Filmovi - preporuke

C.A_R.I.A.

Guest HEFEST

51CE2WGEC9L_SS500_1.jpg

Film sa mojom dragom Asiom Argento.

There's plenty of glitter, pizzazz and charm mixed with a heaping dose of grit, filth and decadence that adds a unique realism to a captivating mystery of a ne'er-do-well (the "innocent" Antoine played by Guillaume Canet)

thrust into a quest for the enigmatic Jordan "the lord of the night" and his alluring goth girlfriend/sister Violaine (sexy erotic-horror vixen Asia Argento).

The audience follows the young Antoine on his spiral downward into nether regions of disturbing violence and despair, but he presses onward, transfixed by the memory of his recent collision with Violaine that left him physically empty and weak but spiritually rejuvenated.

With newfound purpose and desire, he braves life-threatening dangers to peel away the fragile skin of ambiguity and uncover the truth about Violaine and the rumors of vampirism. This film diverts from the trappings of Anne Rice influenced romanticism and repetitive classical vampire motifs without resorting to modern-day drug metaphor.

This film is better compared to Larry Fessenden's 1997 HABIT than any other recent vampire film.

It is an intriguing mixture of the urban (ie. Fessenden's Manhattan), yet one cannot escape the thought that it draws on the somewhat surreal French vampire films of Jean Rollin.

It is visibly quirky and riddled with moments of dark humor that serves to undercut some of the more disturbing (and mildly gory) scenes, but it is no comedy.

It's unique and interesting throughout - and the mystery is fun to watch unfold.

Gledao jutros Kjubirikov "Full Metal Jacket" na Fox-u.Propustio sam nekih prvih 5 minuta.Ukapirao sam koji je film u pitanju kada je Pvt.Pyle u klonji rekao "7.62 mm,full metal jacket". :)

Inače film sam znao samo po nazivu,nisam imao pojma o čemu se tačno radi do jutros.Preporuka.

Sandman:

Jesi gledao Godfather? Odlican film. :zuba:

:evotigana:

Nisam.Al' oozbiljno. :)

Otkud ja znam jesu li svi čuli za Full Metal Jacket,znam ja da je film poznat i sve to,pa šta,ne znači da se ne mogu i provereni kultovi preporučiti na ovoj temi.Garant ima dosta ljudi koji ga nisu gledali k'o ni ja do jutros.

Kako god,osećam se k'o noob sada... :(:)

Dakle ti nisi smeo na ovoj temi da preporučiš Blade Runnera da te neko ne bi podjebavao,a? :D

Generalno cenim da takođe ima dosta ljudi koji ni taj film nisu gledali,bez obzira što je wide know kult.

Jednostavno novije generacije mahom boli kurac za klasike.

E kad smo kod Blade Runnera,eto i ja ga gledao pre nekih dve meseca,i to "The Final Cut".Zanima me ako ima ovde znalaca koji su gledali više tih "cutova"(originalni,directors...bla,bla),koji je najbolji?

Kako god,osećam se k'o noob sada... :(:)

It's the cross that you must bear :da:

Dakle ti nisi smeo na ovoj temi da preporučiš Blade Runnera da te neko ne bi podjebavao,a? :D

Naravno da ne :D Zasto da mi neki pametnjakovic poslije takvog mog izleta,preporucuje Godfather? Nema potrebe,stvarno. :)

edit: Odgledaj Kiss,Kiss,Bang,Bang. Nema sanse da ti se ne dopadne.

Edited by Just Like a Timepiece

The Hangover odličan.

Race to Witch Mountain zanimljiv.

Bruno dobar, očekivao sam više.

Drag Me to Hell dobar. Odlična gluma, solidna priča, jedino mi se kraj nije svideo.

The Haunting in Connecticut je dobra rekonstrukcija. Fino je preneto na platno.

Transformers: Revenge of the Fallen - FAIL.

Et cetera.

Blindness

http://www.imdb.com/title/tt0861689/

f_BlindnessR1m_4e19043.jpg

Odjednom ceo grad oslepi, samo je jedna zena imuna na to slepilo i ona im pomaze u nekom sklonistu...

Inace, dok su u sklonistu svi slepi, umesto da pomazu jedni drugima oko hrane itd. oni rade nesto drugo. E tu se moze videti koliko covek moze biti skot...

I mene je malo ovaj film rastuzio, ne znam dal ce vas, ali mene jeste ;)

http://www.imdb.com/title/tt0373469/

Jedna od boljih komedija koje sam gledao

Downey Jr i Kilmer...Super tandem.

Kiss Kiss Bang Bang je bas precenjen, gledao sam ga davno i nije mi se nesto svideo, a volim te crne komedije snimljene u noir fazonu. Isti slucaj je i sa Lucky Number Slevin precenjen je u pm.

Npr. onaj film 11:14 je radjen u tom stilu a po meni je mnogo bolje uradjen.

Sinoc odlucimo decko i ja da gledamo neki zabavan film. I tako reko' ajde konacno da vidimo neki tresh koji se zove Dead and Breakfast. Ocekivali smo da ima tupavicast zaplet i losu realizaciju (toliko losu da je smesna) ali film je bio mnooogo vise! Film je tako carska komedija! :D Obavezno pogledajte. Opis bi bio hillbilly zombie movie :D Igra i David Carradine i cerka mu :D Upao je na listu uz Army of Darkness.

E da i Bubba Ho Tep da gledate! :da: Bruce Campbell-ov najbolji film.