Metallica

lemmy sixx

Ali u svakom slucaju,najgora pesma koju je Metallica uradila jeste "The Invisible Kid".Bez konkurencije.Totalno i neprevazidjeno smece.

Meni se sviđa, ima tu odličnih riffova, samo što je to jedna od onih pesama sa St. Angera koja, u suštini, ide dva puta (stigne dotle gde bi bilo uobičajeno da se završi, i onda je puste ponovo ispočetka)... A i ima mnogo ljigav tekst.

Kada bi Dm imao takvu produkciju i zvuk, bio bi mnooogo bolji.

Kod mene baš suprotno :)

Nije istina.Black,Load i ReLoad imaju sjajno isproducirane bubnjeve.Razaraju.

Previše su glasni na Blacku za moj ukus, a pomalo i na Loadu i ReLoadu, ali tu već zvuče dosta bolje..

Meni se bubnjevi najviše sviđaju na Angeru, mada je tačno da zvuče kao kante i šerpe..

Ta tri albuma sa Bob Rock-om (pogotovo Black) uz Dr. Feelgood od Motley Cru-a vaze za jedne od najbolje produciranih albuma u metalu. Sluze kao reper za poredjenje.

+ ''Cowboys from Hell'' i ''Vulgar Display of Power'' od Pantere. U okviru thrash produkcije.

Meni se bubnjevi najviše sviđaju na Angeru, mada je tačno da zvuče kao kante i šerpe..

Taj album je neslusljiv zbog zvuka bubnjeva, to ne lici ni na sta, nije ni blizu zvuka kakav bi trebalo normalni bubnjevi da daju, pa i Dm ima los zvuk bubnjeva ali opet je bolje nego na St. angeru... Cim se malo pojaca to vise ne prija usima, ali recimo kada se Blackened ili bilo koja sa Justice-a odvrnu, nikada dosta glasnoce i odlicnog zvuka bubnjeva i gitara...

5/7/09 Leipzig Arena, Leipzig, GER

That Was Just Your Life

The End of the Line

Ride The Lightning

Fuel

One

Broken, Beat & Scarred

My Apocalypse

Sad But True

Turn the Page

The Judas Kiss

Kirk Solo #1

The Day That Never Comes

Master Of Puppets

Fight Fire With Fire

Kirk Solo #2

Nothing Else Matters

Enter Sandman

Small Hours

Trapped Under Ice

Seek and Destroy

Total Running Time: 2:09:25 

*This was only the second time that Metallica performed in Leipzig. The last time they were here was 13 years ago on October 23, 1996.

*This was the first time that Ride the Lightning was performed in Leipzig.

*This was the first time that Fuel was performed in Leipzig and also the first time in six months that the band performed this song.

*This was the first time that Fight Fire With Fire was performed in Leipzig.

*This was the first time in almost 11 years that Metallica performed The Small Hours live. It was only the seventh time that the band has performed this song with it’s last performance being on November 24, 1998 in New York, NY. 

Edited by Just Like a Timepiece

Je l` zna neko gde moze da se nabavi nesto od ovih dvd izdanja, nema sanse naci torrent i sl. I ako je neko da kaze sta valja...

Metallica - The Complete Story 2008

Metallica - The Halcyon Years 2007

Metallica - Reflections (Metallica) 2006

Metallica - Kill 'Em All to St. Anger 2006

Metallica: Phantom Puppets (Metallica) 2006

The History of Metallica 2005