2012.06.27-30. *Ušće, Beograd* BELGRADE CALLING 2012

Huszar

Bacam sve na od black sabbatha na torrent,pa da preslušam i ako mi se svidi možda i svratim.Mada ono što sam do sad čuo nije mi nešto,baš su soft metal.Ništa posebno al ajde

1. Jesi pijan pisao ovo?

2. Ako su soft, nemoj da idesh.

3. Ochigledno ne mozhesh da sagledash znachaj Sabbath-a za metal.

4. Prvi album su izdali pre vishe od 40 godina, i to je tad bilo neshto toliko revolucionarno u rock-u da je iz toga nastao novi pravac muzike - metal.

5. I ovo do sada je bilo uzaludno, tako da ne nastavljam.

• Upvote 2
  • Downvote 1

Nisu loši vidim solidno su obradili Megadeth ali su malo uprostili pesmu,a nije ni loša Iron man koju so očigledno za film napisali...Mada malo vokal mi zavija,kao vuk kad zavija pred parenje,a produkcija je kao iz bunara....biće bolje kada budem par puta preslušao....

• Upvote 3
  • Downvote 4

• 2 weeks later...

Sweet leaf,Children of the grave,Into the void,War pigs,NIB,Iron man,Paranoid,Snowblind,Under the sun,Wheels of confusion,Bloody sabbath,Killing yourself to live,Fairies wear boots,Hand of doom,Rat salad,Symptom of the universe,Hole in the sky,Sabbra cadabbra.......AAAARRRGGGHHHHHHHHH KONACNO!!!!

PRVI PUT Black Sabbath u Srbiji!!!!

Vecini ce biti i prvi put da ih Slusa uzivo Uopste!

Jebote pa to su generacije Sanjale vec 4 Decenije

Koliko njih je odrastalo uz Sabbath i Sanjalo koncert.

Iz kakvog si se sna ti probudio? :bigblue:

Iz kakvog si se sna ti probudio? :bigblue:

SAN POSTAJE STVARNOST.

Dolazi Black Sabbath (u orginalnoj Postavi)

Da odrzi koncert!!!!

JEEEAAAAAAA,STRAAAAVA

Docice 3 Generacije,Dede sa Decom i unucima...

Ceka se u Redovima Za karte,SHow BizniSS sto kaze Ozzy.

:(

Sa Twitter-a:

With the news that Black Sabbath’s Tony Iommi has been diagnosed with the early stages of lymphoma, his bandmates would like everyone to send positive vibes to the guitarist at this time. Iommi is currently working with his doctors to establish the best treatment plan--the “IRON MAN” of Rock & Roll remains upbeat and determined to make a full and successful recovery. This comes as Black Sabbath--Ozzy Osbourne (vocals), Tony Iommi (guitar), Geezer Butler (bass) and Bill Ward (drums)--are writing and recording their first album in 33 years in Los Angeles (still set for release this fall) with producer Rick Rubin. They will now go to the UK to continue to work with Tony. Further information will be released as it becomes available.