ja sve što imam od ovog benda je neki live bootleg...u nazivu fajla piše da je to "last show 26.04.87." :confused: jel to stvarno poslednji nastup? nisam baš nešto upućen u opus ovog benda pa bi bilo lepo kad bi neko dao tačnu informaciju....inače snimak je pravi bootleg :zuba: krš snimak i krš zvuk ali zar bootleg i ne treba da bude takav? ;)

:pivopije:

Uh sunca ti odakle ti to? Ako je to taj snimak, to je onda bilo u Sarajevu - club Sloga, to im je zadnji nastup prije raspada.

Amebix je religija, mogu slobodno reci moj omiljeni bend. U svoje vrijeme su bili vise tres, pank i blek nego 90% scene danas. DRINK AND BE MERRY!

• 1 year later...
  • 4 months later...

AMEBIX, one of the best-loved and most influential bands in heavy music, have spent the last two years working towards this, a defining moment in their storied career – the release of their first collection of all-new material since 1987.

On September 20, 2011, upon the cusp of the autumnal Equinox, the new AMEBIX album will be released. Entitled Sonic Mass, these nine songs represent the past, present, and future of the band, and will enthrall and inspire longtime fans and new converts alike. As dark, crushing, and honest as anything on their classics Arise! and Monolith, but imbued with a lifetime of hardship, raw emotion, and eternal hope, Sonic Mass is the album AMEBIX have always wanted to create.

:rockdevil:

nego,slusam sad redux ep,stare pesme sa novim zvukom.pesma chain reaction ovako snimljena,zvuci bozanstveno.sa sve onim legendarnim krajem-no gods no masters! jbt.

Edited by Goxy

AMEBIX, one of the best-loved and most influential bands in heavy music, have spent the last two years working towards this, a defining moment in their storied career – the release of their first collection of all-new material since 1987.

On September 20, 2011, upon the cusp of the autumnal Equinox, the new AMEBIX album will be released. Entitled Sonic Mass, these nine songs represent the past, present, and future of the band, and will enthrall and inspire longtime fans and new converts alike. As dark, crushing, and honest as anything on their classics Arise! and Monolith, but imbued with a lifetime of hardship, raw emotion, and eternal hope, Sonic Mass is the album AMEBIX have always wanted to create.

:rockdevil:

nego,slusam sad redux ep,stare pesme sa novim zvukom.pesma chain reaction ovako snimljena,zvuci bozanstveno.sa sve onim legendarnim krajem-no gods no masters! jbt.

O da ovo se chekalo :rockdevil: pa predpostavljam da ce tri pesme shto predstavljaju past biti te sa redux-a, inache ep je odlichan.

@milan hvala za link, ziv bio :pivopije:

• 2 months later...
  • 2 months later...

Ok je spot, pesma dobro zvuci, jeste drugacija malo, ali ne pokusavaju da kopiraju sebe, vec mi ta promena u zvuku vise lici na nesto u sta se i moglo ocekivati da ce Amebix da evoluira. Mracna i apokalipticna atmosfera je i dalje tu, samo su se sad smirili malko, ali su i dalje tu elementi karakteristicni za Amebix zvuk.

Jedina zamerka i bojazan mi je to sto mi je ova pesma nema taj neki intenzitet kao starije stvari, malo mi je mlaksa(ne mislim pritom na agresiju i krljanje, vec uopste na generalni utisak pesme), nekako mi ne deluje toliko upecatljivo. Daleko od toga da kazem da je pesma neupecatljiva, samo mi u poredjenju sa npr. Chain Reaction ne deluje toliko ubedljivo. Onaj Redux EP je odrao, ovo mi prosto nema tu snagu, bar na ova 2-3 slusanja.

Sa nestrpljenjem cekam album, nadam se da se necu razocarati. Ne znam koji je razlog za ponovno okupljanje, ali se nadam da ce Amebix konacno dobiti paznju koju zasluzuje.

• 2 months later...