Sepultura

aleksej

59 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

SEPULTURA is on vacations right now. The guys decided to take a couple months to take care of their lives and then come back to get the DVD out and finish writing the new album. Stay tuned!

Ovo stoji na sajtu

u necijem potpisu sam citala o tim socijalkama ali nema sanse da se sjetim!!

daj opet tu pricu molim te, ali onako kako stoji u potpisu !!

user posted image

Na slici je legendarni čovek sa koncerta SEPULTURA (Socijalke)

Pre mozda dve godine kada sam stigao kući iz Kanade to je čuo Pajo i odmah me nazvao i kaze ...Ajde vi kod mene ja ne mogu nigde jer sam slomio nogu vide se štake na slici icon_smile.gif ponesite dosta piva kaze on nemojte ništa jače jer pijem lekove icon_smile.gificon_smile.gif Puštao nam čovek ploče do ujutro ..Oko 3 sata ujutro kad njegova zena se pojavila i kaze ..Majko moja moze to malo lakše icon_smile.gif A ti Pajo sutra ne radiš ? A on onako ladno na to ..Zenska glavo ja sam na bolovanju icon_smile.gif stvarno čovek je strava i drugar gde u svetu nema takvog .Koliko sam trazio od njega da kupim DR STEEL ploču i na kraju mi je dao Dzabalesku icon_smile.gif

Poslao mi je mail nedavno ..i kaze Mamu im nisam mogao kao pre u prvi red na Slayeru na EXITU ... godine majstore godine

e to ja zovem fanatikom biggrin.gifbiggrin.gif

svaka cast!

Vidi ti nje ! Pa tek sada vidim da si se opet prošvercovala ,Još sam hteo da te pitam u vezi Megadeth ...dobro je ..svaka ti čast!

Slike su dobre a ni ti nisi loša laugh.gifpivopije.gif

ja nisam losa, ali pamela je ipak vrh laugh.gifbiggrin.gif

brate, sverc komerc uvijek pali. nego, moram da priznam, kad me vec nahvaliste svi na temi megadeth..

maxa cavaleru sam propustila zbog raje.. antichrist, i lemmy i ace i hail itd.. toliko su me zezali da sam zbog njih zakasnila da se vidim s maxom, a imala sam namjeru da mu pravim sacekusu ispred hotela Jugoslavija. to mi je bio tezak promasaj. ali ono, srescemo se on i ja u feniksu vec. biggrin.gif

• 1 month later...

Max Discusses Possibility Of Future Sepultura Reunion

Max Cavalera recently had a conversation with The Blitz WBZX 99.7 FM in Colombus, OH, and among other things, he mentioned that he is now open to the possibility of reuniting with his former bandmates one day in Sepultura. Max was one of the founding members of Sepultura, a genre-defining thrash act, in the early 1980's, but left the band in 1997 when his bandmates decided to fire the band's manager, Gloria Cavalera, who also happened to be Max's wife. In the interview, which will be aired on October 2 at 11:00 p.m. on "The Really Loud Guitar Show" on the station mentioned above, Cavalera had the following to say:

""[i'm] looking forward to one day actually, eventually touring together [with Sepultura], or just doing some shows together. I was on tour with Sabbath [a few] months ago in Europe. They hated each other at one point, and now they're playing together [again]. And that was, for me, very cool, very kind of like... Yeah, there is a chance here, it's not all over. So maybe it [the reunion] will happen. I don't know. I'm not thinking about that. I've got... Soulfly's really in full motion right now with the new record and everything. But eventually if that happens, it will be cool for me, it will be cool for thousands of fans, so, you know, let's see what happens, you know what I'm saying?!"

линк

Значи, можда се браћа поново удруже!

Max će se vratiti u Sepulturu sigurno, I kada bi još izbacili album poput Arise ili Chaos A.D Bilo bi veselo .

Uzmem ja od jednog ortaka novi Dark ages Soulfly da preslušam.Moram reći da je jako dobro urađen album.. dosta vuče i na ranije radove Sepultura ,Ja ne čujem nikakve Nu metal sranja na ovoj ploči i sasvim je odličan.

Max da se vrati-mozda. Ali da napravi sad onakve albume?! icon_smile.gificon_smile.gificon_smile.gif

Good luck with that mate! icon_smile.gificon_smile.gificon_smile.gif

Inace,jedini pravi od svih ovih thrash/death/speed keceva je samo sepulturin!

Niko ne bije keca kao sepultura! icon_rockdevil.gif

Pa ne znam šta je tu tako smešno ... Npr Belladonna se vratio u Anthrax i sasvim sigurno bolje zvuče nego pre.

• 3 months later...

All right, finally! Live DVD and CD on the way! November 8 is the day.

The DVD features (click on the cover to enlarge):

Disc 1:

1. INTRO

2. APES OF GOD

3. SLAVE NEW WORLD

4. PROPAGANDA

5. ATTITUDE

6. CHOKE

7. INNERSELF / BENEATH THE REMAINS

8. ESCAPE TO THE VOID

9. MINDWAR

10. TROOPS OF DOOM (w/ Jairo Guedz)

11. NECROMANCER (w/ Jairo Guedz - from Eminence and Alex Camargo - from Krisiun)

12. SEPULNATION

13. REFUSE / RESIST

14. TERRITORY

15. BLACK STEEL IN THE HOUR OF CHAOS

16. BULLET THE BLUE SKY

17. REZA (w/ João Gordo from Ratos de Porão)

18. BIOTECH IS GODZILA (w/ João Gordo)

19. ARISE / DEAD EMBRIONIC CELLS

20. COME BACK ALIVE

21. ROOTS BLOODY ROOTS

Disc 2:

Features a documentary about the band with images filmed by Derrick since the days he joined SEPULTURA, the videoclips 'Mindwar', 'Bullet The Blue Sky' and 'Choke'. Also featured are live performances of 'Nomad', 'Desperate Cry' and 'Territory'.

Јебо те, сад свирају више старих ствари него са Максом.

Можда ће сада коначно моћи да се помири са братом. А можда му се и прикључи у бенду. А можда се сад његов брат врати у матични бенд. Колико комбинација!

Exactly. Nu flejmz and SepulNura....ovo zvuchi lose..but..you get the picture.

Мени сви њихови радови после албума "Arise", уз изузетак не колико песама са "Chaos A.D.", звуче лоше!