gruban Posted July 20, 2005 Report post Posted July 20, 2005 THE EROTIC ADVENTURES OF HERCULES Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
MissionVao Posted July 20, 2005 Report post Posted July 20, 2005 Attila, The Gladiator, The Ring, Equilibrium, Butterfly Effect, Secret Window, Rat Race, East-West, The Barber of Syberia, FIGHT CLUB, Seven, Ocean's 11.... ma mogu do sutra Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
gruban Posted July 20, 2005 Report post Posted July 20, 2005 Attila, The Gladiator, The Ring, Equilibrium, Butterfly Effect, Secret Window, Rat Race, East-West, The Barber of Syberia, FIGHT CLUB, Seven, Ocean's 11.... ma mogu do sutra FIGHT CLUB je meni u TOP 10 filmova scih vremena...ali Equilibrium i Attila je....uf! sa tako malo para takav pritisak! Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
Apeiron Posted July 20, 2005 Report post Posted July 20, 2005 Attila, Equilibrium, Ocean's 11.... Ne zna se koji od ova tri je veca glupost. Dakle, Atilla - prejeftin. Verujem da postoje skuplje pozorisne predstave od ovog filma. Equilibrium - smesan sa uopste idejom o necemu onakvom. Ocean's 11 - primer kako izgleda pravi holivudski smece film. Nista licno, samo moje misljenje. Poz! Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
Mjaua Posted July 21, 2005 Report post Posted July 21, 2005 danas sam gledao 2. put (u toku ove sedmice) a po ko zna koji put ovako SNATCH...ne znam za vas al taj film mogu gledati bilo kad!!! Uf, ja isto mogu da ga gledam 'iljadu puta, ali zbilja. Doduse, sestri se vise svidjaju chadjave dvocevke, kaze prica ja bolja, a snatch ima bolje efekte...ko bi ga znao... poz Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
gruban Posted July 21, 2005 Report post Posted July 21, 2005 ma i LOCK,STOCK je fantastican, da nije SNATCH bi ostao samo na papiru...covek je u SNATCH-u uradio sve sto nije mogao u LOCK,STOCK... dijalozi su savrseni!!! Bullet Tooth Tony: Boris the Blade? As in Boris the Bullet-Dodger? Avi: Why do they call him the Bullet-Dodger? Bullet Tooth Tony: 'Cause he dodges bullets, Avi. Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
Zagrivuk Posted July 21, 2005 Report post Posted July 21, 2005 collateral Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
lunja Posted July 21, 2005 Report post Posted July 21, 2005 Ocean's 11 - primer kako izgleda pravi holivudski smece film. pa da... sve najbolje uklopljeno da bi se shto vishe zaradilo... ali svi filmovi holivudske a produkcije su takvi... preporuka matrix 8-| Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
.alex. Posted July 21, 2005 Report post Posted July 21, 2005 collateral Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
negative creep Posted July 21, 2005 Report post Posted July 21, 2005 Ocean's 11 - primer kako izgleda pravi holivudski smece film. Nista licno, samo moje misljenje. I moje. Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
CTPAX Posted July 21, 2005 Report post Posted July 21, 2005 ma i LOCK,STOCK je fantastican, da nije SNATCH bi ostao samo na papiru...covek je u SNATCH-u uradio sve sto nije mogao u LOCK,STOCK... dijalozi su savrseni!!! Bullet Tooth Tony: Boris the Blade? As in Boris the Bullet-Dodger? Avi: Why do they call him the Bullet-Dodger? Bullet Tooth Tony: 'Cause he dodges bullets, Avi. Bolje je iz Lock, stock & ... : - Shot gun? Like - gun that fires shots? - Oh, you must be the brains here... Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
Cortex Posted July 21, 2005 Report post Posted July 21, 2005 Po meni najbolji horror svih vremena je The Shining, sa Jack Nickolson-om u glavnoj ulozi. Meni su licno 99 posto preostalih horrora smesni. Film je fenomenalan, bolesni dijalozi, ne po sadrzini vec po atmosferi, latentna napetost koja izvire iz svake scene, ma genijalno! Obavezno probajte Cak sam cuo da su za potrebe filma istrazivali koje frekvencije zvuka najvise uznemiruju ljudski organizam, te ih i koristili u soundtrack-u koji je extra bolestan. Let the metal flow! Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
Cortex Posted July 21, 2005 Report post Posted July 21, 2005 Sto se tice non horror filmova, apsolutno preporucujem: Dr.Strangelove, Pi (misli se na broj pi, znate ono 3,14... ), THX-1138, Paklena pomorandza... Sasvim solidan, koji odgledah u zadnje vreme bese i The Game (sa Majkl Daglasom), fino iznenadjenje. Death to blockbusters! Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
profa Posted July 21, 2005 Report post Posted July 21, 2005 The Day The Earth Stood Still Janghwa, Hongryeon (Prica o dve sestre) The Ghost And The Darkness Spirited Away Bourne's Identity The Recruit The Raven (sa Borisom Karlofom i Bela Lugosijem) Back To The Future Le Cite Des Enfants Perdus (Grad izgubljene dece) Dark City The Great Dictator Monsieur Verdoux Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
Machka Naopachka Posted July 21, 2005 Report post Posted July 21, 2005 Ali G in da house Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
Hail Metal Posted July 21, 2005 Report post Posted July 21, 2005 Najvise volim Hickokove filmove,imam ih puno,ukljucujuci i one neme iz 30-tih Psiho,Vertigo,North by northwest,Covek koji je previse znao,Ptice,...su samo neki od klasika koje se moraju pogledati,umalo da zaboravim Rear window i Rope Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
gruban Posted July 21, 2005 Report post Posted July 21, 2005 Janghwa, Hongryeon (Prica o dve sestre) Le Cite Des Enfants Perdus (Grad izgubljene dece) Dark City da, biti John Malkovich...obozavam taj film Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
MissionVao Posted July 22, 2005 Report post Posted July 22, 2005 Blah, znam ja sve to kakav je Ocean's 11... ali i pored toga mi se svidja veseli me... mogu da volim i komercijalna sranja.. kao komedije npr... I Spy.... ali NAJbolje su one sa Lesley Nielsen-om parodije na Umri muski, Drakulu... priceless! bolji je od mr.bean-a 100x Neko rece da je Atila jeftino uradjen... ne slazem se. Efektan je, to je najbitnije, zar ne?? Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
The Plague Posted July 22, 2005 Report post Posted July 22, 2005 Slazem se za Atilu... u prvi plan je stavljena prica, a ne efekti i slicna sminkerska sranja kao u visokobudzetnim filmovima...... Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
Machka Naopachka Posted July 22, 2005 Report post Posted July 22, 2005 hellboy shto je sladak film! Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
lunja Posted July 22, 2005 Report post Posted July 22, 2005 ali NAJbolje su one sa Lesley Nielsen-om :da: parodije na Umri muski, Drakulu... priceless! bolji je od mr.bean-a 100x ima li pilota u avionu mogu da pogledam josh 100x i netje mi dosaditi Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
goThic Posted July 30, 2005 Report post Posted July 30, 2005 upravo sam odgledao "50 First Dates"... jedna od najlepsih romantic comedy koje sam ikada gledao... sad happy ending... necete se pokajati... Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
Kokopelli Posted July 31, 2005 Report post Posted July 31, 2005 Upravo odgledala Green Mile. Jezivo tuzan film. A juce gledala Queen Margot- isto ali kad samo posmatras isabellu adjani, je poslednje sto mi pada na pamet, da ne kazem sto drugo Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
Doug Bradley Posted July 31, 2005 Report post Posted July 31, 2005 Ja sam juche odgledao In Enemy Hands..josh jedan film na temu podmornica u WW2..nije losh film da se ubije jedno vruce i dosadno popodne Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
Surovi Posted July 31, 2005 Report post Posted July 31, 2005 FILMOVI PREPORUKE- Alien Vs. Predator Aliens (special edition!) Star Wars I - The Phantom Menace Star Wars II - Attack Of the Clones Star Wars IV - a New Hope Star Wars V - The Empire Strikes Back Star Wars VI - Return of the Jedi Bourne Identity, The Agents Secrets James Bond 007 - Die Another Day James Bond 007 - Golden Eye James Bond 007 - Tomorrow Never Dies Top Secret! Godfather Godfather 2 Godfather 3 Al`s Lads (Al Kaponeovi Ljudi) Raw Deal (Surovi Ugovor) Gangs of New York Pirrates Of Carribean - The Curse of Black Pearl Ricochet Negotiator, The S.W.A.T. Police Story Man on Fire Vidocq Luther Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.