BM noviteti

Lunar

Na prvo slusanje, nije losa Bucovina. EP je u pitanju, nije los, ali ni preterano dobar. Nema neke posebne originalnosti. Zvuci otprilike kao stari Menhir, a vokal kao novi Menhir, tako da je ovo rumunski viking metal, na rumunskom pivopije.gif Ko voli nek' izvoli.

Ohoho, jedno fino iznenadjenje pred kraj godine. Dan uoci katolickog bozica, izlazi prvi full length njemackog benda Ascension - Consolamentum.

Na majspejsu mozete cuti na sto ce to da lici> http://www.myspace.com/gatewaystoascension

Evo i kovera koji mi je totalno sranje, dizajner je previse otisao u crveno :haha:

l_f160c55d5c9344f49ae038c07417550b.jpg

This 48 minute journey through heaven and hell will be released on the 24th of December through WTC Productions Germany. The 5-chapter concept album deals with the spiritual journey and transformation of a human soul towards salvation.

'Consolamentum' contains the following tracks:

2. Open Hearts
  3. Grey Light Sibling
  4. Rebellion Flesh
  5. Grant Me Light
  6. Fire And Faith
  7. Amok
  8. Angel Of The Burning Sun
  9. Consolamentum

WTC Productions will release the album as Digi CD and gatefold LP coming in both, red and white vinyl.

Za one koji nisu bili pazljivi na casovima, Ascension je njemacki bend u kojem se muvaju pojedini clanovi Katharsis. Njihov demo With Burning Tongues je stvarno maestralan, 45 minuta kvalitetnog ezotericnog tripa. Ocigledan uticaj Katharsis i svedske skole (Ofermod, Watain, Ondskapt). Ko voli taj zvuk, ovo ce mu bit sasvim dovoljna preporuka.

3540292116_photo.jpg

Three years after the release of the band's highly acclaimed fifth album, "Wreath of Thevetat", Finnish black metallers ALGHAZANTH have arisen from the depths and are preparing to unleash their brand new full-length offering titled "Vinum Intus". The album contains 54 minutes of majestic black metal full of grim beauty and burning passion for the "Master." This piece of black art will be unveiled to the world by Woodcut Records on January 1, 2011 as a digipak CD and in February as a gatefold double LP.

"Vinum Intus" track listing:

01. A Living Grave

02. With A Thorn In Our Hearts

03. Only The Reflection Bleeds

04. Under The Arrow Star

05. Our Ascent Of The Tower

06. Wine Within

07. For Thirteen Moons

08. Triunity

09. The Way Of The Scales

The song "With A Thorn In Our Hearts" can be streamed in the YouTube clip below.

http://www.youtube.com/watch?v=ehr5KL7yk2o

algha2.jpg

Za neupućene, tu peva Mikko iz Swallow The Sun, fin bend.

266940.jpg.jpeg

Zaboravih da metnem ovo kao jedan od najboljih BM albuma godine 2010. Mnogo dobro, sa odlicnim tekstovima za koje jos jednom zafaljujem mom drugaru dukljaninu.

Dobar je takodje i ruski Psalm666 - Symbol ov Faith, filthy satanic black metal.

edit: I Darvulia potonja. Ko voli DsO disonantne rifove, ovlazice na Mysticisme Macabre.

Edited by morbid god

Nema jos linkova. Al podji na njihov majspejs, tamo mozes preslusati album online.

Inace, evo nesto interesantno za mene (a bogomi i Talvija). Medieval Demon, grci, jedan od mojih omiljenih helenic bendova. Ovo im je kompilacija nekih demo/rare snimaka, nisam slusao al ajd da cujemo.

Medieval Demon - Necrotic Rituals From the Unholy Past

282086.jpg

Ko oce da proba malo okultnog black metala sa dobrim intro momentima, nek ovjeri Medieval Demon - Demonolatria. To im je full lenght, prvi i potonji. 1995. godina. >>>

http://www.megaupload.com/?d=6AD3QVRQ

Edited by morbid god