Dream Theater

bu

Haha, sećam se da je u onom buđavom srpskom Metal Hammer-u bio intervju sa Helloween i da su ih pitali šta misle o mlađanim Sevenfoldovcima a oni su nešto nadmeno odgovorili u fazonu:"šta je to, ko su ti, da nemaju možda logo sa bundevama..."

A sad im jebu mater svima, mogu da pretpostavim kako danas izgledaju američke turneje nekada najačih nemačkih power bendova.

Sa strane što je taj Avenged đubre makar izbace koji popasti refren da može da se đuska i sise da se klate, neka im.... ništa to Petrucci i neki mu slični ne rade danas bolje, isto lete prsti po pragovima ali u glavi duva promaja teška.... i još moraš da gledaš u onog podbuhlog LaBrie-a, da te bude stid ako ti neko uđe u sobu dok gledaš Score.

A što se Portnoya tiče on bi ostao, ubeđen sam, ali ovi biraju a njima ne treba bubnjar od 45leta koji svira neki cvikeraški Yes/Genesis worship u Transantlanticu sa likovima poput Stolta i Trewavasa , ma koliko bio dobar i ma koliko matched tattoos imao...

Edited by Лука
  • Downvote 1

Avenged Sevenfold  

43,936,849 plays (867,392 listeners)

Dream Theater

49,844,378 plays (685,755 listeners)

Last Fm statistika,moze posluziti kao neki reper,mrzi me da kopam kolike su im prodaje albuma.

ne moze posluziti kao reper, jer dream theater ima mnogo fanaticnih slusalaca dok avenged sevenfold ima otprilike dvadeset sedam puta vise casual slusalaca nego dt ukupno

Edited by наркопедер

moj utisak je takav da last.fm ipak koriste ljudi koji redovno slusaju muziku i imaju neka prosirena muzicka interesovanja. sto je minoran broj u odnosu na broj konzumenata komercijalne muzike koji slusaju sta im prvo dopadne, a avenged sevenfold su bas imali heavy airplay (za razliku od dt). mnogi od tih casual slusalaca ce recimo otici na koncert ili cak kupiti album (preko itunes recimo) iako uopste nisu fanovi benda jer je to popularno u tom momentu itd.  

Edited by наркопедер

Jel tebi jasno koliko je Portnoy vece ime od Rev-a u bubnjarskom svetu i muzici uopste???

avenged sevenfold su broj 1 na mtv top listi sa svakim spotom i mnogo vise albuma prodaju od dream-a. vise ljudi (klinci najvise) znaju ko je pokojni rev nego ko je portnoy. mozda na yumetalu i kod ljudi koji citaju modern drummer je portnoy veci, ali u pravom svetu nije. "city of evil" sam je prodat u preko milion primeraka.

Evo večeras sam saznao za Portnojev odlazak iz DT. Samo ću sledeće da kažem, mogu ljudi da pljuju Portnoja koliko hoće, ali realno, to neće biti to to. Neće biti taj šmek kao što je rekao ortak večeras.

Isto ko sto je 1994 izasao Kevin Moore iz benda i mi svi u to vreme rekosmo, fuck, to vise nece biti to. I naravno, bejasmo u pravu. Ali su oni u medjuvremenu dostigli daleko vecu popularnost. Tako da, lopta je okrugla i mec traje 90 minuta :pivopije:.

Uzgred, poceli su zestoko da gluparaju unazad 7-8 godina. Samo unisono, nista kontrapunkt. Bljak.

• Upvote 2

Ma sve to treba gledati malo opuštenije. Baš me zabole ko je bolji, gori, bitno mi je da prave dobru muziku. Mislim da smo previše u fazonu privrženosti kojekakvim pa nam onda dođe krivo kad se rasture (bilo zbog prirodne starosti, svađe itd.). Tržište je dovoljno veliko da svako nađe muziku koja mu odgovara, makar to bio i Mitar. Bolje Portnoy da svira dvojku kod Mitra, manje posla a ista kinta i još će pride "istražiti" nove muzičke pravce.

Just for the record, this is indeed true..

Fairly recently, I reached out to the guys to try and make amends and offered to reconcile for the sake of having peace back in our lives...(plus I know how much it meant to alot of the fans...)

I figured it was still possible to try and save us because they hadn't made any announcements yet or begun any public activity with another drummer...but sadly, they declined my offer (well, actually their lawyer did...they didn't even tell me themselves....)

Sorry gang, I honestly gave it my all...

So now the fans on my twitter and facebook can please stop asking me to go back to DT...I tried, and the door is now shut...the ball is now in their court, not mine...

PS - I'm not crying or looking for mercy by posting this...I am merely trying to set the record straight as that is always the most important thing about my relationship with you guys...no BS, no spins, nothing to hide...and for better or for worse, I tell it like it is...

I've also recently seen some people accuse my online activity of "looking for attention or media coverage" or "looking for sympathy", but it's honestly none of the above...I merely value having an open and active communication with my fans...always have, always will...it is the cornerstone of everything I've done since day #1 with DT....

This was posted here FOR YOU GUYS to know about...here on MY message board on MY website....if it ends up on Blabbermouth or wherever else, that is THEIR choice to spread, I did not request it or send out a "press release"....

Anyways, onward and upward...

I've got alot of great music and ideas waiting to come out of me and alot of exciting collaborations in the works....so goodbye 2010...bring on 2011!

MP

Bilo bi super da Portnoy nastavi da štancuje one DT bootlege :lol:

Sa Classic Rock-a:

Talking about the departure of Portnoy, Avenged Sevenfold frontman M. Shadows told Pulse Of Radio that the public way the drummer handled his split from Dream Theater: was a contributing factor.

“We felt that maybe both parties could have handled it a little more internally without being so press release-happy about what had happened between them. Because we’re a band that, really, when it comes to news all over web sites or this or that about bands, you know, we don’t tweet much, we don’t try to put ourselves out that much, and all the drama and controversy wasn’t something that we wanted at all.”

Edited by Лука