Metallica

lemmy sixx

ja nemam ni jedan jedini original bilo cega (ovo se odnosi na strane bendove)... imao sam jedan, neki ramones live, koji sam dobio za neki rodjendan, a koji sam pre neki dan poklonio devojci od mog ortaka, koja se lozi na njih abnormalno, a ja ga nikad nisam stavio u player, pa je on tako nov novcijat, a ja bez originala! icon_smile.gif

pazi sta si rekao! ako saznam da si ispiraterisao onaj split cd underdeath-a i eater-a sto treba da se pojavi... violent.gificon_smile.gif

Ako izdaju. biggrin.gif

A space eater i underdeth bi vise zaradili kada bih im pravio pirat. biggrin.gif

Obecavam oba benda da ce dobiti po 30% zarade. Meni 20%, a ostalih 20% djigi za duplu. biggrin.gif

• 3 weeks later...

Eight of rock's hottest bands have contributed to a special re-recording of METALLICA's "Master of Puppets" in celebration of the twentieth anniversary of the classic album's release and the 25th anniversary of the magazine Kerrang! The CD will be given away free with Kerrang! issue 1102, which goes on sale April 5. Magazines with the special CD will be available in the usual spots outside of the U.K. — at your favorite record store or book store if they normally import Kerrang!

"Remastered" features exclusive recordings by BULLET FOR MY VALENTINE, TRIVIUM, FIGHTSTAR, MACHINE HEAD, FUNERAL FOR A FRIEND, CHIMAIRA, MASTODON and MENDEED, with the sleeve notes for the album written by none other than Lars Ulrich. "It's awesome to think that some of you guys weren't even born when we recorded 'Master Of Puppets'!" laughed Lars. "When we started thinking about Kerrang! honoring 'Master of Puppets' with this tribute album, and saw the artwork and the line-up of bands we realized it was a big deal. We're honored that it's a record that's perceived as a milestone and a record that's been so inspiring to so many people, both fans and young bands like TRIVIUM and BULLET FOR MY VALENTINE. We're as excited to hear this as you guys are!"

"Remastered" track listing:

MACHINE HEAD - "Battery"

TRIVIUM - "Master Of Puppets"

MENDEED - "The Thing That Should Not Be"

BULLET FOR MY VALENTINE - "Welcome Home (Sanitarium)"

CHIMAIRA - "Disposable Heroes"

FIGHTSTAR - "Leper Messiah"

MASTODON - "Orion"

FUNERAL FOR A FRIEND - "Damage, Inc."

izbor bendova je uzas..

da video sam ovu cest sinoc na sajtu, bash me interesuje kako ce zvuchati. pogotovo machine head icon_da.gif. meni se od ovih bendova na spisq svidjaju samo Machine Head, Chimaira i Trivium...ovo ostalo, onako...

@gera- dobro <H i chimaira nisu bash emo icon_smile.gif

Edited by Maiden_Hell

pazi to su sad najpoznatiji bendovi u americi (mislim na taj nu wave, tj. neki emo fazon ili kako god)

Искрено, кога нормалног у металу заболе туки шта је популарно у Америци?

• 2 weeks later...
samo sto skinuh Remastered , upravo ga preslusavam... musik20.gif

aaa! aj obavezno ovde postuj utiske! kako zvuche machine, trivium i chimaira? odakle si skinuo to? sa nekog P2P programa ili sa linka? ako je link aj ga ostavi ovde!

ocekujem i kolache u obliku metallica logoa i nesto slicno .. dno dna ... icon_spava.gif

pa dobro, ovi su ove 3D stvari pravili za sve i svasta, za filmove, bla, bla, bla... veruj mi, da vidis sta od merch-a imaju neki drugi bendovi, ovo nije nista! no.gif