Evergrey

Nisam ni verovao da ću preslušati novi album s obzirom na to kakav je bio Torn. Ali kada se izmeni toliko članova u postavi benda, možemo se nadati prijatnom iznenađenju - novi ljudi, nova hemija i možda drugačiji zvuk. Međutim, zvuk se nije promenio, ali album raspolaže nekim zaista kreativnim momentima. Neki od mojih favorita: You, ..And the distance, Wrong, The Phantom letters i It comes from within. Naravno da album nije ni blizu albumu Recreation day, ali pošto to nisam ni očekivao, svakako ga ne mogu proglasiti razočarenjem - štaviše, album nema nijednu lošu pesmu. Par prosečnih numera su tu, komotno bih ga skratio za tri pesme, but no big deal. 8/10

Swedish progressive metallers EVERGREY have confirmed a world-exclusive performance of their 2001 epic concept album, "In Search Of Truth", in its entirety at the ProgPower USA XII kick-off show on September 15 at the annual progressive and power metal festival held in Atlanta, Georgia.

Commented EVERGREY frontman Tom Englund: "Glenn (Harveston, ProgPower USA festival promoter) asked me for a special show,….what else is new as he always does… hrmpff. So to pay tribute to one of our most loved albums, we decided to celebrate the tenth anniversary of 'In Search Of Truth' by playing the whole damned thing. This will be an exclusive for Atlanta and the ProgPower USA show alone.

"One thing I do need to mention is that the backing tracks for the songs are long gone, BUT we will try to do it justice as well as we can.

"Don't miss this shit as it will be an EPIC milestone....or failure!

"This is Tom signing out from the rehearsing room, trying to learn the damn string-skipping part of 'The Encounter'."

Šta da se radi kad živimo u prknu sveta. Valjda bude DVD neki.

mislim da je bas ovog vikenda burazer uzeo karte. samo se nadam da je uzeo za taj prvi dan takodje, a verovatno jeste posto devojka od jednog ortaka sto ide se mnogo lozi na vanden plas, tesko da ce ih propustiti kad vec dolaze tako.

posto je tvoj blog na engleskom, nije frka :)

jedino ne znam da li cu bas biti u fazonu da isprati sve bendove, one red circuit i gomilo takvih sto me neinteresuju. za vreme therion cu biti pored sanka sigurno, tako da ako zelis polovni report onda moze :)

Edited by azal

posto je tvoj blog na engleskom, nije frka :)

jedino ne znam da li cu bas biti u fazonu da isprati sve bendove, one red circuit i gomilo takvih sto me neinteresuju. za vreme therion cu biti pored sanka sigurno, tako da ako zelis polovni report onda moze :)

nema problema, šta god budeš ispratio, biće dobrodošlo :)

Together with Brasil I think Serbia has the best fans. And that’s no bullshit, I really love playing in Belgrade! Unfortunately we have never had so much time to check the city out that much. Hopefully we will come back soon again and I will try to see more of the city. But I really love the people in your country. Very open and warm.

Samo šteta što nema šanse da opet dođu, kako stvari stoje...