Testament

RNA

62 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Nema teorije da mi neko ni po kakvoj masnoci, punoci i ostalim teskocama zvuka objasni da su mu "First Strike Still Deadly" verzije bolje od originalnih, da ne kazem starih, verzija. Prenabudzeno i bez duse i ikakvog osecaja, da ne govorim sto su neke pesme kanda i usporenije, tipa "Over The Wall".

Не волим стари треш

Izjava ekvivalentna sa izjavom: "Ne volim metal."

Masnoća u zvuku ispred svega. Ništa lepše od haosa punog zvuka (Zyklon, Anaal Nathrakh, noviji Behemoth, Chimera od Mayhem - a, navedeni Testament - a, itd).

^ To. :da:

To nije masnoća i punoća zvuka. Hoćeš masan i pun zvuk? Kupi ploču nekog skuplje produciranog treš metal albuma iz perioda od '89. do '91. i pusti na valjanom gramofonu, pojačalu i zvučnicima i otpanji da bude glasno.

• Downvote 2

To nije masnoća i punoća zvuka. Hoćeš masan i pun zvuk? Kupi ploču nekog skuplje produciranog treš metal albuma iz perioda od '89. do '91. i pusti na valjanom gramofonu, pojačalu i zvučnicima i otpanji da bude glasno.

:haha: :haha: :haha:

Sad se setih jednog ortaka koji je nesto snimio u studiju (hardcore je u pitanju) i zvuk je bio jako tanak i los ali je on bio u fazonu: "E matori, ali kad na zvucnicima pojacas bas i kad na equilazer-u uradis ovo, ovo i ovo, do jaja je!" :haha: Koga boli kurac?

Ja hocu da zvuk cepa kad pustim neki album na bilo cemu - plejeru, zvucnicima na kompu, mp3 plejeru, telefonu, gramofonu jebenom... i to je to - pusti neki album iz '80-tih tako "nasuvo", a pusti neki moderniji i u tome je fazon - nema sanse da me ubedis da su ti stari albumi zvucno superiorniji od novih u bilo kom smislu kad i retard cuje da nisu. :da:

Podpitanje: pa kako ti onda zvuce ovi noviji albumi kad ih pustis tako, na ploci? Losije od ovih, mozda? Govorimo o zvuku, ne o muzici koja je na njima.

I da, za mene je primer apsolutno savrsenog zvuka Panterin "Far Beyond Driven" koji zvuci proslo besprekorno i daleko je cak i ispred svog vremena te sve albume koje cujem vrednujem po njemu.

Edited by Talvi

:haha: :haha: :haha:

Sad se setih jednog ortaka koji je nesto snimio u studiju (hardcore je u pitanju) i zvuk je bio jako tanak i los ali je on bio u fazonu: "E matori, ali kad na zvucnicima pojacas bas i kad na equilazer-u uradis ovo, ovo i ovo, do jaja je!" :haha: Koga boli kurac?

Ja hocu da zvuk cepa kad pustim neki album na bilo cemu - plejeru, zvucnicima na kompu, mp3 plejeru, telefonu, gramofonu jebenom... i to je to - pusti neki album iz '80-tih tako "nasuvo", a pusti neki moderniji i u tome je fazon - nema sanse da me ubedis da su ti stari albumi zvucno superiorniji od novih u bilo kom smislu kad i retard cuje da nisu. :da:

Podpitanje: pa kako ti onda zvuce ovi noviji albumi kad ih pustis tako, na ploci? Losije od ovih, mozda? Govorimo o zvuku, ne o muzici koja je na njima.

I da, za mene je primer apsolutno savrsenog zvuka Panterin "Far Beyond Driven" koji zvuci proslo besprekorno i daleko je cak i ispred svog vremena te sve albume koje cujem vrednujem po njemu.

Ne, samo je poenta u analog/digital i u loudness waru. Nijedne Mešuge, Exodusi i to iz "modernih vremena" nikad neće dobiti gruv na bubnju kao što je imao black album, na primer.

Odgovor na podpitanje: Da.

x)

• Upvote 1
  • Downvote 1

Meni je Testament medju omiljenim bendovima, al' Low, Ritual i Demonic mi se uopste ne svidjaju. Al' zato Gathering sabija, kao i ovaj novi album.

Zvuci bolje zbog tehnologije i tih stvari, al' to nije to...Mada, Reign of Terror je dobra.

Слажем се за Low, Ritual и Demonic. Мада волим Jun Jun, свиђа ми се тај "тарзански" увод. icon_smile.png

Но добро, ствар укуса. icon_smile.png

Najjaca sa Demonic-a

Први пут кад сам је чула (и то неких пар секунди) била је реакција "вау, ово мора бити добра ствар" због рифа,али није песма ништа посебно.

Edited by starnger in a strange land

• 2 months later...

TESTAMENT Hopes To Begin Recording New Album By End Of Year - Sep. 15, 2010

:rockdevil: :rockdevil: :rockdevil:

San Francisco Bay Area metallers TESTAMENT have wrapped up the "American Carnage" tour with SLAYER and MEGADETH and are ready to head into writing and recording mode for their upcoming follow-up to 2008's "The Formation Of Damnation".

"The 'American Carnage' tour was great for us, but now is the time for us to hold off on performing and go full steam ahead on getting the record finished," states vocalist Chuck Billy.

"We currently have studio time booked at the end of this year, and we're shooting for a mid-2011 release.

"The new album will most likely be a culmination of 'The Gathering' [1999] and 'The Formation of Damnation', but we're definitely not going to forget who we are or our roots. I think we've found a comfortable spot in our writing style."

Adds guitarist Eric Peterson: "I think the tour went really well for us. It's the first time we had a stage set to our live performance, which was a lot of fun, and it brought the band to a whole new level in regards to performing.

"Playing with MEGADETH and SLAYER again was a lot of fun.

"We're going to be home during the fall and winter working on new material.

"As we speak, I'm working on new music, and we're shooting to record by the end of the year. That's our plan, but we're not going to just put out a record to put out a record. We have standards, and we're picky as to what exactly we want to put out."

Regarding the band's continued collaboration with acclaimed British producer Andy Sneap (MEGADETH, MACHINE HEAD, ARCH ENEMY, EXODUS, NEVERMORE), Billy said in a recent interview with LoudTrax.com, "He's a musician first of all before being a producer, and so he understands the style of music and what it takes. If you get a producer who hasn't produced a metal band before, it won't sound good even though he does a good job with big bands that aren't metal. There's a real art to making fast drums and heavy guitars sound clean. So there is a challenge for mixing metal bands and I think Andy's really got a grasp on that as a musician."

TESTAMENT performed its first-ever album, "The Legacy", in its entirety during the month-long trek that found these thrash titans crisscrossing the nation on the "Rust in Peace" 20th anniversary tour.

"The Formation Of Damnation" was reissued on February 23 in a deluxe tour edition. The two-disc edition includes the band's comeback album plus bonus footage of classic tracks and more.