Venom

Avro

Venom je generalno spid/treš bend, ali je mnogo uticao na blek bendove.

Možda bi samo tekstualno mogao da se smatra blek grupom, ali bi se brdo hevi, treš i spid bendova moglo reci da su blek metal.

P.S. Čudi me da se niste setili da potegnete pitanje gde Bathory više pripada.

Edited by Divlji Tigar

Veteran U.K metal act Venom has revealed the track listing for its upcoming new full length album. The new record, which is titled "Fallen Angels," is set to include 13 new tracks with an early September release through Universal Music being expected.

The tentative track listing for "Fallen Angels" is as follows:

1. Hail Satanas

2. Pedal To The Metal

3. Nemesis

4. Lap Of The Gods

5. Hammerhead

6. Damnation Of Souls

7. Fallen Angels

8. Beggarman

9. Sin

10. Punk's Not Dead

11. Death Be Thy Name

12. Valley Of The Kings

13. Lest We Forget

Naslovi pesama su totalno old school :)

Edited by HeLLsarma

• 3 weeks later...

VENOM And MASTER Members Come Together For New Band

BONES - featuring members of MASTER and VENOM – have announced the release of their self-titled debut album.

The album was created in Chicago, IL with the help of engineer Sanford Parker and artists Matt "Putrid" and Christina Casperson.

Tracklisting is as follows:

‘March Of The Dead’

‘Bloodlust’

‘Bitch’

‘Apocalyptic Warrior’ (DEVASTATION cover)

‘Good Die Young’

‘Slowburn’

‘Lovely Death’

‘666’

‘Delirium Tremens’

Od starih likova u bendu je samo Cronos,tu su jos Antton i Mykvs.

Ince,Venom...prva tri albuma su remek-dela,veliki uticaj na BM,ovo kasnije...tu i tamo,mada sasvim solidno.

istina..ovo posle mozda jedna pesma na svakom albumu da kazes da moze da prodje. :icon_ne: Cronos je imao i solo projekat,koji nije los,ali nije ni nesto wow :spava: sve u svemu,slusala sam mnogo prve albume,obozavala sam Venom,pogotovo kad sam bila mladja :wub:

• Downvote 1

• 1 month later...

Ovaj quote iznad je pobedio :haha: elem:

Primevil, the new band featuring former Venom members Jeff "Mantas" Dunn (guitar), Antony "Antton" Lant (drums; brother of Venom frontman Conrad "Cronos" Lant) and Tony "The Demolition Man" Dolan (bass, vocals) has changed its name to Mpire Of Evil. Commented the group: "It was brought to our attention that a band who named themselves after our sixth Venom album, 'Prime Evil', had decided to get back together after we had announced our intentions. We had already signed our deal with Scarlet and had appearances booked but we have decided to cancel those shows as our belief is that EVERY band should have a chance and we do not wish to exclude anyone so we have made this change. We apologize to the Venom Legions and fans who chose our name but we hope you support this/our decision.., and so... welcome to the Mpire Of Evil!". Mpire Of Evil's debut mini-album, 'The Creatures Of The Black', will be released this summer on Scarlet Records. The CD will feature cover versions of four songs that influenced the members of the band ('Exciter' by Judas Priest, 'God Of Thunder' by Kiss, 'Hell Ain't A Bad Place To Be' by AC/DC and 'Motörhead' by Motörhead) plus two brand new original tracks, 'The Creatures Of The Black' and 'Reptile'. A full-length effort will follow sometime in September/October, with a full tour planned for 2012.

Volim Demolitionovu eru, ali ovo mi baš i ne obećava... kao ni novi Venom album :haha: anyway ove nedelje sam vrteo stare albumčine, eternal classics.

Ovaj quote iznad je pobedio :haha: elem:

Volim Demolitionovu eru, ali ovo mi baš i ne obećava... kao ni novi Venom album :haha: anyway ove nedelje sam vrteo stare albumčine, eternal classics.

SAMO HAMERSMIT ODION

slusao sam ovo mantasovo na gejspejsu,kurca ne valja.

Ajd malo da razvijemo priču: ovih dana sam protandrljao sa uživanjem celu diskografiju pa da kažem neku o svakom izdanju....

Prva 3 albuma - večni klasici i to ne samo Venoma već i metala kao ideje i muzike, mogao bih slušati iste do kraja života bez problema.

Singlovi iz tog perioda - šteta što nisu izašli kao zaseban album na jednom mestu već su bili razbacani, siguran sam da bi u tom slučaju govorili o četvrtom klasiku. Bloodlust, Die hard, In nomine sathanas... samo pominjanje ovih naslova me izludi. Jeste da je izašlo na kompilaciji Singles sve zajedno ali nije to to kao da je izašlo kao album.

Possessed - dobar je to album iako ga pljuju, skoro sam saznao da je materijal pisan pre At war with Satan, ima štucanja ali ima i Possessed, Nightmare... ali vidi se da će doći slab period.

Calm before the storm - prosek u najmanju ruku, neki elemnti koji ne idu uz Venom nikako, podbačaj.

Prime evil - odličan album mada se udaljio od bazičnog Venoma, u toku sa vremenom i konačno su naučili da sviraju :D

Temples of ice - posebno sam vezan za ovaj jer mi je to prvi Venom album, video recenziju u Hard metalu i napalio se, sjajan album.

The waste lands - prosek.

Cast in stone - veoma dobar mada se tu vidi boljka koja će ih moriti - da trpaju tonu pesama na album. Ali tu je himna Evil one, sekao sam vene kad puste live sa Dynama na Hard Metalu, Cronos mi je bio najveće zlo na svetu.

Resurrection - dugačak ali odličan album.

Metal black, Hell - ovo nije vredno pomena, smeće.

Valja pomenuti i odlični tribute In the name of Satan iz 1994, nema nekih sedmoligaških bendova već su tu imena kao Paradise lost, Sodom, Anathema, Skyclad, Voivod, Candlemass... jedan od onih tribjuta zlata vrednih. Inače imam 4 tribjuta za Venom.

I sećam se epizode kad sam imao 14-15 godina i zvao Explosive da naručim kasetu, na A strani Bonded by blood a na B Black metal, Polzović mi rekao "odličan izbor", baš sam porastao :D

Edited by Grobodan