W.A.S.P.

lemmy sixx

Ti pimpeci (Blind Guardian) su 6 dana ranije imali neuporedivo puniju onu istu salu u kojoj je i W.A.S.P. svirao... Ti pimpeci drže nos bliže zemlji, ne sviraju 70 minuta i ne vrte identičnu set listu na celoj jebenoj turneji. ;)

Za NEUPOREDIVO puniju salu bas nisam siguran,ali ovo drugo je istina.Ali i dalje su naspram W.A.S.P.-a pimpeci. ;)

Guest Brainsaladsandar Guuuz

koliko je bila karta za w.a.s.p., a koliko za gardijan?

a koliko je bilo ljudi?

još gardijan bio 2 puta

koliko je ko dugo svirao?

to jedino cenim, što će reći da su bg sad i ovde veći od w.a.s.p.-a

možda bleki izjednači skor ako napravi ono što svi želimo da vidimo - a to je beskompromisni metal udarac po sred lobanje!

Jedna plata, i to bedna, kao moja na primer...

Ja to najbolje znam brate, pogotovo što ja sa takvom živim i školujem se. Pa da mi je malo veća plata, i da mi nije išao keš na milion životnih obaveza znaš kad bih propustila Agent Steel i sad Helloween? - NIKAD!

Ali jbg...život je kurva, bio i ostao :D

Ostaje samo da se skuplja 10 din po 10 din dnevno u kasicu i to je to! :D

(p.s. ja počela već da odvajam sitnije parice za Legacy Festival na Ušću :wub: )

Ostaje samo da se skuplja 10 din po 10 din dnevno u kasicu i to je to! :D

Preteruješ za tih 10 dindži, ali u suštini stvari tako stoje. Doduše, ja živim sa matorcima ali putujem u BG na posao i u poslednje vreme više ja njih izdržavam nego oni mene. :uhoh:

"Dear fans, please DO NOT bring any cameras into the shows this fall as it is strictly prohibited to take pictures or recordings of the performance of W.A.S.P.! Security personnel at every venue will confiscate any cameras (including digital cameras and mobile phones with ability to record) from you before entering the venues. Please respect this request and enjoy the evening with 'The Crimson Idol'.

"Inquiries have been made as to whether 'The Crimson Idol' will be performed only in select locations. 'The Crimson Idol' event will be performed every night in each of the cities in the tour schedule. After 'The Crimson Idol' has been performed, the band will take a ten minute intermission and return to perform all the great W.A.S.P. classic you know and love."

Znachi i mobilne oduzimaju..do jaja.

Hm, da li ovo znachi da ce WASP konacno da odsvira preko sat i po svirke?! Ukljuchujuci pauzu naravno :)

W.A.S.P. kicked off its "The Crimson Idol Tour" Friday night (October 26) in Thessaloniki, Greece. The band performed the 1992 album in its entirety while never-before-seen video footage was shown throughout the show. After a short break the group returned for another a 30-minute set of W.A.S.P. classics.

The setlist was as follows:

01. Titanic Overture

02. Invisible Boy

03. Arena Of Pleasure

04. Chainsaw Charlie (Murders In The New Morgue)

05. Gypsy Meets The Boy

06. Dr. Rockter

07. I Am One

08. The Idol

09. Hold On To My Heart

10. The Great Misconceptions Of Me

11. Hate To Love Me

12. L.O.V.E. Machine

13. Wild Child

14. Take Me Up

15. I Wanna Be Somebody

16. Blind In Texas