Eyesburn

Zen

• 2 weeks later...

Hornsman Coyote će u subotu, 24. oktobra, nastupiti u niškom klubu Feedback.

"Nakon dvomesečnog boravka u Africi (uglavnom u Etiopiji!) i aktuelne turneje ovih dana u Poljskoj, Kojot će od gradova u Srbiji na mapu turneje uvrstiti samo Novi Sad (22. 10) i Niš (24.10.), jer ubrzo nakon toga kreće u osvajanje dalekog Meksika sa impozantnim rasporedom zakazanih koncerata!", najavio je organizator.

Podršku na niškom koncertu Coyoteu će dati DJ Martinees Selecta, a za zagrevanje će se pobrinuti Dubox Sound iz Niša.

Prethodni koncert u Feedbacku, koji je održan 7. februara, bio je rasprodat.

Karte po ceni od 350 dinara se, od ponedeljka mogu naći u Happy Houseu, Energy Music Shopu, CD Soundu i u klubu Feedback.

• 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

U februaru naredne godine Hornsman Coyote će izdati novi album.

Tokom leta ove godine, Coyote je nastupio na četiri festivala i pozvan je da svira sa muzičarima kao što su: Iration Steppas, Ranking Joe, Digitaldubs, Dubmatix i French star Takana Zion, od kojih će neki gostovati na novom albumu.

Tokom protekle godine, srpski reggae muzičar je nastupao u klubu Harlem Jazz, u Adis Abebi, uz etiopijske reggae zvezde, a održao je i tri koncerta u Poljskoj, kao i 12 koncerata u okviru turneje po Meksiku.

Za kraj koncertne godine, 31. decembra, Hornsman Coyote će nastupiti u Puli.

Za iduću godinu su najavljeni nastupi u Portugalu.

Pa dobro,ali Coyote sada ide u sasvim drugacijem pravcu, svira cistiji rege...eyes burn je svirao metal rege :) :) tj tako nesto....

Steta je sto Eyesburn ne postoji vishe,a i cenim mnogo kao sto rekoh Kojota,ali ne vidim razlog zasto nema jos jedna tema za tako dobrog i poznatog rege muzicara :)

• 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 1 month later...

We proudly present You the second album recorded by Hornsman Coyote and released by independent label Karrot Kommando.It contains material inspired by all the things that he has encountered during his tours as a leader of Eyesburn - legendary yugoslavian band, as a guest of Soulfly, and lately on his own musical journeys.

- Self Defend You means to give a helping hand, defend and take care of each other in this world of mental, spiritual and material corruption that I and I call Babylon - Hornsman Coyote explains the title - Only with unity, love for difference, tolerance and understanding we can overcome.

This LP contains music that floats through many genres of modern music, trying to create a firm composition of sounds. It was produced in Serbia by BG Vertigo and Fat Z.

Many guests from this part of Europe have been invited to take part in creating this record. - To make it more multicoloured - says Coyote - Love and pain were the fuel for this effort.

The LP will be available in the stores from april. Meanwhile Coyote is planning to start a new tour, to share his music with the people in the way he likes the most - by live gigs. He promisses brand new energetic formula, created by himself, and his crew - dubmaster Dubiterian and a singer Solano Jacob - both from Brasil.