Stratovarius

Angelystor

Pa dobro...shta da ti kazhem...tebi se verovatno ne bi svidelo 90% muzike koju ja cenim volim i slusham...ukusi su razlichiti, ja sam navikao na "stari" ala Visions stratovarius, mozhda chak i Dreamspace ili Fourth Dimension zvuk i feel. Ovo mi vishe lichi na Hymn To Life, Tolkki-jev drugi solo album.

To da se meni ovaj novi album ne svidja je znak da bend napreduje :D kao shto svi stari fanovi Bodoma pljuju po novim Bodomima, a ja odusevljen novim zvukom...a nisam neki stari fan...

Ma da...bitno je da se ukusi razlikuju...inace bi svi bili isti...]

...Da se razumemo i ja obozavam Visions i to...ali mi ova promena uopste nije toliko smetala...zavisi, razliciti ljudi su razlicito primili novi album...

• 1 month later...

STRATOVARIUS mainman/guitarist Timo Tolkki has issued the following update:

"[My new solo album] 'Saana - Warrior of Light' is a work in progress.

"[For the past] two years I have had this idea in my head and it won't leave me be. It will be a rock opera, but not in a sense that many of the records using 'rock or metal opera' are. All the singers in this are carefully chosen and I have been auditioning singers already six months. So it's not just that I invite some famous names to sing something. The character that sings the part really has to fit and feel the meaning of the music and lyrics. I have spent quite some time with the top candidates to get to know them personally. This is very important when I will write the music. And I prefer them to be new talents.

"During Christmas I have been writing the story and it just pours out of me. I am writing it in Finnish, but I will translate it in English after it's ready. I have been negotiating with several record companies about this release and the interest has been very good. There will be a press release in about a month and a website dedicated for this project. Then the cast will be revealed as well.

"There have been some rumours about Tarja Turunen (ex-NIGHTWISH) playing the main role but those are untrue. Although I first wanted a Finnish person for the main role, the story has evolved so much that it is not necessary anymore."

Molim vas nemojte da pocinjete polemike koji je power power...govna mi se jedu od toga...slusam bend ne zanr, nazovi ga power metal, happy metal, kindergarden metal, gay metal...don't give a fuck!

Nasuprot tome, ja nalazim da je razvrstavanje bendova po žanrovima i kategorijama izuzetno zabavno.

• 1 month later...

STRATOVARIUS mainman/guitarist Timo Tolkki has issued the following update:

"[My new solo album] 'Saana - Warrior of Light' is a work in progress.

"[For the past] two years I have had this idea in my head and it won't leave me be. It will be a rock opera, but not in a sense that many of the records using 'rock or metal opera' are. All the singers in this are carefully chosen and I have been auditioning singers already six months. So it's not just that I invite some famous names to sing something. The character that sings the part really has to fit and feel the meaning of the music and lyrics. I have spent quite some time with the top candidates to get to know them personally. This is very important when I will write the music. And I prefer them to be new talents.

"During Christmas I have been writing the story and it just pours out of me. I am writing it in Finnish, but I will translate it in English after it's ready. I have been negotiating with several record companies about this release and the interest has been very good. There will be a press release in about a month and a website dedicated for this project. Then the cast will be revealed as well.

"There have been some rumours about Tarja Turunen (ex-NIGHTWISH) playing the main role but those are untrue. Although I first wanted a Finnish person for the main role, the story has evolved so much that it is not necessary anymore."

Ovo cje biti do jaja stvar...necju da otkrivam detalje,ali bicje i jednog EXTRA vokala na njemu...glavnog pozitivnog lika odradicje jedna ruskinja,a glavnog negativnog....hehe...ajd' necju nishta da pricham...you'll be suprised :D

Ja sam inache fan Stratovariusa, al ovaj najnoviji album je sranje nevidjeno...ama nijedna pesma mi se ne svidja, a power sam pocheo da slusham uz njih i Visions.Koliko mi se Elementsi neverovatno svidjaju ovaj novi mi se ne svidja, Tolkki previshe gospodari bendom. Back To Madness bi bila do jaja pesma da nema onog skrnavog tenora!!!

Ovaj, preslušaj ponovo album... Videćeš da su Just Carry On, Leave the Tribe, Gypsy in Me (a.k.a. beži od mene, ja sam cigan!) fenomenalne pesme i taman ima da razbiju monotoniju koja me je (da, čak i mene) zahvatila posle 2 sata slušanja njihovog nastupa :) A što se tiče Maniac Dance, na to gledam kao na neuspeli pokušaj Enter Sandmana pt.2

Back to Madness si sam spomenuo. Ne znam za tebe ali taj tenor meni baš i nabija atmosferu sve zajedno sa onim violončelom pozadi... Čudno da ti taj vokal smeta :)

Nego da vidimo na šta će da Sauna da ispadne :mrgreen:

što se tiče glavnog negativnog samo mi tri osobe padaju na pamet: Jorn, Dio i Patrik :)

• 3 weeks later...

Četvrti bend na mojoj power metal listi, ali možda i prvi koji bih, nakon što sam video HammerFall, voleo da vidim uživo. Ovi muzičari su majstori, posebno Timo Tolkki. Omiljeni album mi je Visions, mada su i ostali na visokom nivou, a omiljene pesme: Will the Sun Rise, The Kiss of Judas, Paradise, Black Diamond, Distant Skies i, pre svih, Hunting High and Low. Napominjem da nisam čuo albume izašle posle Infinite, ali ću ih uskoro nabaviti. :opusteno:

Meni su svi albumi Stratovariusa OK. Juče sam slušao Intermission, sjajan je, ima i pesma Rainbow - I Surrender, izvedena uživo, kao i Kill the King, koju sam još ranije imao prilike da čujem. Ostalo mi je samo još Elements Pt. 1 i 2 da preslušam i onda ću imati kompletnu sliku o poslednjih nekoliko godina ovog benda.