MBTI Personality Test

Talvi

da budes nasa majli

ESTP

miley-cyrus.jpg

Miley Cyrus

Actress and singer

Cyrus: "I'm more extreme and badass than most guys, but that doesn't make me a boy. ... I can bake a cupcake and then go play hockey."

Cyrus: "There's a line [to what I do]. ... I'm extreme but I'm logical. ... Even if my reason isn't reasonable to you, it's [still] reason."

Cyrus: "I don't want ... some prince dude to come save me. I don't need to be saved. ... I'm strong."

Cyrus: "Angelina Jolie [is] the same way I am. ... She's done a lot of things that people wouldn't understand. But that's what she wants to do."

Cyrus: "I'm honored to be [the] girl that gets people out of their comfort zone."

Elle Magazine: "She seems acutely aware of what she's doing, and how to command attention."

Ja sam jednom radio ovo na VMA,smarali me dva dana i slucajno mi dali rezultate koje ustvari ne smeju da daju pacijentima pisalo je da sam introvertna osoba nesposobna za kajanje i izuzetno agresivna,rigidan i nepopustljiv u stavovima i tako dalje jos neke stvari..Kako su doduse oni to zakljucili na osnovu onih slagalica tamo nikada mi nije bilo jasno. :haha:

ovde mi je ispalo

ARCHITECT

(INTJ-T)

Колико сам сконтао, само Вудун и ја имамо ESTJ, код мене са -А.

You are “The Executive”.

Code: ESTJ-A

Role: Sentinel

Strategy: People Mastery

Негдје двије трећине описа имају смисла, о мени, по мени. Она најбитнија трећина је везе с везом.

:haha:

Edited by Vlaja Buraz

Evo sada odradio ponovo test, ispao sam ENTP-T a prethodni put ESTP-T. To je to u sustini, razlike ocigledno od raspolozenja :) A za juznjake se slazem, sa juznjacima (ja iz PN-a), se mnogo lakse sporazumem i stupim u kontakt, isto i na poslu, sa juznjacima o kojekakvim glupostima mogu da pricam, dok su vojvodjani rezervisani i sve na note :D