Annihilator

azal

Najbolji Annihilator pevač  

206 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Malo opširnije o albumu ;)

ANNIHILATOR's new, self-titled release is the band's thirteenth studio album and is due to be released in Europe by Earache Records on 17th May.

ANNIHILATOR guitarist and main man JEFF WATERS discusses the artwork: "The new Annihilator CD cover art was, again, done by the great Gyula Havancsák (http://www.hjules.com). He has done the art for the last 4 Annihilator studio releases, as well as the 'Ten Years in Hell' DVD.

The concept was mine and came to me in a dream (more like a nightmare) and seems to be 'Alice' (Alison Hell), returned from the grave! Musically, the new CD ended up being far more aggressive than expected; thus, the new CD cover seems to compliment the songs perfectly."

'ANNIHILATOR' is set to feature ten tracks of heads-down, no-frills metal, and is sure to be a highlight in the band's already-impressive catalogue.

Poslednji dobar album je bio "Waking The Fury",posle toga sve je manje/vise sranje.Nista drugo ne ocekujem ni od novog albuma,tako da ce me svaki napredak prijatno iznenaditi.Omot je interesantan,dopada mi se,ali nazivi pesama su kesa.No,to nista ne mora znaciti,ce da vidimo.

Ultra-motion,My Precious Lunatic Asylum,Prime Time Killing,The Blackest Day,Ritual...to je "neki hard rock"?Brate mili,ti si zaista operisan od sluha,lupetas gluposti na kvadrat.

Jest', ali su ga onda usrali sa produkcijom i onim robotizovanim gitarama.

To jeste,ali nikako ne umanjuje kvalitet albuma.Prepun je sjajnih pesama,pored ovih sto sam iznad naveo dodao bih i "Torn",jebacka pesma sa fenomenalnim refrenom.Mislim da se Jeff jako zajebao sto je otpilio Joe Comeau-a,to je ubedljivo najbolji pevac koji je pevao u bendu,a i ucestvovao je u radu na pesmama poprilicno.

meni su ta dva albuma po kvalitetu vrlo blizu. solidni, ali daleko od najboljih ostvarenja, dakle prvenstveno mislim na prva tri albuma.

Meni je recimo Carnival Diablos bolji od Set The World On Fire.

Problem sa Alice in Hell albumom je sto ako skines intro i naslovnu pesmu, album gubi na kvalitetu za bar 70%.

Waters je najbolji vokal ovog benda. A tesko je reci jedan album. Ako bih morao, bio bi to King of the Kill, mada bi to vise izgledalo ovako nekako: King of the Kill/Never Neverland/Set the World/Refresh the Demon. Iskren da budem, volim i dosta toga sa albuma posle ovih, ali ni do kolena nisu nabrojanim.

To jeste,ali nikako ne umanjuje kvalitet albuma.Prepun je sjajnih pesama,pored ovih sto sam iznad naveo dodao bih i "Torn",jebacka pesma sa fenomenalnim refrenom.Mislim da se Jeff jako zajebao sto je otpilio Joe Comeau-a,to je ubedljivo najbolji pevac koji je pevao u bendu,a i ucestvovao je u radu na pesmama poprilicno.

Možda je kvalitetan, ali mi ga uho nikada nije 'vatalo.

SAMO Aaron RANDaLL..

MOŽE i CoBURN...