Pain Of Salvation

Ne, nisi to rekao ali sam te samo zamolio da mi objasniš na šta si mislio ... čisto možda mi otvoriš nove vidike. Mislim da iza ovakvih konstatacija čovk treba da stoji i da bude spreman da ih obrazloži jer su interesatne

Jednostavno mi je neverovatno odbojan Scarsick koncept, pesme kao što su Spitfall, Cribcaged, Kingdom Of Loss, America:

"Hey Angry God or Dieat Coke, who cares it's all a joke."

Ne kažem ja da je njemu zato što je Šved po defaultu zabranjeno da se bavi takvom tematikom ali način na koji on to radi na Scarsick-u je (meni lično) poprilično ljigav, površan i plitak.

p.s

A paralela je bila Šveđanin (koji u prog metal bendu pesmama od 9min loše repuje o USA izveštačenosti i hipokriziji) i pevač RATM

I bila je poprilično zajebantska :D

Edited by Лука

Ono sto meni smeta u vezi Scarsick-a jeste to sto mu je isti Daniel izgubio smisao. Staviti na plocu sve te pjesme,ovjekovjeciti ih time,a poslije 2 godine sve to zaboraviti i poci na turneju po Americi je vise nego licemjerno. No,moze mu se. Da je to napisao za bilo koju drugu drzavu,opet bi mu proslo sve to. Eventualno bi se nasao neki lik koji bi ga gadjao patikom na koncertu,a za to dobio batine od obezbjedjenja i to je to.

• 2 weeks later...

According to the same interview with Inside the Pain, it was revealed that the new album would feature 2 CDs, 22 songs in a concept similar in style to that of Remedy Lane. The music written is 'different to anything the band has ever done before' featuring experimental and psychedelic style performances

Tek sad ovo viđeh na Wiki stranici. Ne mogu docekat'

Ja to negledam tako mada je to stvasr ukusa....Remedy Lane i The Perfect Element pt.1 su pored svoje psychedelicnosti veoma progressivni ako pricamo o pravom smislu progressive koncepta!

znaci po vama svi bendovi koji su psychedelic su takodje i Progressive metal?meni to neide.

Edited by AwakeN

Ako bend kao sto je pos najavi experimentalan i psihodelican album, sasvim je sigurno da se upasti pod "progressive" definiciju, koja je sama po sebi dosta siroka, tako da i nema nekih pravila na kraju krajeva.

Edited by :matija

"Neide" tebi stosta.

Nevolim da se prepucavam snikim oko misljenja,svako ima pravo da iznese svoje ali za ovo gore napisano stvarno si glup.

Ako bend kao sto je pos najavi experimentalan i psihodelican album, sasvim je sigurno da se upasti pod "progressive" definiciju, koja je sama po sebi dosta siroka, tako da i nema nekih pravila na kraju krajeva.

Sve je stvar kako ko gleda na to kao sto kazes nema pravila.

Edited by AwakeN

• 2 weeks later...

evo jos jedna prepotentna najava od daniela, jedan od mlih broj coveka na svetu koji uspevaju da imaju god complex sa manje od 10,000 fanova/follower-a :)

Earlier this year SPV (distributors and co-owners of InsideOut Music) declared insolvency and filed for bankruptcy, causing a lot of damage for us and other bands. As for ourselves, the planned album release and four tours were effectively postponed and/or cancelled indefinitely. Therefore we are now happy to announce that we are back on track again, with Century Media picking up InsideOut, together sorting out the sordid mess that SPV caused.

Work on the album has been resumed and we are doing our best to pick up where we left a few months back with new energy. Since you have been waiting for such a long time we will give you some first hand info on the coming album:

We are giving birth to a double album called "Road Salt" - revolving around choices, temptation, sacrifices, passion and the difficult art of giving up. A lot of the intimate issues that have become the core of Pain of Salvation in other words.

The whole album will have a very raw and dry sound, initially described by Daniel as "1976 on steroids". The music daringly combines the lost worlds of the early Pain of Salvation while at the same time, as always, paving new roads for the band and their fans.

Hey, why not some song titles?

Linoleum, Sisters, Gone, No Way…

Road Salt will come with an extensive booklet and will also be available as a double vinyl! No release date has been confirmed yet, but we are looking at 2010 in any case.

ako hocete prog i psihodeliju, naravno Psychotic Waltz i Thought Industry. to je to.

Edited by azal

Opet ne kapiram šta je tu prepotentno ... ispašće da ja advokatišem Danielu, ali ne kapiram. Pa zar svakjo od nas nije ushićen kada na nečemu novom radi i kada to saopštava nekom drugom (trećem) licu ne može da sakrije tu ushićenost?

Da li si ikada nešto svoje pravio, bilo šta: sliku, pesmu, crtež, igračke od plastelina ...? I da li si tada mislio da je to stvarno izuzetno i fantastično? Mora da jesi, jer to je norlmalno i da si se drugačije osećao ne bi ni radio to

Poz!