Gorgoroth

Ravendark

Meni se nakon i onog intervjua sto je neko ostavio (mozda cak i ti Black, ne secam se) i ovoj dvojici bilo jasno da ce da izgube presudu. Nekako mi se cinilo da su se pomirili sa tim.

P.S. Shvatili smo i prvi put, ne moras bas 4 puta da napises. :P

:)

Da spominjali su THE FORCE GORGOROTH.

The force gorgoroth je pominjan, mada bi taj naziv bio pederski(manje gej bi zvucali ovi grobovi predlozi).

Pravedno je bilo da Infernus dobije nazad ime, ali mislim da ce Gorgoroth biti jedino sto ce od tog benda ostati u buducnosti. Kreativnost, nastup i harizma su otisli sa Gaahlom i Kingom.

Ma ajde to mora da je trach, niko nije tolko lud da nazove grupu the force gorgoroth. Inache Inverted Sexuality bash zvuchi kao nehsto sto bi Gaahl nazvao(bez ikakve zajebancije slicno zvuchi ko imena nekih njegovih pesama, jer moze da znachi mnogo toga :D).

Edited by Lunar

Koje sranje!! Ne mogu da verujem! :no: Sudija je sigurno bio podmicen! Pa,Infernus kurcem nije mrdnuo poslednjih 8 godina! King i Gaahl su uvek bili i ostace pravi Gorgoroth!

Kakve to ima veze koje cime mrdao "poslednjih" godina? Bitno je kome sta pripada. Ni vlasnik neke firme ne mrda kurcem, mrdaju radnici, pa opet ta firma pripada njemu, a ne radnicima. Sad ko kaze da to nema veze, podseticu ga samo da je sve ovo samo biznis.

Regarding the recent court case over the use of the name GORGOROTH, Gaahl and King confirm that parts of the verdict have been decided and went in favor of Infernus. This is only a partial verdict on the case. Because of the complexity of this case, there will be further court hearings and the final verdict will be announced within a few weeks.

"The judge came to the conclusion that it is impossible to kick out an original member even if he doesn't contribute musically or lyrically. The judge also states that one can't kick an original member out of a band even if that member performs actions which are viewed as disrespectful towards promoters, session members and other working partners.

"Gaahl and King wish Infernus the best of luck using the banner of GORGOROTH on his art.

"Gaahl and King will still present the art they are known for creating in GORGOROTH albeit under another banner. The new name will be announced shortly."