Stripovi

Ја продајем неку гомилицу стрипова, има тема на берзи. ;)

Nemoj prodavati, grehota.

Čuvaj ih, da se jednog dana sa setom setiš i smeškom starca, u šta si trošio mladost.:)

Nemoj prodavati, grehota.

Čuvaj ih, da se jednog dana sa setom setiš i smeškom starca, u šta si trošio mladost.:)

Dylan Dog-a ја скупљам. :)

Милане, хвала, покушаћу на тим сајтовима-форумима.

Što se filmova tiče, ameri uveliko snimaju i film o Dylanu Dog-u, kojeg glumi lik koji je glumio poslednjeg filmskog Superman-a. Gručo se ne pojavljuje u filmu, već neki Markus. Dylan takođe poseduje laboratorije, ogroman arsenal raznoraznog oružja, a radnja je smeštena u Njujork. Zaključak: predstoji nam još jedna holivudska bljuvotina.

Interesuje me samo, da li su uopšte konsultovali Sklavija za ovo đubre...ako je on sam to dozvolio da se snima, zbogom pameti.

Lik Dilana Doga je vec ekranizovan

Ne pod tim imenom doduse,ali je sve ostalo maltene isto ili vrlo slicno-scenario za film je ustvari pisao Disclavio,a lik Dilana je i zaista inspirisan Rupertom Everetom :da:

http://www.imdb.com/title/tt0109592/

I uzivajte,film je odlican ;)

Edited by Full_Metal_Yakuza

ne seri da je snimljen ovakav film :o

:rolleyes:

Ja još ne mogu da verujem da ljudi ne znaju za ovaj film. Remek-zombie-delo iz 1994, Cemetery Man je na engleskom naziv...ali fenomenalan je. Odavno ga imam na disku, preporučljiv za više putno watchovanje.:D

Nego, je l' ko video ovaj crtać:

trash iz 1986.:)

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>&hl=en&fs=1">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>&hl=en&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344">

Što se filmova tiče, ameri uveliko snimaju i film o Dylanu Dog-u, kojeg glumi lik koji je glumio poslednjeg filmskog Superman-a. Gručo se ne pojavljuje u filmu, već neki Markus. Dylan takođe poseduje laboratorije, ogroman arsenal raznoraznog oružja, a radnja je smeštena u Njujork. Zaključak: predstoji nam još jedna holivudska bljuvotina.

Interesuje me samo, da li su uopšte konsultovali Sklavija za ovo đubre...ako je on sam to dozvolio da se snima, zbogom pameti.

Taj Markus(tj. Felix u stripu) je zapravo Gručo,samo se u američkom izdanju Dilana tako zove zbog nekog spora sa porodicom Marks.I pojavljuje se ćelav da ne bi bilo fizičke sličnosti sa pravim Gručom.

Inače u Americi je izašlo svega 7 epizoda Dilana,a naslovnice je radio Majk Mignola.

Lik Dilana Doga je vec ekranizovan

Ne pod tim imenom doduse,ali je sve ostalo maltene isto ili vrlo slicno-scenario za film je ustvari pisao Disclavio,a lik Dilana je i zaista inspirisan Rupertom Everetom :da:

http://www.imdb.com/title/tt0109592/

I uzivajte,film je odlican ;)

Znam za ovaj film već duže vreme,i gledao sam par scena koje su me baš zaintrigirale,ali nikako da nabavim film.

Edited by Sandman

Taj Markus(tj. Felix u stripu) je zapravo Gručo,samo se u američkom izdanju Dilana tako zove zbog nekog spora sa porodicom Marks.I pojavljuje se ćelav da ne bi bilo fizičke sličnosti sa pravim Gručom.

Inače u Americi je izašlo svega 7 epizoda Dilana,a naslovnice je radio Majk Mignola.

Rupert će uvek ostati Dylan.:D

jpc76o.jpg

Što se ovog novog sranja tiče i Markusa, i ne deluje mi nešto ćelavo...više mi deluje ko narkoman u poodmaklom stadijumu krize.

dead%20of%20night%205.jpg

No, ovaj Markus i nema veze sa zamenom Gruča iz stripa, prvenstveno što od filmadzija ide ovo objašnjenje što se Gručo ne pojavljuje:

We’re here at the mansion filming multiple scenes that occur here during the film with Dylan, Elizabeth (Anita Briem) and Marcus (Sam Huntington). As many have surmised already, Anita is playing Dylan’s love interest and Sam is Dylan’s sidekick, replacing the much beloved Groucho from the comics. A lot of people have complained about that replacement and I understand why. (Hey, I was pissed when they made Chas into Shia Labeouf.) It’s hard to see something you know so well and have for so many years go through drastic changes like that but here’s the reason why and it all boils down to one word: money. For those of you who might not know, in the Dylan Dog comics, Dylan’s sidekick is an actor who’s last role was playing Groucho Marx and he kind of got stuck there due to a memory loss (finally revealed in issue 228). He now lives and acts just like Groucho Marx. Now, when we started developing the movie, we immediately started researching it and found that Groucho Marx’s likeness is owned by a company who has licensed it from his estate (no need to mention their names). Such a place is likely to not care when an Italian publishing company starts using Groucho’s likeness in 1986. Heck, it probably won’t even last, right? By the time they realized it was going to last and it had become as big an international sensation as it was, the costs, in both cash and bad PR, would have been too great to make it worthwhile. Besides, it’s not like an Italian comic book character would ever make it to the American big screen, where the real Groucho is so well-known, right? So we come along, asking if we can make a movie with their character in it and they say, “Sure, it’ll just be seven figures. Several of them. Oh, and we want a piece of every image of him you use on anything, including any comics Bonelli publishes in the future.”

Well, as you might guess, we can’t really do that, especially at during the development phase when there isn’t even any money attached to the movie yet. And try going to any potential financers and ask for seven figures just to use a supporting character. So we have to plan for an alternative. Our first thought was to replace Groucho with another, more acceptable comedian and get the actual comedian to play the role. Like maybe the actor was playing Robin Williams or Roberto Benigni and we get the actual Robin Williams or Roberto Benigni to play it? Well, then we’re painting ourselves into another corner by needing to get one of those actors in the movie. And now we’ve got to be able to answer questions like “Why can’t it be Eddie Murphy? We could get Eddie Murphy for you.” or, worse, “Can we make his sidekick Robert Pattinson instead? Girls like him.”

So we made the decision to fight what battles we could win and not go looking for more that would keep us from making the film. (There have been enough about Dylan driving a bug or wearing a red shirt, believe me.) And so Marcus was born. There are plenty of nods to Groucho in the movie, hopefully in ways that make the fans know we care. Keep a lookout for the photos in Dylan’s office or when Marcus has to show up and throw him a gun from time to time.

Novi Dylan:

dead%20of%20night%202.jpg

dead%20of%20night%201.jpg

Mnogo tanko...Radujem se svaki put kad izadje MN i ocekujem da ce biti opet onaj stari, ali... :(

Zalosno je sto je dobar broj crtaca nestao, mislim na one kvalitetnije...Binjoti umro, Diso otaljava, jedino braća Di vitto rade nešto...ostali su marginala.

Scenario je petparački...shvatam što je 379 brojeva bio plafon. Jedino se nadam da će onaj Azijski serijal biti malo jači, ali proći će par godina do tad.