tema za pedere i dukatlije (random)

KRANG

lowercase kill the lights

user posted image

ovo je must za postrok (erm) revizioniste icon_wink.gif

gitarista/vokal imaad wassif je ovde poznatiji kao 1/2 spominjanog benda alaska,post-punk corsokak,repeticija good morning,captain maestralne potisnutosti i frustracije neiskazanog,na trenutke agresivna psihodrama i neuroticna promena raspolozenja unwound izliva,you're a king melvins energije/(vode se u zapisniku negde i kao predgrupa im)/nesrecno prestravljenih malefic-ovih "kesa" icon_uhoh.gif verovatno jedan od najboljih primeraka post=spiderland skeniranja manicne depresije;city slide what you wanted to be/?

Edited by jack rose

Jel' sluša možda neko od vas bend GRAVITAR?

Ono, jako dobar i čudan drone rock, preporučljivo za one koji vole Acid Mothers Temple, Paik i slične. Eksperimentalno u nekom free-jazz maniru, sa noise tripom i nekim suludim efektima što me podsećaju recimo na prastare Amiga igrice...

Ja imam samo 'Now The Road Of Knives' album, i to čak ne ceo. Jel bi mogao neko da mi prosledi nešto više, pliz? Može neko sa bržom vezom nešto od ovoga da skine u prolazu, ako mu nije frka?

paik su mala deca za gravitar,skoro kao neki srednjoskolsci koji su otkrili black sabbath posle shoegaze indie-go pozeraja icon_smile.gif

imam od njih jos gravitaativaravitar koji je bez dvojbe najekstremniji uradak (kraut repeticija,industrijalni ono-sto-je-ostalo,nadasve inteligentno i razarajuce inovativno,posle the dead c i slobodoumne novozelandske neslusljivosti i bedroom gitara mogu slobodno da izjavim da su najvazniji noise rock 90-tih,enciklopedija "nove" muzike),chinga zu corazon,free-jazzirana avangarda sa psihedelnom tokom svesti (unknown legends of rock'n'roll poput red krayole,all over it ),oko acid mothers usporedbi reko bi predojam iz naziva down-on-earth,(iz pozicije the glorious mess asteroida.kasniji uratci jos rafiniranija paleta zvukovnog vremeplova,istocnjackih dronova,however bez manicnog intenziteta spomenutih.mogu prosledim.

ubacicu i onog prince of darkness sto smo ga spominjali u jednoj neverovatnoj avanturi noise-y evolucije mlecnog puta.orangelistening.gif

Cool je Paik, samo da, kad se uporedi npr. 'Dirt For Driver' sa 'Meloy', Gravitar zvuči daleko robusnije i luđe... icon_da.gif

Thnx, dogovorićemo se za disk. Meni na pamet pada da ti ubacim onaj famozni Ungl'Unl'Rrlh'Chchch icon_smile.gif

Crko Peccatum!

PECCATUM, the Norwegian band featuring EMPEROR frontman Ihsahn and his wife Ihriel, have issued the following statement:

"After eight years of creating within the borders of PECCATUM, Ihsahn and Ihriel have decided to go elsewhere with their music. Ihsahn is going solo and Ihriel will continue her work in STAR OF ASH. They both still run Mnemosyne Productions and Symphonique Studio, and will definitely continue to explore the outer boundaries of dark music in many years to come — 'To boldly go where no man has gone before.' Ihriel and Ihsahn would like to take the opportunity to thank all PECCATUM fans and listeners, and hope they will find equal pains and pleasures in their new musical endeavours."

Izvinjavam se Evil Spiritu sto sam copy/paste-ovao vest sa Blabbermoutha pre njega.