Lost Horizon

azal

Ma dobro, nije ni bitno, vazno da on vise nije u bendu...

Ej, OK. Rekao si misljenje, nemoj sad preterivati.

Ono sto je cinjenica je to da benda trenutno nema! Mozda nikad nece ni biti... a ti se odusevljavas time zato sto jedan od najjacih metal vokala danasnjice vise nije sa njima...

Heed - The Call. I tu je poprilicno reprezentativan, ali LH muzika + njegov glas, je ono sto LH cini savrsenim.

Nemate vi pojma. Pa LH je najjači power koji se pjavio u poslednje vrijeme. I stvarno je šteta što je pjevač otišao. Bojim se novog albuma jer definitivno bez njega to neće biti isti LH. Oba albuma razbijaju.

ali drugi mi je ipak malo bolji! icon_da.gificon_mrgreen.gif

ZAVRSNI DEO U HIGHLANDER-U JE MAMA SVIH MAMA!!!!!

KAKO CAR PEVA PA TO NIJE NORMALNO!! orangelistening.gif

Guest Daemonium
ali drugi mi je ipak malo bolji! icon_da.gificon_mrgreen.gif

ZAVRSNI DEO U HIGHLANDER-U JE MAMA SVIH MAMA!!!!!

KAKO CAR PEVA PA TO NIJE NORMALNO!! orangelistening.gif

Ne moze covek a da ne pocne da napinje misice i radi sklekove dok to slusa. icon_rockdevil.gif

Ma,LH KVLT!Dah svezeg tajfuna na sceni...Steta sto ih vise nema.

Ne moze covek a da ne pocne da napinje misice i radi sklekove dok to slusa. icon_rockdevil.gif

ma snaga je u melodiji rekao bih icon_da.gificon_mrgreen.gif

e ja debil kad sam bio u Pešti prošle godine u nekoj prodavnici video original "a flame to the ground beneath" za neke sitne pare i ne kupih ga!!! 'ladno!!!

koje zle sile su me naterale da umesto toga kupim pakovanje guiness-a ostaće misterija... icon_mrgreen.gificon_smile.gif

wallbash.gifwallbash.gif

• 3 months later...

LOST HORIZON SEARCHES FOR THE NEXT WORLD BLASTING SINGER!

The band is now looking for the next full-time singer for conquering the world.

Even though it would make things easier, it is not necessary that the applicant lives around Gothenburg, or even in Sweden. It is all a matter of will and good planning and rational thinking!

HOW TO APPLY:

Interested singers can – to begin with – apply to this by recording themselves on an instrumental version of a Lost Horizon song. This is at least a good beginning before the proper try out.

So if You know You have the vocal talent, the mind, the look, the will and the attitude...

...then follow the instructions below.

This is how You go about it:

to the right You will find links to two versions of “Pure” and “Perfect Warrior”. One is the original and the other is an instrumental version (please note that these versions are only midi-tracks with some guitars laid upon it - recorded in approximately 10 minutes and not correctly played).

1. Download the above mentioned files (they are both in mp3-format).

2. Learn the song by listening to the original while reading the lyrics (as You will find below).

3. Record yourself accompanied by the instrumental version.

4. Save/export in mp3-format and e-mail to: [email protected] (do keep the file size moderate).

Lost Horizon's standard tuning is in D (meaning the E-string is tuned down two half notes to D, and other strings respectively).

Good luck!

LOST HORIZON

Ovo sve vise poprima elemente latino americkih sapunica icon_smile.gif

• 2 months later...
Ja nisam ni ocekivao da to bude ni blizu LH, ipak Horizon drzi Wojtek, a ne Daniel

To je tacno, ali oni su ti bili jedan do onih bendova kome, kada oduzmes nekog od bitnih clanova, bio to Vojtek ili Danijel, izgubi se magija i bend propada. Zao mi je sto se to desilo njima, jer su bili jedini noviji power metal bend koji je stvarno bio fenomenalan i nema kome se nije svidjao i nikad nije izazivao podvojena misljenja.

• 1 month later...
  • 7 months later...
jes da traze pevaca, koliko, 3 godina...al valjda ce da se na kraju nadje neko ko moze da podje Danielovim stopama...

Могао бих ја, али ме мрзи да се селим у Шведску. :)

• 2 weeks later...
Samo da kažem da sam skinuo album od HEED - The Call ... i da sam oduševljen!

I ja kad preslushao album odushevio sam se.... ma ni jedna muzika sa Danielovim glasom ne mozhe da zvuchi loshe... on je bog... LH nece ni naci zamenu za njega.. treci album ce izaci samo ako se kojim chudom on vrati.... mada je Vojtek budala i ne chudi me shto je otishao...