijene.

ne.

ali WDADU je sigurno jedan od najboljih.

samo sto je produkcija go kurac.

ali imam ja limited edition remaster koji dosta bolje svuci.

WDADU ima mozda najgori omot ikad.

i pritom lik malo lici na Sherinian-a.

u svakom slucaju, sto manje muskih pazuha na omotima, to bolje.

• 2 weeks later...

Inside Out Music has set a February 26 European release date for the new album from DOMINICI, the band led by former DREAM THEATER lead vocalist Charlie Dominici. Entitled "O3 A Trilogy - Part 2", the CD "enthralls listeners with diverse musical elements and an ambitious concept," according to a press release.

Time and time again, Charlie Dominici has surprised his fans throughout his long and successful career. Yet the American vocalist has never attempted to imitate himself or other musicians. Everything Dominici works on sounds original, fresh and authentic. "I didn't feel I had to model myself on other contemporary singers," he explains regarding the nine new complex compositions from his latest work, "O3 A Trilogy - Part 2". "I wanted to sing my songs how they had to be sung. Sometimes it sounds like JUDAS PRIEST or METALLICA, sometimes more like DREAM THEATER or QUEEN. But most often it just sounds like us."

With "us," Dominici refers to his new band consisting of musicians Brian Maillard (guitar), Yan Maillard (drums), Americo Rigoldi (keyboards) and Erik Atzeni (bass). Incidentally, DOMINICI is not just the name of the vocalist but it has become the name of the band itself. It's easy to find the influences mentioned above in such pieces as "Captured", "School of Pain" or "The Real Life". However, Dominici goes on to explain, "'O3 A Trilogy - Part 2' is certainly not some kind of imitation of other successful concepts by other artists. It's 100 percent innovative and unmistakable, with the majority of tracks being composed and performed to the highest standards throughout.

Dominici adds, "Every single song of the album is very important to . This record tells a story. The song 'Nowhere to Hide' introduces the main character from the album and his background. It talks about his unacceptable behaviour, being an offensive alcoholic. Similarly 'Greed, the Evil Seed' explains why there are so many enormous problems in the world. By contrast the concluding song 'A New Hope' deals with something positive, a glimmer of hope for the world. This closing track, with its surprising end, sets the tone for the third part of my trilogy." For a better understanding, Part 1 of the "O3 Trilogy" was released in July 2005, Part 2 comes out in February 2007 and Part 3 is in the planning stages.

Dominici succinctly describes the stylistic mixture of "O3 A Trilogy - Part 2" as being "melodic progressive metal" and he is utterly determined to bring his music back to the stage. With a new band together, he has a group of musicians who are able to present their demanding music in a live setting without compromise. After a long hiatus, Dominici's goal is unmistakable: "If I had my way we'll tour the whole world!"

Despite enjoying a successful career as a singer songwriter in the Sixties and Seventies, Charlie Dominici is known by many fans from his time with DREAM THEATER, with whom he recorded their debut album, "When Dream and Day Unite", in 1989. Dominici saw the successful transition of a young band called MAJESTY who became an international success. Having left the band in 1989, his artistic achievements within DREAM THEATER are undisputed to this day. Dominici received accolades from the fans when he reunited with his former ban mates for the 15th anniversary of "When Dream and Day Unite" in 2004. Now with "O3 A Trilogy - Part 2" he stands proudly alongside his contemporaries in today's metal scene.

"O3 A Trilogy - Part 2" track listing:

IPB Image

01. The Monster

02. Nowhere to Hide

03. Captured

04. Greed, The Evil Seed

05. School of Pain

06. The Calling

07. The Real Life

08. The Cop

09. A New Hope

• 2 weeks later...
ono sto je uradio sa Killing Hand

potpisujem :)

Pogotovu ako uzmemo u obzir da mi je to najbolja DT pesma ikada :)

Inače meni na WDADU apsolutno ništa ne smeta, pa čak ni toliki Rush uticaj :)

A što se tiče LaBrie vs Dominici - uvek Dominici iako znamo da nam se I&W nikako ne bi svideo koliko nam se svidja da je on ostao tamo :)

Edited by Lordring

La Brie je odlican pevac ali nakon Live at Marqie nije uradio nista fascinantno po pitanju pevanja. Dominici je izbacen iz benda jer je njima trebao pevac koji moze da izvlaci najvislje tonove i to je po njima tada bila mera za kvalitet pevaca, sto govori samo o njima. To nije svrha pevanja, moze La brie da izvlaci c3 koliko god hoce ali mu je to dzabe, jer se Dominici mnogo bolje snalazi u svojoj lagi sto je ujedno i dokazao na jednom od koncerata u proteklih par godina, kada je Dream Theater odsvirao ceo prvi album. Tada je dominici otpevao dve pesme medju kojima i Metropolis zajedno sa La briem. Znaci Charliju se ni jedna zila nije pomerila dok je ovaj umirao, posebno na visokim delovima.

La Brie je odlican pevac ali nakon Live at Marqie nije uradio nista fascinantno po pitanju pevanja. Dominici je izbacen iz benda jer je njima trebao pevac koji moze da izvlaci najvislje tonove i to je po njima tada bila mera za kvalitet pevaca, sto govori samo o njima. To nije svrha pevanja, moze La brie da izvlaci c3 koliko god hoce ali mu je to dzabe, jer se Dominici mnogo bolje snalazi u svojoj lagi sto je ujedno i dokazao na jednom od koncerata u proteklih par godina, kada je Dream Theater odsvirao ceo prvi album. Tada je dominici otpevao dve pesme medju kojima i Metropolis zajedno sa La briem. Znaci Charliju se ni jedna zila nije pomerila dok je ovaj umirao, posebno na visokim delovima.

1. pise se marquee

2. ocigledno nisi gledao novi dvd score na kome labrie peva bolje nego ikad

3. otkud ti znas zasto su oni doveli labria???da nisi mozda na neki nama nepoznati nacin povezan sa bendom???

4. a ovo sto svi uporedjujete labria i dominicija je isto kao kad bi uporedjivali di'anna i dickinsona (inace najboljeg heavy metal vokala) i nacin na koji dickinson peva di'annove pesme (di'anno je jednom prilikom rekao da kada bruce peva njegove pesme, to zvuci kao veoma losa sala)...

Tada je dominici otpevao dve pesme medju kojima i Metropolis zajedno sa La briem. Znaci Charliju se ni jedna zila nije pomerila dok je ovaj umirao, posebno na visokim delovima.

Treba isto biti fer i napomenuti da su LaBrie-ju oko FIY (ako se dobro sećam) glasne žice otišle u 3 lepe i da je jedva uspeo da se rehabilituje ;)

Pukle mu zice, pa to ne bi smelo da mu se desi ako je stvarno toliko dobar.

A ti Valderama , pogledaj onaj drugi disk Score. na kome se nalazi dokumentarac u kome su sve to rekli. A la brie je pevao bolje nego ikad 1993. Peva on i sada odlicno, ali nista fascinantno.