Dream Theater

bu

Tek sam sad odgledao sva tri dela, nije me interesovalo ranije, mada sam pratio komentare na forumu. Zanimljiva ideja, nema sta, snimiti serijal tokom trodnevne audicije, kao neki rijaliti. To je odavno moderno, mnogo glupih ljudi ima svoje rijalitije, sto da i DT ne odradi tako nesto i uzme koju kintu na tome?

Lep sou su odradili, na nivou, svaka im cast na profesionalnosti.

• Upvote 1
  • Downvote 1

Минеман је толико смешан да сам плакао од смеха гледајући га како набада онај сироти бубањ. XD Мада, Манђини је стварно опрао, иако су и ови остали дивљаци. Он се највише и уклапа јер је исти Портној, а и зове се Мајк. :haha:

• Downvote 2

Он се највише и уклапа јер је исти Портној, а и зове се Мајк. :haha:

Znaš ono kad sadašnju ribu osloviš imenom bivše? E, Dream Theater neće imati taj problem sa bubnjarem. :haha:

Izgleda da nisu baš svi srećni pojavljivanjem u rijeliti šoVu. :haha:

Marco Minnemann

DT and I have a great musical vibe. But DT also need a guy who fits the band as a person, like a casting. AND someone who's ready to fully commit! I really just went in and had fun:-) and it was great and we're already planning some future projects together. I wish though I had the chance to ok the footage. I wasn't prepared to end up in a reality show:-). Have fun and thanks again from the bottom of my heart.Marco

Edited by Sisus

Nervira me Mangini, ali kapiram da takav personaliti treba DT-u. Ionako ce za jedno 5-6 godina da se vrati Portnoy...

Minnemann: predobar i previse happy za DT

Priester: neka svira power, to mu ide bolje

Wildoer: mislim da bi dobar bio jer jos i ume da growluje za razliku od Portnoya, ali je previse metalac za ove druge

Roddy: nije za prog

Lang: dobar, k'o Svarceneger da svira bubnjeve

Donati: ja ne bih sekund uspeo ozbiljan da ostanem da razgovaram sa njim :haha: frflja lik samo tako :haha: a nervira me kako drzi levu palicu strasno...

Mangini: paljevina totalna, previse se gubi dok svira, kao Lars Ulrich koji zapravo zna da svira :mrgreen:

• Upvote 3
  • Downvote 4

• 2 weeks later...

Evo ga excerpt sa intervjua gde komentarisu kako je Portnoy hteo da se vrati u bend.

But still, Mike asked to rejoin…

Rudess: "Yes, well, OK, so we put everything together. We got the drummers in, which everybody knows, and we filmed the audition process and put a lot of care into the documentary. So after that whole process, we found somebody who we thought was great - Mike Mangini. 'Oh my God, this guy is fantastic! This can work. We can do it.'"

Petrucci: "And something I should point out – Mike Mangini's life changed dramatically. He was a professor at Berklee, and he had to give notice that he was leaving. He's got a wife and two kids – the whole thing. So he came down and we started making a record. Everybody was supportive at the label. Things were feeling good. We had our feet on the ground again. And then Mike asked if he could get back in..." [He shakes his head]

It was too late.

Rudess: "Yeah. You know, Mike Mangini resigned from Berklee. You can't just tell him… We were in motion with him. We were invested in Mike Mangini and our future. Everything was going full steam. So Mike Portnoy came to us and asked to rejoin: 'Hey, guys I've reconsidered, I've made a… a mistake.' It was like, 'Oh my God, you can't do this to us. You can't pull the rug out from under us like this.' It was... [sighs] it was hard. Here we went through this whole drama, and we finally found this new guy who we were happy with. At a certain point, you just throw up your hands and go, 'This can't be happening!'" [laughs]

http://www.musicradar.com/news/guitars/interview-dream-theaters-john-petrucci-jordan-rudess-on-the-bands-future-442741

Na kraju ćemo saznati da je čistačica studija majka dvojici članova benda i da jedan od njih ima davno izgubljenu sestru koju je jebao, jer nije znao za nju.

• Upvote 4

Da, slažem se. I ja mislim da će Mangini potrajati samo 1 album + eventualno turneja neka. Od početka priče oko audicija mi je cela ta zbrka "mirisala" na tako nešto. Mada, jbg, ko će ga znati, možda i grešimo. Vreme će već pokazati. A možda i o tome snime mini seriju. :wacko:

DT je za mene totalno izgubio status nekog dobrog, zanimljivog benda ciji album uvek cekam sa nestrpljenjem. Bas me briga ko ce svirati, sta ce izdati i sl. Trenutno ima puno boljih bendova i zanimljivije, kreativnije muzike.

• Upvote 3
  • Downvote 4

http://ww2.richardchycki.com/

"Over the past weeks, I’ve been in the studio with long-time friend James LaBrie of Dream Theater, recording vocals for the band’s new album that is quickly nearing completion. I gotta tell ya, new DT drummer Mike Mangini is a monster player on the album. I worked with him on LaBrie’s solo album ‘Elements of Persuasion’ in 2005 and he was frightening (in a good way!) in the studio back then."