Crimson Glory

RNA

• 2 months later...

Uh, to bi bilo lepo videti.

Nego, ajde i da ovde najavim da nameravam da napravim projekat koji ce biti mesavina Crimson Glory, Lethal i Queensryche. Znaci, to je neki americki heavy metal sa primesama US power metala, kao rani radovi benda Hexx, ali i Helstar. Dve pesme vec postoje, 'Helpless' i 'Coming From The Night', planirane su jos dve, od kojih ce se jedna sigurno zvati 'Alpha & Omega'. Projekat ce se zvati Hectic, a da li ce biti i bend, zavisi samo od zainteresovanosti ljudi da sviraju takvu muziku.

Ako ikada bude benda, za pocetak sam planirao da se sviraju 4 obrade: Queensryche 'I Don't Believe In Love' ili 'Eyes Of A Stranger', Lethal 'Immune' i Crimson Glory 'Lonely' i 'Eternal World'. Ali, o tom potom.

• 3 months later...

CRIMSON GLORY Parts Ways With Vocalist MIDNIGHT; Ex-Singer WADE BLACK Steps In

Reunited classic Florida metallers CRIMSON GLORY have parted ways with singer Midnight (real name: John Patrick McDonald Jr.) following the revelation that Midnight was arrested last Saturday night, January 20 in Sarasota, Florida and charged with "DUI [driving under the influence] with .20 [blood-alcohol level] or higher or having a passenger under 18" years of age. As BLABBERMOUTH.NET first reported yesterday, Midnight (police photo) was also cited for driving with a suspended/ cancelled/ revoked license. Bond for the 44-year-old vocalist — who gave his occupation as "painter" to the authorities at the time of the arrest — was set at $1,500. He is scheduled to be arraigned on February 8.

To view Midnight's official "arrest card," download the Sarasota County Sheriff's Office January 19-21, 2007 arrest report at this location (PDF file; Midnight's card — including his mug shot — can be found on page 86).

The remaning members of CRIMSON GLORY have issued the following statement regarding the matter:

"CRIMSON GLORY is saddened to announce that we have been forced to officially part ways with our longtime friend and vocalist, Midnight. This was a difficult but necessary decision for original band members who recently reunited for a rare performance at the Rockwave Festival last year in Greece.

"We are brokenhearted by Midnight's personal crisis, and pray that he seeks help for his problems. We love and care for him very much, and really wanted him to be part of the future of this band. Unfortunately, working with Midnight at this time would be difficult, as his current state of mind and his present physical condition would impede plans we have in place for future appearances, releases and recordings.

"CRIMSON GLORY is currently in the planning stages for additional shows in Florida beginning in March 2007, featuring former CG vocalist Wade Black ('Astronomica'; Spitfire Records (USA) and Rising Sun Records (Europe) 1999)."

Midnight last fall posted audio samples of three acoustic songs from his "M2 - Descending Into Madness" solo effort, which was issued in May 2006 as a limited-edition release (limited to only 112 copies) via his official web site. Check out the samples at Midnight's MySpace page.

MA NEK SE GONE U KURAC...hteo sam da cujem novi 'bum sa Midnightom...pa sta ako je lud...ima i vecih ludaka...

imam ja dva, naravno, losa slika na oba, btw, snimci su sa transcendence turneje i astronomica turneje

prilicno retke stvari... :pivopije::pivopije:

Da ne odgovaraju možda ovim opisima:

Transcendence Tour: Live + interview, 1h 15min

Astronomica Tour: Live In Athens, 50min?

Da nema mozda neko informaciju da li je to isti onaj koncert sa koga su uzeli pesme za bonus disk posebnog izdanja "Astronomice" i shape disc singl "War Of The Worlds"? Inace, te pesme su 'Painted Skies', ;Queen of The MAsquerade', 'Lost Reflection' ("Astronomica"), 'Dragon Lady' i 'Eternal World' ("War Of The Worlds"). Pise da je taj koncert bio 2. septembra 1989.

• 2 months later...

Ја сам се био право забринуо кад ми се из тог спота свидела песма... Ни слутио нисам шта вреба на остатку албума!

Crimson glory je fenomenalan bend, vokal toliko unikantan da nikada nijedan slican nece postojati.....

Midnight je car! Ma svi su carevi, ono sa maskama....HIGH FIVE (borat style) :D

Po meni su oni power/prog bend al ok....

@Wild_Tigar: koju si verziju video? Cenzurisanu (pre prvog refrena cica na krevetu se otkriva i sevne joj guz, i to LJUDSKI :D) ili necenzurisanu?

Necenzurisanu.

E te americke Anti-metal organizacije nasli su da "Crimson Glory" cenzurisu.

Imali mozda neko njihove spotove i da li je voljan da mi to nareze? Moze i razmena.

Necenzurisanu.

E te americke Anti-metal organizacije nasli su da "Crimson Glory" cenzurisu.

Imali mozda neko njihove spotove i da li je voljan da mi to nareze? Moze i razmena.

Napravio sam lapsus: necenzurisana verzija je zapravo ona gde se cica otkriva, ali pretpostavljam da si primetio i sam. Imam obe verzije spota.

Imam takodje i spot za pesmu Chant, snimak uzivo (Transcendence turneja), a imacu uskoro onaj iz Atine.

Imas li sta pametno da mi ponudis?

• 4 weeks later...
Guest aekaras
OK, neki će reći: "To je power", ili "To je progressive", ali meni su oni heavy i to jedan od najboljih heavy bendova koji je ikada postojao. Mislim da čak ima tema na forumu 'power / progressive', ali oni zasužuju bar dve teme. U zadnje vreme se mnogo ložim na "Crimson Glory" i "Transcendence". Genijalni albumi! Naročito mi se sviđao Midnajtov glas, ali je i Vejd Blek na "Astronomici" dokazao da može da mu parira dostojno.