AC/DC

Vina marke "AC/DC"

Australijska grupa AC/DC počela je s proizvodnjom svog asortimana vina, prenele su danas agencije, a već su ''izbacili'' nekoliko boca nazvanih po njihovim najvećim hitovima - ''Highway to Hell'' kaberne sovinjon, ''Hells Bells'' sovinjon blan i ''You Shook Me All Night Long'' muskat.Grupa, koju predvode Angus i Malkom Jang, udružila se sa australijskom vinarijom ''Verburn estejt'' da bi napravili nacionalno ''AC/DC'' vino.

- Ovo je svetski fenomen, prvi na tržištu - rekao je direktor kompanije koja će prodavati vino, Stiv Donohju.

Vina će se od sutra naći u prodaji.

• 5 months later...
  • 1 month later...
  • 2 months later...

Malcolm o novom albumu

He confirmed they’re working on a potential follow-up to 2008′s Black Ice. But he warned fans are in for a longer wait than expected, after singer Brian Johnson suggested there would be new material next year.

Young explained: “You know what Brian’s like. He just says things and then walks away. It’ll be a little while – a year or two anyway.

“I’ve been doing some jamming on some song ideas but I do that all the time, as do the rest of the band. We are still working. But we had a long rest between Stiff Upper Lip and Black Ice, so I think we need a couple of years to recuperate and work on it a bit more.”

He added it’s unlikely any world tour in support of a future release will grow to the scale of the AC/DC Black Ice trek, which lasted almost two years and sold nearly five million tickets.

His son Ross pitched in: “It would probably be a bit less, a year or 18 months. That was very long last time.”

http://www.classicro...-singer-cousin/

• 3 months later...

I jos malo zabave, kad je vec ova tema vracena u vrh:

Antologijska Razbijaceva poema o gostovanju AC/DC u Beogradu 2009. godine. Tek da se ne zaboravi.

Stihovi gdje se pominje Morbid Angel i Siptari su suvo zlato.

AC/DC NA STADIONU PARTIZANA

Ah kako divan dan,toliko sam srećan,a nije derbi

ne igra zvezda i partizan

a opet,utakmica jedna važna na mojemu omiljenom stadionu

igraće se danas

sv navijamo zdušno za jedan jedini tim

u srcima našim oduvek šampion,većni pobednik

ako pljuješ,ili ako si protiv,prava pićka ti si

srce drhti ponosno kada svira Ejesidisi

Kad lokomotiva zapišti,reć od žara meni u grlu stane

pa krene voz rokenrola,i sreći mojoj beskrajnoj nikako da svane

Provodimo se,skaćemo svi smo kao lude

toliko je ludo noćas i da budemo u paklu nikako loše mesto ne mere da bude

Samo rockenroll u mom srcu nocas plamti

koncert ejsidisija,

to je nešto što se za života pamti

šta koji kurac palac,morbidni andjeli i sadisti

to bre sve u tiranu terati

pa nek sa njima šiptar vrišti

Većeras samo topovi tuku,svi šabani i foleri

za kurac mogu da nas povuku

mi smo većeras u transu svi

na autoputu za pakao

u crnom vraćamo se mi

I pucamo iz zadovoljstva,ko gromom pogodjeni

rockenroll bozjom rukom noćas mi smo vodjeni

i staro i mlado,noćas kao jedan glas kliće

ejsidisi na stadionu partizana

spektakl 2009,sad i nikad više

i zato ko nije bio,a pljuje ceo dogadjaj

more kitu da mi siše,

i da se mojih slanih muda napase

porućujem mu to i ništa više!

• Upvote 3

• 9 months later...
  • 7 months later...
  • 1 month later...

Procitao sam dve informacije na dva sajta:

- he had a stroke

- brain clot

Sta god da je od ta dva ako je istina, bedak je. Najbitnije je da se oporavi i da bude dobro.

Covek verovatno vise nece moci da svira, pa je i bolje da se razidju.

Са званичног фејсбука:

"After forty years of life dedicated to AC/DC, guitarist and founding member Malcolm Young is taking a break from the band due to ill health.

Malcolm would like to thank the group’s diehard legions of fans worldwide for their never-ending love and support.

In light of this news, AC/DC asks that Malcolm and his family’s privacy be respected during this time.

The band will continue to make music..."

• 3 weeks later...

http://www.blabbermo...-for-new-album/

:(

Прикладан коментар:

Alex Settle · Top Commenter

Oh great, we get one more CD produced by the guy who made their last one sound like it was recorded in an empty tunnel at the bottom of the ocean. I'm so excited!

Мада мени тај албум звучи више као да су га снимили без појачала и било какве електротехнике, сагласно сам ужаснут поновним избором Брендана О'Брајена. Мислим, човјек јесте урадио чуда са Стоун Темпл Пајлотс плус што је био изузетан сарадник на хрпи легендарних албума, али то су сасвим неке друге приче. ЕЈСИДИСИ би требало да поново пронађу струју изгубљену тамо негдје прије Болбрејкера. Уз помоћ кога - не знам, али Брендан, сумњам у старту, што се тиче форме. Сам садржај - суштина - пјесме, тешко да могу бити горе од оних са Блек Ајс... а и ваљда их неће бити толико.

• Upvote 1
  • Downvote 1

• 1 month later...

"Hello everyone, i just wanted to thank everyone for their kind words about Cars That Rock. Your encouragement means a lot to me. This was my first ever go at presenting a TV series and even though it may not show, i was real nervous and so am very relieved that you all seem to be enjoying it. We hope to bring you more shows in the near future but, of course, there is the slight distraction of my day job with AC/DC – and it looks very likely that we will be on the road again before the end of the year. So stand by for more music – and more Cars That Rock. thanks – Brian"

http://www.brianjohnsonracing.com/message-from-brian/

Fotke iz Vankuvera ovih dana:

10489770_700982693300400_1941718096852616449_n.jpg

10487255_731216003590934_7848097948085745978_n.jpg

• 3 weeks later...

Нови албум - снимљен!

http://www.blabbermo...possible-title/

Ал' коментар:

i hear the new ac/dc album is a 35 song triple disc concept album based upon the life and times of infamous australian outlaw ned kelly. in a recent interview angus stated that it was made with the express intention of honouring bon scott. 'cause you know mate he were a bit of a rebel himself. only difference being that he did his fighting with mic in hand and his voice soaring amongst the eagles. jesus christ mate i loved that bastard. scotty mate this is for you. i fuken miss ya mate. have a good one mate. hope ya rocking up there with all the boys'. a dvd will also be released alongside the album highlighting the emotional journey the band went through whilst recording. at one stage a teary eyed brian johnson can be seen angrily asking the film crew to 'turn the fookin thing off...bastards....fookin bastards' as he sings an unreleased bon scott song entitled 'its got me in its grip'. which details his hellish descent into a booze fuelled oblivion brought about by the pressures of global rock stardom.

:haha:

Edited by Vlaja Buraz
  • Downvote 1

• 2 months later...