Iron Maiden

Black Knight

Album stoljeca.

Vidis sta je mejden fan....a ne ko metalikini ,pola njih nakoncertu znaju 2 pesme

Haha dobar je ovo tovar,al salu na stranu svud imas govana i to generalizovanje stvari kod metal bendova,fanova i muzike je najnezahvalnija stvar :).Poznajem ja bas dosta Maiden "fanova" koji znaju po 2 pesme hahah...Sve u svemu i Maiden i Metallica imaju hrpu odanih fanova i to je ono sto ih pored novca dodatno podstice da prave odlicnu muziku...

Edited by Lord Iffy Boatrace
  • Upvote 2

1:50 video a objavljeno februara jos....hmmmmm

http://www.youtube.com/watch?v=UONle6NLPJg&feature=share

Одличан је концерт, једва чекам да купим оригинал ЦД и ДВД.

Штета само што је документарац криминално кратак.

Umro je Steve Gadd. On je jedan od glavnih iz Killer Crew-a. Ima ga u Maiden History-u.

On je posle Roda bio jedan od najvaznijih u toj prici. :(

Tuzna vijest, ako je to tacno, mada me cudi da na IM zvanicnom sajtu nema nikakve vijesti. Vidim da za sada samo Brazilci nesto pisu o njemu, ali me mrzilo da prevodim.

U svakom slucaju, jedan od onih likova iz sjenke, na cije se ime uvijek moze naici ako se pazljivo iscitavaju bookleti albuma, ali svakako bitan lik u Maiden logistici.

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA JEBOTEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE BOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOG!!!!!!!!!!

http://www.metalmelt...gbasse2013.html

Meeting Bruce Dickinson in LA: Uli told me of course before, 'There might be a chance that Bruce Dickinson is coming up, and we have to jam with him, and you will be on stage with him singing his background vocals.' We wanted to do 'Mistreated' and 'Black Night,' and even maybe if he's in the mood for 'Run to the Hills'. So we were jamming that Run to the Hills song the night before. It didn't work out, because he was working with Roy Z the whole day doing this solo record*, and there wasn't any chance for him to sing live. I woke up, and I heard this really strong British accent in the back of the bus, so I came in and he was sitting there. He was really a gentleman, really down to earth, and we were chatting a bit and having a couple pictures.

[*As you see, this seems to be confirmation that Bruce Dickinson was working on a new solo album with Roy Z. as of March 2nd, the time of the LA gig.]

IDEMOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO VOZIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

To care! Ovo se ceka vise nego bilo koji album! Sto se mene tice moze da bude jedini album u ovoj godini! Ja bi bio srecan.

• Upvote 1