Stone Sour

Vrh death metala mi je ipak Death (niko kao Chuck!)

Haha, sad već ulazimo u druge rasprave ali to nije svakako vezano za ovu temu ali moram reći: temenje death metala postavio je Malevolent Creation i Deicide. Još par bendova, da sad ne nabrajam (među njima je Morbid Angel). Death,..... uh, iamla bi sad svašta da kažem al će da se svi deru što skrećem s teme icon_biggrin.gif

Stefan? icon_redface.gif

Znam jednog ZlogObucara, odogovara njegovom datumu rodjenja i meilu, tako da ako nije Stefan onda ne znam ko je icon_mad.gificon_confused.gif

NO nebitno... Verovatno je ovo neka kopija pravog Obucara!... icon_twisted.gif

Da, definitivno je to ta baraba icon_twisted.gif ...

"Patterns in the Ivy"... eh sad da li se zove Stefan, nisam siguran... (imena mi poprilcno ne idu, zapamtim samo ona koja su mi bitna)

Dakle, to je taj deran, old f®iend, dakle njega izostavljam iz ovoga... pivopije.gif

jes to sam ja

i kao takvom, mozes samo da prihvatis da mi popusis

nemam pojma ko si

ali si se na 5 tema pokacio sa 10 razlicitih ljudi i na svakoj tvrdis da su svi ostali nezreli tr00 metalci, a da si ti jedini koji vodi normalnu raspravu

edit: tr00 nu-metalci icon_smile.gif

Edited by [4]

' date='16. 3. 2006, 21:41'] jes to sam ja

i kao takvom, mozes samo da prihvatis da mi popusis

nemam pojma ko si

ali si se na 5 tema pokacio sa 10 razlicitih ljudi i na svakoj tvrdis da su svi ostali nezreli tr00 metalci, a da si ti jedini koji vodi normalnu raspravu

edit: tr00 nu-metalci icon_smile.gif

Zar ne mozes da nadjes neku devojku da ti pusi, vec od mene ocekujes da cu to da uradim? laugh.giflaugh.giflaugh.gifbiggrin.gifbiggrin.gifbiggrin.gif

Cccc... nisam rekao da si ti (vi) ne zreli true metalci, jer me boli kurac za takve stvari...

Onda, ja sam pozer, jer ne slusam samo metal, vec i rock i punk i ostale stvari, ne druzim se samo sa metalcima, pa posto je vecini biti true znaci slusati sam metal i biti ogranicen...

Dakle, jesam pozer... biggrin.gif

@estranged: Slusam je, i nikad nisam zazalio... Uvek sam je voleo, i nije mi bilo bitno da se isticem u ostalom drustvu metalaca...

Kapiras?

Uvek sam slusao ono sto sam voleo, i sto mi se svidjalo, makar to bila i najveca komercijala...

Nikad nisam gledao na ono "ovaj bend je popularan, svi ga u drustvu slusaju, pa hajde i ja..."

Jednostavno imam svoje ja...

pola mog drusta se lozi na NU metal, i nikad nismo imali problema (mi koji ne slusamo NU) da se slazemo sa njima, jer ni ne pricamo o muzici...

Ukusi se razlikuju, neko voli ovo, neko ono...

Neko voli pasulj, neko kobasicu, nego Korn, neko Emperor, i to je jednostavno tako...

Od kad je sveta i veka... Da smo svi isti bilo bi nam poprilicno dosadno...

Jel ti sad jasnije?

Btw, ne treba mi onaj Sentenced, uspeo sam da nabavim ono sto mi je falilo... biggrin.gifmusik19.gif

STONE SOUR, the band featuring SLIPKNOT singer Corey Taylor and guitarist Jim Root, have officially parted ways with drummer Joel Ekman. "This is something that we all discussed and feel is best for the five of us and for the future of STONE SOUR," the group write in a statement. "This has been the most intense recording process of our career and the next year of touring will be equally, if not more, intense. Our world tour kicks off June 2nd in Germany and our goal is to play as many cities and countries as possible. We're in discussions with a few drummers now and will let you know who that person will be as soon as we come to a decision. We wish the best to Joel and to his family."

STONE SOUR's sophomore album, which is being recorded in Los Angeles with producer Nick Rasculinecz (FOO FIGHTERS, VELVET REVOLVER), features a guest appearance on drums by Roy Mayorga (ex-SOULFLY, currently a touring member of SEPULTURA). Mayorga was enlisted to lay down the drum tracks after Ekman was forced to sit out the recording sessions for the CD in order to spend time with his nine-year-old son, who was diagnosed with brain stem glioma (brain cancer) last fall.

In a recent interview with Revolver magazine (web site), Taylor said about the recording process for the new CD, "The first record was really just us making music and laughing a lot and having a good time in a studio in Iowa. There were no real expectations. Now that we know we have an audience, it's way more crazy."

He continued, "It's priority No. 1 this year for Roadrunner [the band's record label], and they keep telling us, 'You've gotta stick to the schedule!' And then there's kids just fuckin' blowin' me up on the Internet, like, 'When's it coming out? When's it coming out?' I'm like, 'Wait, calm down — we just finished the fucking drum tracks, fer chrissakes!' but it's cool, you know? I thrive on the pressure, because it gets me going, and it gets me that much more psyched about it."

"This album's gonna be miles above the first one," promised Taylor. "Even with scratch guitar and really shitty scratch vocals, it already sounds powerful as fuck." Musically he describes it as "more melodic and darker than the first one. It's not goth rock, it's not fucking emo, it's not garage; it's fucking hard rock, man. It's good, heavy rock that's going to kick you in the face. Why would you want anything else?"

As for the disc's lyrical content, Taylor described it as a combination of "pain, pleasure, happiness, and grief. People keep asking me what the theme of the album is. Well, there is no theme, you know? If anything, the theme is life, because life is spontaneous and aggravating all at once. You never know what you're going to have to go through on a daily basis — you never know what life's gonna throw at you.

"There's a track we recorded, that I hope makes it on the album, that's basically a love song to my wife, thanking her for dragging me out of the fire and helping me get sober. I've never written anything like that before, but it was very important for me to tell the world not only how much she saved me, but how much she means to me."