Dream Theater

bu

Ja ovih dana bash forsiram Scenes..sto godina nisam slushao albuma, jebe keve, as most of the albums, though nije mi najboljSHi od benda. Kako ima neke razvaljotka pesme tipa "Overture"/"Deja Vu", " Fatal Tragedy", "Home", tako me neke ubijaju u pojam tipa "Beyond This Life" i "Dance Of Eternity". Pravi ups and lows album..

Pa cekajte ljudi ja ne razumem sta je tu pogresio labrie? Po meni je krenuo da peva kada treba, nego ja bih pre rekao da je ona portnojeva grimasa zbog glasa labria koji zvuci nikada gore!!!!!! hehehehe ko baba

nego pogledajte ovo http://www.youtube.com/watch?v=1AGfaf50O9w...feature=related

Pa cekajte ljudi ja ne razumem sta je tu pogresio labrie? Po meni je krenuo da peva kada treba, nego ja bih pre rekao da je ona portnojeva grimasa zbog glasa labria koji zvuci nikada gore!!!!!! hehehehe ko baba

ma neee, piše tamo obrazloženje, da je trebao nešto reći kao za kraj koncerta. Pogledaj malo bolje ili poslušaj, svi ostali nisu išli svirat one rifove koji trebaju doć, svi su mislili da mora nešto reć pa su se kasnije uključili svirat dalje.

Malo vesti o best of-u koji izlazi:

After recently celebrating the band's 20-year anniversary, DREAM THEATER returns with its first-ever best-of collection. Spanning 1991-2005, the two-disc set contains rare single edits, B-sides and a trio of new remixes that spotlight that band's nonpareil musicianship, complex arrangements and amazing songwriting.

The collection's 22 songs are split evenly between two discs, which are divided into "The Dark Side" (the metallic) and "The Light Side" (the melodic). Filled with some of the band's most sinister sounds, the first disc lives up to the billing of "The Dark Side."

"Greatest Hit (…& 21 Other Pretty Cool Songs)" track listing:

Disc 1 (The Dark Side):

01. Pull Me Under (2007 Remix)

02. Take The Time (2007 Remix)

03. Lie (Single Edit)

04. Peruvian Skies

05. Home (Single Edit)

06. Misunderstood (Single Edit)

07. The Test That Stumped Them All

08. As I Am

09. Endless Sacrifice

10. The Root Of All Evil

11. Sacrificed Sons

Disc 2 (The Light Side):

01. Another Day (2007 Remix)

02. To Live Forever

03. Lifting Shadows Off A Dream

04. The Silent Man

05. Hollow Years

06. Through Her Eyes (Alternate Album Mix)

07. The Spirit Carries On

08. Solitary Shell (Single Edit)

09. I Walk Beside You

10. The Answer Lies Within

11. Disappear

Smoricu al ajd !!

--- mrzi me da prevrec stran pa da vidim da li ste gledali

http://www.youtube.com/watch?v=qy_SzoMW1Yk...feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=cpQ-RDiVPoY...feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=Wh0xS6ePkf8...feature=related

Mrzi me vise, a i smorio sam

Spastic: Taj je najbolje uradjen, a ovi su mi malo truli

cesto ubacuju instrumentalni deo na kraju Metropolisa, ovo sto je LaBrie uradio je isto kao na albumu, ali je zaboravio na tu instrumentalnu sekciju, otud i nezadovoljstvo mr Portnoya :mrgreen: