Slayer

Karlo SE

91 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Kao prvo, ja sam samo reko da ne treba da se ljudi pale na onakve degenske postove, kao sto je bio onaj od jon bon jovia, koji upada u sred price i iz cistog mira provocira ljude onim sto je napisao.

Kao drugo, to sto si citirao nije bilo namenjeno nikome direktno, niti je imalo neke veze sa spamom na temi, kojeg ni nema, to je bio komentar za sve one koji nalaze zadovoljstvo u spamu, sto ja stvarno ne razumem. Kao smorio sam se, sacu da spamujem i bice mi cool.

A kao trece, kad vec sitnicarim, ni taj taj tvoj post, pa ni ovaj moj, se ne razlikuju puno. Dakle oboje smo spameri ovde.

Aj ziv bio ti meni jos sto godina, i ne uzimaj toliko sve k' srcu, pogotovo ovakve nebitne stvari.

Ne uzimam k' srcu...samo volim zategnute konverzacije. icon_da.gif

Ziv bio,ali ne 100 godina...mislim da je to preterano.80 je dovoljno. icon_da.gif

pivopije.gif

evotigana.gif pa malo svratio sa hard rocka .... da vas posetim ovde sada vidis kako je kada neko ulece na temu i kaze svoje iskreno misljenje pivopije.gifevotigana.gifmhihi.gif

NHF ali slejer je govno pivopije.gif

Covece,nemam ja nista protiv tvog iskrenog misljenja.100 ljudi,100 cudi.To je tvoj stav,i ok.

Ali ipak mislim da jedan Bon Jovi fan nema pravo da govori o kvalitetu bilo kog benda...Bon Jovi,samo ime sve govori. icon_wink.gifevotigana.gif

zasto se neko ne nadje pametan i obrishe ove spam postove?

kvare nam temu no.gif

A kakvi postovi po tebi ne kvare temu?Postovi tipa:

"Slayeraaaaaaaarghhhhhhhhh"

"Slayer razvaljuje icon_rockdevil.gificon_rockdevil.gificon_rockdevil.gif "

"Kada ce novi album? icon_confused.gif "

"Ne znam"

"SLEJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA"

"uauauauauauauauauaua,slayer jebe keve"

Dosadno,i glupavo.Sta se na ovom forumu moze pricati o Slayeru a da vec nije receno?

Spam postovi su najinteresantniji i dovode do stvarno interesantnih konverzacija i debata.

klavijature su OK kod nekih metal bendova, ali mislim da se bas ne bi uklopile uz Slayerovu muziku. Mozda ubace neki intro na klavijaturama, ali neznam koji ce im k...

taj rad........volim ja klavijature ali ne mogu da ih zamislim na Slayer albumu

klavijature su najvece govno koje je ljudski um mogao da osmisli! ok, volim ja klavir i sve to, ali klavijature su kurac! pogotovo one OH! goticarske klavijature! sere mi se kad ih cujem! bodomi bi, npr, bili 2.398.492.835.490 puta bolji bend da nemaju jebene klavijature! a, sad, vi bi jos to najgore govno ljudskog uma da stavite u tres? wallbash.gif najjace! pa mislijm da bi se keri king pre ubio nego uradio tako nesto! ako ne, ubio bi ga neki pobesneli, skoreli i okoreli fan kome se to uopste ne bi svidelo! a sto se tice toga kakav ce novi album biti, bice nesto na fazon ovog poslednjeg, god hates bla bla bla, i bice onako tvrd, sa manje brzih a vise jebackih rifova (kao sto je vec neko ranije napisao), a to iz dva razloga: takva muzika je trend u svetu, a i matori su za 350 tempo! icon_smile.gif

pivopije.gif

synth je nezamenljiv instrument u nekim muzickim pravcima, i do jaja je kada se pametno koristi.

ali... koriscenje istog u bilo cemu jacem od hard rocka i prog rocka je najblaze receno odvratno. Metal i synth...sto kaze covek, sere mi se kad to cujem.

Ali zar se ne slazu uz Symphony X ili Dream Theater?

Ali zar se ne slazu uz Symphony X ili Dream Theater?

Znas kako, ne volim biggrin.gif

mozemo polemisati, ali meni synth jednostavno nije instrument za zestoku svirku i to je kraj price. gde god da ga stavis on razvodni, mistifikuje, kao da si stavio znak pitanja...a to je upravo ono sto nevolim kod metal muzike....volim udarac u chelo.

kad je rec o metalu, prvenstveno sam thrasher icon_rockdevil.gif

Rainbow - Rising, vrh synth.

a Iron Maiden su ziv dokaz kako se citavi epovi mogu verno preneti bez syntha, jednostavno je nepotreban.

Edited by Metalbeer

If you think 6.6.06 is an intimidating calendar date, just wait. The killer reunion of all time — complete with live tour dates — is about to commence.

The four original members of SLAYER — Tom Araya/bass, vocals, Kerry King/guitars, Jeff Hanneman/guitars, and Dave Lombardo/drums — the pioneers and undisputed kings of extreme speed/thrash metal, have entered a Los Angeles-area studio to record what will be their first new studio album since 1990's "Seasons In The Abyss". And if that's not enough, uber-producer Rick Rubin, who helped solidify the much-emulated SLAYER sound beginning with their genre-defining 1986 classic "Reign In Blood", has taken the helm as executive producer of the project. The original team is back in place.

Working closely with Rubin will be Josh Abraham (KORN, VELVET REVOLVER, ATREYU) who will produce the album. "We're real happy to have Josh on the team," said SLAYER's Jeff Hanneman. "He's a very creative and intuitive guy, he knows music, and he really gets who SLAYER is and what we're doing." The as-yet-untitled album will be released on SLAYER's longtime label, Rubin's American Recordings/Warner Bros. Records, and is expected out this fall.

"Dave's been back with us, playing live, for a couple of years now, and we're all looking forward to recording together again," said the band's Tom Araya. Kerry King added, "There really is no one like Dave — he doesn't have to work at what he does, he just walks in, picks up his sticks and goes."

Said Lombardo, "It feels really good being back with the same guys I started out with. The chemistry is definitely there, that's the exciting part of it, to capture that chemistry again. And that's what is happening."

Jeff, Tom and Kerry have been writing songs for this new album since they wrapped their last North American tour in September 2004. "This is probably the most prepared we've been to record an album since the '80s," King added. "We've been writing and cutting demos for months." While these may change, working titles for some of the songs that will be recorded include "Catalyst", "Cult", "Supremist", and "Consfearacy". "I like to write songs that have different meanings for different people," said King, "where everyone can say, 'I know what he means,' but still get their own sense of what the song is about."

But wait, this just gets better. On 6.6.06 in San Diego, CA, SLAYER will kick off a seven-week summer trek, "The Unholy Alliance Tour ­ Preaching to the Perverted", that boasts what has got to be the genre's coolest line-up of the summer — LAMB OF GOD, MASTODON and CHILDREN OF BODOM (who will rotate the second and third slots), and THINE EYES BLEED who will open the shows.

Not only is the line-up terrific, but ticket prices will not exceed $39.00, giving fans a great value for their dollar. Tour dates and all other details will be announced shortly. Confirmed dates are below.

According to SLAYER's longtime manager Rick Sales, "We want to make 'The Unholy Alliance' tour an annual global event, so we decided to be smart about the design from the beginning. We chose to book most of the tour¹s shows at indoor venues, as that allows the bands and the fans amenities like air conditioning and indoor bathrooms, as well as the very best stage lighting, production, and sound and less expensive concession prices. The few shows that will be played outside will be played at night in permanent facilities with our lighting, production, and so on. Everyone wins."

With more dates to be added, the confirmed dates for "The Unholy Alliance Tour ­ Preaching to the Perverted" are as follows:

Jun. 06 - Sports Arena - San Diego, CA

Jun. 07 - The Orleans - Las Vegas, NV

Jun. 12 - Pop's Outside - St. Louis, MO

Jun. 13 - Aragon Ballroom - Chicago, IL

Jun. 15 - Tweeter Center - Camden, NJ

Jun. 16 - Continental Airlines Arena - E. Rutherford, NJ

Jun. 17 - Tsongas Arena - Lowell, MA

Jun. 23 - Freeman Coliseum - San Antonio, TX

Jun. 25 - Reliant Arena - Houston, TX

Jun. 29 - Tower City Amphitheatre - Cleveland, OH

Jul. 06 - Cobo Arena - Detroit, MI

Jul. 07 - Eagles Auditorium - Milwaukee, WI

Jul. 14 - Qwest Field Event Center - Seattle, WA

Jul. 16 - Salem Armory - Salem, OR

Jul. 19 - HP Pavilion - San Jose, CA

Jul. 21 - Mesa Amphitheatre - Mesa, AZ

Jul. 22 - Long Beach Arena - Long Beach, CA

so what! icon_smile.gif

jedva cekam taj novi album, i voleo bi da sa onom istom postavom (CHILDREN OF BODOM, LAMB OF GOD...) dodju i kod nas, ali kurac! no.gif

@metalbeer - nisam mislio bukvalno na semplove, nego na delove koje je on svirao na sintu! "nije ni vazno", sto bi rekao jedan moj prijatelj! offtopic.gif