Obituary

Breberina

Mislim pazi oni su carevi, ali da traze ovolike pare to je jebeno...

A kao sto sam negde napisao sto pre shvatis manje ce da boli :)haahaha. Najbolje je da nista ne znas i da samo uzivas u svemu ovome , u suprotnom...

Ja samo gledam kada cu da osedim :)ahahahaha.

Davno sam ja shvatio da je to samo biznis, posao kao i svaki drugi. Zasto da ne traze, moze im se. A da je puno, jeste, bas puno.

Edited by Strahinja

bendovi ce sve vise i vise dizati cene nastupa, jer od prodaje albuma jako malo mogu da zarade. obituary je trenutno poprilicno aktuelan i trazen pa kontaju sto da ne uzmu lovu. i treba da traze kad mogu svakojaki slepci da se ubijaju od para.

• 3 weeks later...

MetalReview.com: Are you confident the new album will be released in 2007?

John Tardy: We are shooting to get into the studio in March '07. Earache Records was telling us they would need a minimum of three months to release it (after recording). So if everything goes according to schedule that would be a rough estimate. Hopefully in 2007 we'll have something done.

MetalReview.com: The incident with Roadrunner Records hasn't scared you off record labels completely then?

John Tardy: It's just depressing to think about the way they treated us, to be honest with you. We just go about our business, do what we do and that's about it. We never called them and screamed at them. We tried to tell them before "Frozen in Time", "If you don't want to do it, then don't." They said, "Yeah, yeah, of course we want to do it, we'll push it, blah, blah, blah." Next thing you know, they did nothing at all with the record. But whatever, it's over and done with, thank god for that. We're ready to move on.

MetalReview.com: Any worries about Earache Records. A lot of bands seemed to have gripes about them over the past few years?

John Tardy: The conversation we've had on the phone and when they came here to talk to us, they've been eager to work with OBITUARY. They seem to be pretty certain they would make us happy. Glen Benton (DEICIDE) just signed with them and I've seen quite a bit of talk/promotion about DEICIDE's new record. When we talked with Glen while in Mexico, he seemed to be pretty happy with them. And that's really what I'm basing it on. If Earache is the label we decide to go with, that's pretty much what I'm going on. Hanging out with Glen, talking to him. We had a great time in Mexico at the Monterrey Metal Fest and he was just really really happy with the way they were treating him and what they are doing for him.

• 4 weeks later...

Nema niko dozvolu za to ,Znam da je illegalno ali opet rade se takvi stvari i to često.Nisam još čuo da je neko

platio kaznu zbog toga.

Ovde drotovi ili inspekcija su zauzeti sa drugim stvarima,Uglavnom kažnjavaju ako je klub ostao duže otvoren

od napisanog a to je sada 02h vikendom a zabranjeno je služiti alkoholno piće od 01h.

Po novom zakonu je zabranjeno pušenje u svim javnim mestima čak i u barovima ,A tu je opet popušio vlasnik ako uhvate nekoga.

to ti je zakon u Kanadi a ispred i iza valjaju sva moguća govna pa mogu reći tako na otvorenom i nikom ništa.

• 2 weeks later...

Било некад ...

Неки интервју који сам читао пре пар година, добро се сећам, парафразирам:

Пита новинар Тардија - Шта би волео да те питају?

Одговор Тардија - Да ли бисте желели милион долара у чеку или кешу?

Они су само, још један матори, алави death metal бенд.

Било некад ...

Неки интервју који сам читао пре пар година, добро се сећам, парафразирам:

Пита новинар Тардија - Шта би волео да те питају?

Одговор Тардија - Да ли бисте желели милион долара у чеку или кешу?

Они су само, још један матори, алави death metal бенд.

Уф, трт, Гавро, ал' ти је пример... И ја бих волео да ме исто то питају, ко не би.

• 2 weeks later...