Dark Funeral

Narsil

E jeba ga, vec sam poslao pitanja, ali sam pitao za iskustva sa Legacy festa i da li ce dolaziti opet ovde, tako a je to slicno ;)

Е, одлично, надам се да ће бити мало расположенији да развеже о томе. :pivopije:

Dobar je album. 7,5/10 po mom misljenju. Najvise me podseca na Diabolis interium, koji je ipak bolji. Naravno najbolji je Vobiscum Satanas bez konkurencije. Ne samo od DF-a vec jedan od najboljih albuma u black metalu uopste.

Edited by nenad_pa

Stigli odgovori, evo šta kaže:

We would definitely like to play Serbia again, but at this point of time I have no idea when that will happen. However, our booking agency is currently busy booking a massive European tour for us, and I told him to try and include the eastern European countries too. So let’s see what happens...

Boooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooring.

"Action failed: You have reached your quota of negative votes for the day."

"We would definitely like to play Serbia again, but at this point of time I have no idea when that will happen. However, our booking agency is currently busy booking a massive European tour for us, and I told him to try and include the eastern European countries too. So let’s see what happens..."

Нека дођу у Мађарску. Без размишљања идем.