Hammerfall

Narsil

Sta vise, mislim da su od prvog albuma u konstantnom padu

Sa ovime se savrseno slazem. Jedini bump u toj teoriji mi je Chapter V, ali generalno, da.

Pustih malo novu pesmu, blaga tuga i ocaj, ne da necu da zurim sa slusanjem, kada god procuri, nego maksimalni ignore...

• Upvote 1
  • Downvote 1

Forget everything you have seen until now! Due to possible legal actions, we have decided to remove the international biohazard symbol originally intended as the centerpiece orf the Infected cover. This is the slipcase version of the album, which is a variation of the proper cover.

2qwpojt.jpg

• 1 month later...

U pondedeljak imam intervju sa HammerFall-om pa ako neko ima neko posebno pitanje da bi želeo da uputi članovima benda slobodno nek ostavi ovde, a ja ću se potruditi da ga uvrstim u zvanični deo intervjua.

Edited by Despot!

EspyRock: The artwork for the album has stirred up a lot of controversy, what is the story behind the legal actions and reception of the biohazard logo?

Anders: Well, again I disagreed with everyone else. But I'm just the drummer :-) We first had a cover with [the HAMMERFALL mascot] Hector and I really liked it but for some reason they didn't and then a bunch of things happened. I remember thinking when I first saw the biohazard cover, "Oh, no. It looks like the band BIOHAZARD made an album called HAMMERFALL!" Then they added these hands after someone from the BIOHAZARD band freaked out and threatened to sue HAMMERFALL. Luckily the music is good and maybe in the end that will be all right, I think so anyway. Maybe it was time to get rid of the same old stuff as I thought the previous albums all kind of looked the same but in the end hopefully it will be all good.

EspyRock: The departure of your mascot Hector which has caused a little backlash from fans. Why did you decide to remove him?

Anders: It was all because they didn't like the cover with him. They thought he looked like a sissy as we had some guy posing with the helmet, it was a real photo. I liked it though. Maybe they were right…what if Hector looked like a sissy? It'll be all OK in the end since it's a strong album.

:haha:

Ok, budite sigurni da ću postaviti ova pitanja. Ako neko bude imao još neko pitanje neka slobodno ostavi ovde.

Inače što se tiče novog albuma, meni je jako čudan. Prva pesma ima nekako prizvuk dooma, taj doom-vibe. Ima par pesama gde čak klavijature dominiraju. Na par mesta nažalost naivnost ovog benda baš se ispoljava pogovoto u pesmi ''Bang Your Head''. Jeste da je čudan album, ali primećuje se da su se konačno malo potrudili da naprave neko zanimljivije izdanje. Ima dosta varijacija. Sve pohvale za produkciju!

Marko, pozdravi ih i reci im da dođu kod nas. xD Ja obično nemam ideju šta bih pitala bendove, tako da neću sad da izmišljam nešto.

Što se tiče spota, boleština je neviđena, a u neku ruku i smešan. xD

Btw, jedva čekam da čujem album, baš me zanima kakav je. :smile:

Edited by NatashaNS

• 2 weeks later...

Nisam ni planirao da ga skidam... Ceka se NatashaNS da nahvali album :mrgreen:

Ahahaha, sjajno. xD Tek sad ga skidam, pa ćemo videti na šta liči. Inače, znala sam da će biti pljuvanja po albumu. Standard na yumetalu.

Čekajte samo intervju što je Despot radio da stavimo online. ima nekih odgovora koji su možda malo... neočekivani :haha:

E baš me zanima šta je sve napričao Dronjak. :haha:

meni je ovakav HF 5 puta bolji od onog sa proslog albuma. Nije da cu nesto da slusam preterano, ili da je album vrhunski, ali nije mi ni toliko dosadan kao prethodni.

A pesma Let's Get It On je urnebesna, i to je najblaza rec :haha: