Muzikantsko ćoše

imaginos

Guest حسين
Авангарда није гомила некреативних лезилебовића који своју неспособност да се укључе у друштвене токове правдају бављењем квази уметношћу?

Ne. To je kvazi-umetnost.

Avangarda je proboj, proširenje i razbijanje tradicije. Ona je

uvek usmerena protiv opštih estetskih konsenzusa i "ustaljenih"

vrednosti. Na njoj je da razara, na drugima je da se dive.

Ne. To je kvazi-umetnost.

Avangarda je proboj, proširenje i razbijanje tradicije. Ona je

uvek usmerena protiv opštih estetskih konsenzusa i "ustaljenih"

vrednosti. Na njoj je da razara, na drugima je da se dive.

al' ukoliko jednog dana i sama ne bude priznata k'o vrednost, onda je to samo josh jedna alter akcija....

Avant-garde in French means front guard, advance guard, or vanguard. People often use the term in French and English to refer to people or works that are novel or experimental, particularly with respect to art, culture, and politics.

Avant-garde pushes the boundaries of what is accepted as the norm within definitions of art/culture/reality. An avant-garde mentality believes things arise only from the leading edge of reality.

The vanguard, a small troop of highly skilled soldiers, explores the terrain ahead of a large advancing army and plots a course for the army to follow. This concept is applied to the work done by small bands of intellectuals and artists as they open pathways through new cultural or political terrain for society to follow. Due to implied meanings stemming from the military terminology, some people feel the avant-garde implies elitism, especially when used to describe cultural movements.

Thus avant-garde in music refers to an extreme form of musical improvisation in which little or no regard is given by soloists to any underlying chord structure or rhythm.

The term also refers to the promotion of social progress and reform, the aims of its various movements presented in public declarations called manifestos. Over time, avant-garde became associated with movements concerned with art for art's sake, focusing primarily on expanding the frontiers of aesthetic experience, rather than with wider social reform.

The origin of the application of this French term to art can be fixed at May 17, 1863, the opening of the Salon des Refusés in Paris, organised by painters whose work was rejected for the annual Paris Salon of officially sanctioned academic art. Salons des Refusés were held in 1874, 1875, and 1886.

By some assessments, avant-garde art includes street art, for example graffiti and any other movement which pushes forward the accepted boundaries; defining art in the future. It should be noted that avant-garde is not only a style of art, such as surrealism or cubism, rather this term is generally applied toward the present moment.

For instance: Where Marcel Duchamp's urinal may have been avant-garde at the time, today if someone created it again it would not be avant-garde because it has already been done. Avant-garde is therefore temporal and relates to the process of art's unfolding in time. It can be applied to the forerunners of any new movements. However, Duchamp and his work, remain avant-garde because he pushed art forward, creating a new dialogue and definition with itself.

Jasno?

Edited by Dersu Uzala

Arena Buckethead?

inspirisano ovim:

arena Buxtehude:

Brate, nemoj Buxtehude-a i Buckethead-a spominjati u istoj rečenici... icon_smile.gif

Buxtehude-u svaka čast!

Johann Sebastian Bach je učio od njega (između ostalog...).

icon_mrgreen.gif

Cheerz! pivopije.gif

Lepo lepo... 233.gif Šta je to, kojim povodom bilo?

Povod mog r-dana! mhihi.gif

Niko mi nije cHestitao, sem puzlice! wub.gif

JosH jednom klasicna stvar, prvi strahovi

koje smo brzo prevazisHli jer 5 god. prije je bilo

jednostavno drugacHije....

''Slomljena Krila''

Zatim....

Sranje se desilo na ovoj drugoj svirci

gitara se sijebala, ''visoki napon'' koji li je.... :wow:

Metal Battle je bio zato zestok! icon_rockdevil.gif

Prva stvar koju smo odsvirali, pijesma

"Bombs" pa smo trebali da predjemo

na noviji materijal, sve dok nismo nastavili

s "Suicide" i tu je prestalo

crkla energija koji k, tako da smo zavrsHili

s certom prije no smo planirali! icon_mrtav.gif

Sve u svemu! musik19.gif

jasta nego je gotivan!

ono sto njega posebno izdvaja je neverovatno umece improvizacije. Slusajuci i gledajuci planet x - live in Sophia, covek se stvarno zapita da li je on normalan?

on je najpotpuniji muzicar od svih gitarskih faca => podjednako je dobar kao neoclassical shredder, jazz/blues/rock=fusion improvizator, onda ovo sto svira u planet x (sto stvarno malo teze mogu da definisem )) a da ne pricam o tome da je i genijalan klavijaturista i pijanista

ne, stvarno, evo recimo petrucci koga veoma cenim kao kompozitora, se pokazao kao totalni jadnik pored Satch-a i Vai-a na G3-u u Tokyo-u! uopste nisam zadovoljan kako je svirao! Zapravo, sto vise godine prolaze, cika Petrucci svira sve losije (jebo ga onaj njegov tremolo picking!), poslednje njegovo s cim sam zadovoljan je neki liquid tension snimak koji datira iz 98/99-e godine!

so... Tony Mc!!!!!!!!!

Greg Howe?

Da ne bi vise oftopikovali tamo na potraznji muzicara prebacujem ovu diskusijuo ovdi icon_smile.gif

Pa to mi se i ne svidja kod Tony-ja...nisam fan tih multipraktik likova...jeste impresivno to sto radi ali ja mnogo vise volim gitaristu kog prepoznas posle samo jednog takta...Satch, Vai, Buckethead, Johnson, Friedman, Morse i od novijih Eklundh i Bumblefoot...doduse Bumblefoot dosta zvuci ko Eklundh pa moze covek da se zajebe icon_smile.gif

A Petrucci je kesetina kakve nema icon_smile.gif ...dobar je kao timski igrac, ali ko nije? icon_smile.gificon_smile.gif ...dobro postoji Kirk Hamet ali on ipak nije gitarista icon_smile.gificon_smile.gificon_smile.gif

pivopije.gif

EDIT

Greg Howe je faca icon_rockdevil.gif ...dojajan je onaj projekat sa Kotzenom icon_da.gif

George Lynch?

pivopije.gif