ManOwaR

Protagonist

Вероватно се, по новој нумерацији, римским бројевима мејд бај Меновор број десет сада пише овако: XI

Hail and renumerate!

Edited by Куруз
  • Upvote 2
  • Downvote 4

Ne znam zasto to rade, bespotrebno je kada i ovako album kida.

Imas ovde odgovor na to pitanje (pocevsi od 15. sekunde):

Jedno pitanje, novi album se zove "Battle Hymns MMXI", MMXI = 2011 a album je izašao 26.11.2010. Manowar uvek zna bolje, to je jasno

Naravno da Manowar uvek znaju najbolje.

Album je u MP3 formatu "izasao" (ako moze tako da se kaze za download link) 26. novembra,dok se CD pojavio sad u ponedeljak 6. decembra (u nekim zemljama tek treba da izadje).

U svakom slucaju,cinjenica je da je izaosao (/da ce izaci) u decembru.Ali od samog pocetka,tj. najave za taj novi album (znaci,jos od novembra negde) govori se o njemu kao "Battle Hymns 2011" (u finalnoj verziji "Battle Hymns MMXI").Pretpostavljam da je to zbog toga sto ce se veci deo posla oko tog izdanja (promocija,turneja,ovo-ono) desiti u 2011.A i mozda je malo bezveze da album koji je izasao skoro vec polovinom decembra nasloviti po godini koja je na izmaku (za 2-3 nedelje).A i nisu svi,hm,da kazem "oblici" ovog izdanja jos objavljeni.CD i LP jesu (jos ne svuda rekoh),a najavljuju oko bozica (katolickog naravno) treba da izadje i picture vinil i jos neke zajebancije u vezi tog izdanja.

A inace...

Pa, uzevsi u obzir njihovih poslednjih par godina, tesko da se moze ubuduce ocekivati bilo sta "massive"...

Ja ga cak cenim da ce da useru skroz sa ovim snimanjem!

Treba da snime nesto novo za promenu, a ne ovo..  :no:

Od ovakvih silnih reciklaža još samo neka budala da se seti da reciklira live album...još samo takve varijante ostaju...

Itd.

Za sve sabane koji seru o ovom izdanju ima Joey nesto da vam poruci:

Jedno pitanje, novi album se zove "Battle Hymns MMXI", MMXI = 2011 a album je izašao 26.11.2010. Manowar uvek zna bolje, to je jasno, ali šta im ovo znači koji kurac?

Football Manager 2011 је изашао почетком новембра 2010. Као и сваки претходни.

• 2 weeks later...

U jebote! :icon_eek:

Mislim da u Engleskoj nisu svirali...pfff...jos od negde iz 80-ih!

Hail,hail to England :pivopije:

De si to video,by the way?

EDIT:da,da,Facebook i ta govna...

EDIT 2:ima i na Metal Hammer-u:http://www.metalhamm...the-uk-in-2011/

"...but this in itself is certain to be one of the metal events of 2011!" :rockdevil:

Sranje jedino sto izgleda necu moci da idem zbog vize :no:dry.gif

Edited by LazaGNR

• 3 weeks later...

Manowar returns to...

1. USA

"MANOWAR returns to the USA!

On March 12, 2011, Manowar will crush all disbelievers and tear the roof off at the Agora, in Cleveland, Ohio.

This is Manowar's only scheduled appearance in North America!

In addition to performing Manowar classics, the band will perform the entire Battle Hymns record in celebration of the release of Battle Hymns 2011. The album will be available in stores in the US and Canada starting February 1st, 2011 but it's already available in CD, MP3 and Limited Edition Picture Disc at The Kingdom Of Steel: www.thekingdomofsteel.com

After 6 years, the wait for true metal in America is over!

This show in Cleveland will also feature HolyHell as very special guests.

Tickets go on sale January 7, 2011, details to follow soon."

2. Holland

"MANOWAR Return To The Netherlands in April!

The The demands from the Dutch fans have been answered and MANOWAR will be heading to Kerkrade to bring TRUE metal to The Netherlands on April 8, 2011 at the Rodahal!

After confirming shows in the UK and in the USA, now it's time for Continental Europe to witness the raw power of a live performance by the Kings Of Metal once again!

In addition to performing MANOWAR classics, the band will perform the entire Battle Hymns record in celebration of the release of Battle Hymns 2011.

The time to strike is now! Proost!"

3. Greece

"MANOWAR Return To Greece in March!

The demands from the Greek fans have been answered and MANOWAR will be heading to Thessaloniki to bring TRUE metal to Greece on March 18, 2011 at the Principal Club Theater!

After confirming shows in the UK and in the USA, now it's time for Continental Europe to witness the raw power of a live performance by the Kings Of Metal once again!

In addition to performing MANOWAR classics, the band will perform the entire Battle Hymns record in celebration of the release of Battle Hymns 2011.

The time to strike is now! Stin ygeia mas!

Tickets: http://www.ticketarena.gr/

Upcoming MANOWAR tour dates:

Friday March 12, 2011 @ The Agora in Cleveland, OH - USA

Friday March 18, 2011 @ Principal Club Theater in Thessaloniki - Greece

Sunday March 27, 2011 @ O2 Academy in Birmingham - UK

Friday April 08, 2011 @ Rodahal in Kerkrade - The Netherlands"

Od ovog svega Solun mi je najblizi i najverovatniji za otici :rockdevil::pivopije:

• Upvote 1

Nema veze,vredi.Jebi ga,Battle Hymns turneja,to ne bi trebalo propustiti.

Ne znam sta jos spremaju da sviraju (verovatno ceo Battle Hymns),al svejedno - ili Budimpesta ili Solun ili moguce i jedno i drugo :rockdevil:

Hehe,prvi put kad sam gledao Manowar bilo je u Petefi Csarnok-u '97 :bigblue:

Back to back...

• Upvote 1