Dream Theater

bu

Pljuvanje Labrija je totalno bespotrebno... Dobar je Labrie takav kakav je. Nema potrebe tu vise filozofirati nesto, tacno je ima lose momente ali ima i vrlo dobre a i generalno se bas trudi covek, ljudi treba da shvate da DT nece menjati Labria nikada, ako bi on jednog dana otisao, mogli bi slobodno da prestanu da sviraju, dugo je u bendu otpevao je najbolje albume, koji nikada ne bi bili tako dobri da nije bilo njega ;)

Mislilo se da se i da Portnoy nikad nece otici. Sta da mu radim, LaBrie je bio besprekoran do trovanja 1994-te, posle toga mi se ne svidja kako zvuci, zao mi je sto je sjebao glas, ali sta je tu je.

Elem:

MIKE PORTNOY: It's 'Painful' For Me To Hear New DREAM THEATER Music

When asked for his opinion of the DREAM THEATER track "On The Backs Of Angels", the first song to be released with new drummer Mike Mangini (STEVE VAI, ANNIHILATOR, EXTREME), Portnoy said, "It's very difficult for me to hear. Nobody wants to see their ex-wife of 25 years with a new husband moving into the house that you built for 25 years. It's a painful thing for me to hear and see. A DREAM THEATER without me was never in the plan; I never expected that. But they've chosen to move on and I just have to kind of sit on the sidelines and watch and listen. I did hear the song and I heard an excerpt of another song [from the forthcoming DREAM THEATER album]. And I guess I'll reserve comment on those just because whatever I say — whether it be good, bad or indifferent — it's probably gonna come across wrong and it will be completely dissected and misinterpreted. So let's leave it at 'no comment.'"

Pa sta reci, nista novo, vizuelna prezentacija im je uvek bila madju najbednijim u muzickoj indrustriji, ali mi nikada nece biti jasno da bend u Roadrunneru sa takvim budzetom koji imaju trenutno, ne moze da angazuje profi Dizajnera i umetnika za svoje omote, nego likovno nepismenu neznalicu. poslednja 2-3 omota su olicenje ne znanja i neprofesionalizma u dizajnu, stvarno jadno i banalno.... za omote i uopste svoj vizuelni identitet, skidam kapu za Porcupine Tree, trebaju biti primer za sve.

Edited by Erotomaniac
  • Upvote 1

Ha ha, koliko mi se čini, desna ruka je odsečena i savljena kao leva, uz manju rotaciju. Kakvi likovi, kao neki šuster da im je radio cover. Pa mogli su uzeti bilo koje rešenje od fanova za dz i neko bi se usrao od sreće. Ovako...tuga.