Bolt Thrower

scissors

Bio je to odlican koncert. U jednoj noci Bolti, Malevolent, te Necrophagist. A i naziv turneje je bio veoma simbolican 'Those ALWAYS Loyal'. Jos jedna stvar koja me odusevila je to sto su Throweri insistirali na sto nizoj cijeni karata. Ulaz je bio oko 19,20 KM, sto je nekih 10 eura! Za ovakav dogadjaj to je i vise nego dzaba.

Nadam se da ce ponovo doci negdje blizu, definitivno bih ponovo isla.

Da, pocetak, ali taj pocetak i jeste najautenticniji za Cenotaph. :]

A Powder Burns je jos jedna pjesma s slicnim pocetkom. Mozda meni licno njihova omiljena.

icon_da.gif Tacno, cenotaph je jedna od njihovih najpoznatijih pesama. Svaka cast za Powder Burns al ako vec govorimo o Mercenary-u, hteo bih reci - No Guts, no Glory! icon_biggrin.gif

• 6 months later...
  • 3 months later...

ajd josh malo da ozivim temu...

riffovi bolt throwera su toliko prosti da moze da ih skida gitarista bez ruku :)

znaci svi su na isti fazon i svi se sastoje od hamerovanja jedne do druge zhice...vec vidim kako ce da izgleda sledeci album...

world eater je verovatno najprostija pesma za sviranje...al ozbiljno...to je prva koju sam skinuo od njih...bar uvodni riff.

ide beshe...

2222----2h3---3h5---5h7---3h5p3p2----2222 i iz pocetka

obicno hamerovanje jedino su mi ovi pullovi bili malo zajebaniji ali uz vezbu i to se savlada....inace ja nemam pojma da sviram gitaru :)

ako ces svirati bolt throwere, glavno da imas dobre debele zice da ih mozes dauntjunovati koliko treba i gadan mastan zvuk

a tezina je nikakva, oni su garant najlaksi dm za sviranje ...uz obituary i kojekakav sporiji old school

a ne slazem se to za 'tehnicke i preduge rifove'

ja bas takve gotivim i volim da pazljivo slusam, neki mi udju u uvo neki ne...kako koji...kako kome

sta bi onda rekao za at the gates ili za death recimo? da su dosadni?

• 8 months later...

NAJVECI BEND NA SVETU !!!!!!

"Thanks a lot to the 17,484 people who voted in the poll, it was very much appreciated! Poll results here.

"As you know, this time we decided not to decline the Wacken Open Air offer as usual, but to have a poll and hear your views on it first-hand, before making our decision. Obviously we realized that a lot of people who would be voting would not necessarily be into BOLT THROWER, but we were very interested in the comments you would send. In the end we received hundreds of comments, and the huge majority confirmed what we were already thinking, that Wacken Open Air 2008 is not the right festival for BOLT THROWER.

"We would like to thank the Wacken Open Air organizers for their very unique offer and wish them every success, and for those of you going to Wacken Open Air 2008, and who voted in favour of us playing there, we hope you have a great weekend.

"We will soon be deciding and confirming which festival BOLT THROWER will be playing next summer.

"Thanks again to all of you who participated in the poll."

STA JE PICKE STIGO ZDRAVKO COLIC ?! :)))))))))))))))

ahaaahahhahhahahahhah

JEBEM TI !

To je brate to ! Ovo ce biti VRHUNAC SVEGA !!!