Metallica

lemmy sixx

KERRY KING ABOUT METALLICA

Slayer guitarist Kerry King was the subject of this month's "Hard Of Hearing" feature in Britain's Terrorizer magazine. For the article, King was played a song each from 10 different bands and was asked to comment on the music as he was listening to it.

The following are some of the highlights from King's listening session:

METALLICA – "St. Anger"

Kerry King: [2 seconds in] "Ugh! I know what that is! You can tell right away by the sh*tty mix. I made myself listen to this album twice, just to make sure I hated it as much as I hate it.

[on the snare drum sound] "I mean, what is that? Sounds like he's hitting a Pepsi can or something when it should be a snare sound. I like that intro riff, it could be heavy if it was mixed, this would sound awesome. I'm not sure what they were going for in the mix. For me, it's just the mix.

[on the part of the song when the pace picks up] "This part here could be entertaining as hell, but I just can't get past the mix."

[on the album being the supposed "return to form" that most of the rock press are heralding it as] "Yeah, I read that, and I was like, 'What record were they listening to?' I bet it sounds pretty decent live, and those songs are alright, but there's no reason for those songs to be seven minutes long, let along eight or nine. It's like they have one of the better guitar players on the planet, and they're not letting him play lead. It's kinda like putting cuffs on him. I personally can't understand it. I think the lyrics could have gone further than f**kin' rehab. James needs to have a f**kin' shot and get over it.

"The whole thing about this album that really bugged me is like, 'What was up with the last record ['Load'/'Re-Load']? I thought that's what you liked?' And now they think they're heavy again? To me, I've lived this all my life, day in, day out. I might be Kerry King the homeboy for some of the time, but I'm always Slayer. Metallica weren't Metallica for 10 years. I think when you don't live it, and try to jump back into it… It just doesn't work out."

Ha ha covek je jebeni genije!

Aliluja! Konačno neko od muzičara da kaže tako nešto, a ne samo hvalospevi kad ništa ne štima. Da vidim da neko kaže nešto u odbranu od ovoga. Pretpostavljam da će biti: "Ma, Keri King je izlapeo. Ne zna čovek šta priča."

Nego, juče čujem da neko hoće da dovede Metallicu ovde i da je spreman da im ponudi jebenih 500.000 evra!!! Ne bih im ja dao ni pola te sume, pa nek' se jebu.

Nego, juče čujem da neko hoće da dovede Metallicu ovde i da je spreman da im ponudi jebenih 500.000 evra!!! Ne bih im ja dao ni pola te sume, pa nek' se jebu.

ma ja bih im dao,samo sto ce jebeni pohlepni Ameri traziti duplo vishe :roll:

Kerry ala nu klovn je nashao da pricha, heheee. Pa prvo pogledajte kiskove u njihovu diskografiju, onda pogledajte u koje spotove se pojavljivao i preslushajte izjave tipa 'vokal Shitnota je najachi u metalu' pa onda prichajte o njemu i shta je sve objasnio. Svako gleda svoju korist, chilj, tako i on. On samo se lazhe da su skochili akcije Slayer-a po ono shto je izjavio.. Ajt bolje da ne razvlachim prichu o njega... Kad bi prichao neko ko nije radio takve stvari onda i da razmotrimo to mishljenje. I Mille je dao mn. negativnu kritiku na St. Anger, i to poshtujem... U svaki sluchaj, uradili su album sa koga che metal priblizhiti shta vechi broj fanova, i koji album nije losh gledano muzichki. Ako dajemo thrash ocenu, sigurno da bi ocena bila veoma niska. Metallica su opet nazad. Ochekujem ih na turneji po evropi, dal Bugarska, Srbija, ili dalje.. biche thrash masakar!!

Oko sume 500.000 evra... mislim da nije tachna. Mislim da su do 250.000 evra, jer ranije su bili 400.000 - 500.000 DM. A, to dali bi dali ili ne toliku para za Metallica-u... Budite srechni ako imate priliku da gledate taj bend u Beogradu!! Ako budu dolazhili, idem 100 %!!! Inache, Metallica je bend ko je poznat mnogo od onima koji ne slushaju metal. I oni ne bi propustili njihov koncert budite sigurni. Na koncert nece biti likovi ala 'true metalci' i one koji bi popili par piva umesto jedan od najvechih bendova ever!!!

Daj Boze da se zaustave na Frantic-u i St.Anger-u, shto se tiche tih turneja. :da: U svakom sluchaju ishao bih da ih gledam, jer su njihova prva pet albuma su fascinantna - ne toliko textualno,koliko muzichki...

Uxor contenta est,quae bona est uno viro!

Za maniaca:Dobro zboris.

A ovaj Kery sere da Metallica 10 godina nije Metallica. Sta on zna sta je to Metallica? Sta god da sviraju, to su oni. Ko kad bi Lars ucio Stiva Harisa sta su to Maideni. A mnogi su jedva docekali da Metallica izda album koji nije u nivou kakav ona moze da napravi, pa da sada se takmice ko ce vise govana da pospe po njoj. Valjda tako lece kompleks nize vrednosti. Treba znati da je Metallica prosla kroz razna sranja, da su jedva ostali na okupu, pa su verovatno ovako podbacili. Treba sacekati sledece ostvarenje, pa tek onda reci da li su olinjali ili ne.

Hehe, i josh ovo...

user posted image

Four albums of clean-t(h)rash metal!

Kill the Hall

1.) Sweep the Heights

2.) The Four Cleanman

3.) Bacterbreath

4.) Jump in the Dirt

5.) Pulling Sweep

6.) Shitwash

7.) Phantom Tissue

8.) No Resource

9.) Sweep & Destroy

10.) Fecal Militia

Sweep the Sighting

1.) Fight fire with Extinguisher

2.) Sweep the Sighting

3.) For whom the Dirt Calls

4.) Wipe to Black

5.) Trapped under Mice

6.) Rewipe

7.) Sweeping Filth

8.) The Call of Flu

Master of Closets

1.) Blattery

2.) Master of Closets

3.) The Filth that Should not be

4.) Sanitarity

5.) Disposable Napkins

6.) Fecal Messiah

7.) Onion

8.) Savage inc.

...And Napkins for All

1.) Dirtened

2.) ...And Napkins for all

3.) Eye of the Keyholder

4.) Done

5.) The shortest stick

6.) Harvester of Corridor

7.) The Clean Ends of Sanitarity

8.) To Clean is to Dive

9.) Cleaner's Eve

Nemojte reci da ne sviraju One 8O :?

moja setlista bi izgledala ovako:

1.Frantic(kad vec mora)

2.St.Anger(-II-)

3.Whiplash

4.The Four Horseman

5.Fight Fire With Fire

6.Master Of Puppets

7.Bleckened

8.One

9.Damage

10.Fade To Black

11.Enter Sandman

12.Nothing Else Matters

13.Ride The Lightning

14.Mama Said

15.Sad But True

16.Call Of Ktulu

17.Creeping Death

18....And Justice For All

Sigurno sam izostavio dosta odlicnih pesama ali koncert Metallice bi trajao 15 sati kad bi svirali sve legendarne pesme