Nightwish

Управо сам скапирао једну ствар (јбг bibitor insania не може а да не утиче). Да је ово Nightwish са Тарјом, био би ми срање. :haha:

Овако, сада ћу да скинем све албуме са овом новом цуром, и капирам да ће ми до јаја лећи. :D

Овако, сада ћу да скинем све албуме са овом новом цуром, и капирам да ће ми до јаја лећи. :D

DO jaja da ti LEGNE? Pravi metalac bi rekao NA jaja da mu SJEDNE!

Ah, kako volim kad se ovako zdravo narodski našalim. Fenikse, pazi se!

Fin i zabavan album, ali nista vise od toga. Tuomas ima smisao da napise melodiju i refren, a da to ne zvuci jeftino, a jos i da bude jebeno zarazno. Takodje, kao sto vec spominjano ovuda, odlicna produkcija, bas album ima 'veliki osecaj' kada se slusa.

Da (mi) je bolji od DPP, nije. Izmedju ostalog, Amaranthe mi je 'lepsi' hit od Tears, a Islander moze da upakuje sve spore sa ovog i da ih sutira niz poljanu...dobro, malo preterujem, spore pesme mi ovde dosta dizu utisak, SLS jeste lepa promena, a "Ona sa Pticama" je simply lepo odradjena baladica.

I najveci deal breaker mi je uzasno dosadna "Song Of Myself". Lepo pocinje, ali se onda gubi u magli sopstvene prepotencije i ne vodi nikuda...jos posle nje ona poslednja, koja je vise kao "U ovoj epizodi gledali ste..." i potpuno mi je besmislena, no 'ajde, mora da se nabije CD u fullu pa to ti je. Tako da album uglavnom slusam bez te dve, resava i problem duzine i kvaliteta. Jos kad bih mogao da ne pomislim 'hmm..Blackmore's Night?' na jedno 3-4 pesme tokom slusanja....no, i bez toga, moze nekih 7.5/10 ...8 kada me "Last Ride Of The Day" oraspolozi zaglavljenog u GSPu :D

Q: On January 21, you're doing a one-off show in Los Angeles. Will that be a full performance of the album? What are you planning?

Tuomas: We just finished a three-day rehearsal here. We just finished about three hours ago. We had a dress rehearsal for that show here in Helsinki. No, we're not going to play the album from beginning to end. I never liked that idea, of any band doing that with a new album. For some reason, I just don't like it. So basically we are just mixing up new songs with the old songs. I would say maybe 50 percent of the show will be songs from "Imaginaerum", and the other half from the older albums.

Q: And is that what you're planning for the larger tour, to present a large amount of new material?

Tuomas: Yeah, it's called the "Imaginaerum World Tour", we want to play the new songs. These are the songs we've never played before, so we want to do them, we want to promote the album and it just feels natural to put a lot of emphasis on the new songs. But we'll never forget the old catalog as well.

TO SE TRAŽI

Setlista sa prvog koncerta na turneji:

01. Storytime

02. Wish I Had An Angel

03. Amaranth

04. Scaretale

05. The Siren

06. Slow, Love, Slow

07. I Want My Tears Back

08. The Crow, The Owl And The Dove

09. The Islander (acoustic)

10. Nemo (acoustic)