Sepultura

aleksej

59 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

"Hello, SEPULTURA fans all over the world. We're here in São Paulo. We're gonna play the whole album 'Arise' at the birthday party of the Manifesto Bar, 16 years.

"So we are here to say that we are working on a new album [that] we are gonna release next year. We just signed with Nuclear Blast [Records]. We have a worldwide plan for 2011 and 2012. We're gonna record the album in January with Roy Z. [JUDAS PRIEST, HALFORD, BRUCE DICKINSON, HELLOWEEN] producing the album, for the first time working with us. We have a worldwide release planned for May 2011. And we're here to assure you that we're gonna be on the road with this formation, the SEPULTURA that we are today. And we have a full North American tour scheduled for April — everything is confirmed. We have a full-scale tour for the summer. We are confirmed [for] the Wacken [Open Air] festival [in Germany] — the first time SEPULTURA will be playing there.

"Don't listen to fucking rumors anymore. We are tired of listening to this fucking bullshit that [former SEPULTURA guitarist/vocalist] Max [Cavalera] is saying all over the world, that there's gonna be a reunion [of SEPULTURA's classic lineup] and this and that. We're here to say there's no communication, there's no talks about any type of reunion or any show with the Cavaleras [Max and his brother Igor, also a former member of SEPULTURA]. Igor is doing his job, Max is supposed to do his job, and we are doing our job.

"We are SEPULTURA for 26 years and we celebrating this with a new album, a new deal and a new world tour. And I hope this is the end of fucking rumors and fucking lies, OK?!

"[We] are SEPULTURA and we're gonna be with you next year with a new album.

"See you on tour."

Amen to this!!!

Pritom: "This video is unlisted. Only those with the link can see it."

Pitam se da li ovo dogovorno rade ili su stvarno toliko jadni da se prepucavaju na ovaj način :no:

Sta god da je, jadno je!

Sa druge strane, od strane Andreasa i Paola nije bilo ni 10% izgovnjavanja koliko je ovaj srao u zadnje dve godine. Covek je samo srao i srao (jer je poznato da nije uspostavio nikakvu licnu komunikaciju sa Andreasom, nego je sve islo preko advokata i menadzera), komunicirao sa samim sobom, stalno iznosio neke pizdarije, menjao verzije i razloge dok sa druge strane nije bilo odgovora sem "nismo zainteresovani za reunion".

Ja sam prvi da ih vidim opet, ali...

• Upvote 1

E ovo je Sepultura lista:

Arise

Dead Embryonic Cells

Desperate Cry

Murder

Subtraction

Altered State

Under Siege (Regnum Irae)

Meaningless Movements

Infected Voice

Orgasmatron (Motörhead cover)

-----------------------------------

Escape to the Void

Territory

Inner Self

Sao Paolo, pre par dana.

E ovo je Sepultura lista:

Arise

Dead Embryonic Cells

Desperate Cry

Murder

Subtraction

Altered State

Under Siege (Regnum Irae)

Meaningless Movements

Infected Voice

Orgasmatron (Motörhead cover)

-----------------------------------

Escape to the Void

Territory

Inner Self

Sao Paolo, pre par dana.

odlicno...

ja tu ne bi nista dir'o...mada,ja volim ratamahata...

Chaos A.D. je verovatno najbolje što možeš dati nekom klincu željnom da čuje šta je to metal... Početi sa komercijalnim, ali pravim metalom, a ne nekim Iron Maiden pizdarijama od kojih će posle par godina da sluša isključivo Nuclear Blast power metal bendove.

• Upvote 5

Chaos A.D. je verovatno najbolje što možeš dati nekom klincu željnom da čuje šta je to metal... Početi sa komercijalnim, ali pravim metalom, a ne nekim Iron Maiden pizdarijama od kojih će posle par godina da sluša isključivo Nuclear Blast power metal bendove.

Vise je METAL svedski DISFEAR koji sviraju zapravo D-BEAT nego album Chaos A.D...,po meni je to totalni promasaj Sepulture,od tada su raspad.

Maiden je daleko više pravi metal od Chaos AD.

Potpisujem. :rockdevil:

Edited by BruceBruce
  • Downvote 2

Arise je sigurno najbolji album Sepulture, s tim albumom sam poceo (kada je izasao) da slusam Sepulturu, a sa Maiden manje vise poceo da slusam Metal i nisam zaostao u muzici nit slusam samo Nuclear Blast power tako da te kvazi tvrdnje okacite macku o rep.Maiden ce uvek biti bolji od bilo koje Sepulture.Oni od Chaos nikako da izdaju nesto sto valja.To i nije vise taj bend, jedino im je ime isto.

Necu da vredjam Nu Sepultura fanove, ovo je samo moje misljenje

• Upvote 1
  • Downvote 1

Arise je sigurno najbolji album Sepulture, s tim albumom sam poceo (kada je izasao) da slusam Sepulturu, a sa Maiden manje vise poceo da slusam Metal i nisam zaostao u muzici nit slusam samo Nuclear Blast power tako da te kvazi tvrdnje okacite macku o rep.Maiden ce uvek biti bolji od bilo koje Sepulture.Oni od Chaos nikako da izdaju nesto sto valja.To i nije vise taj bend, jedino im je ime isto.

Necu da vredjam Nu Sepultura fanove, ovo je samo moje misljenje

I totalno si u prvu.Bez greske.