Occult rock preporuke

Grobodan

Satanistički US power metal. Merlyn "Merlyn" (1996):

2046759893_l-1.jpg

Ne verujem da će vas baš "oduvati" svojim kvalitetom ali zvuče veoma zanimljivo i muzika im je prilično "catchy". Zvuk je prirodan, sirov i analogan bez ikakvih studijskih budženja i cela svirka ima neki specifičan šarm koji ne umem da objasnim.

U booklet-u piše:

"This album is dedicated to the memory of H. P. Lovecraft, Aleister Crowly, Alex Saunders, H. P. Blavatsky and Abdul Al-Hazred (The Mad Arabe)."

Sounds legit.

• Upvote 1

Ови Uncle Acid & The Deadbeats, бре, немају везе са Ghost. Ово је више неки Heavy Blues са почетка '70-тих. Са окулт продукцијом (неки рани Sabbath фазон) и, капирам, сотоњарским текстовима. Једино што вокал има одређене омамљујуће тонове, као Ghost.

• 2 weeks later...

Priključite se najnovijem hajpu:

ANCIENT VVISDOM - A Godlike Inferno (2011)

Ancient_VVisdom_-_A_Godlike_Inferno_cover.gif

www.mediafire.com/?3gr80fs0h0aoy0a

Kada bend nema ni 700 slušalaca na last.fm-u a već treba da sviraju na Roadburn-u i za koji dan ih čekaju svirke po Americi sa imenima kao što su Graveyard, Ghost, Blood Ceremony... jasno vam je da se o zajebanom kultu u najavi radi. Elem, akustični occult rock/deathrock, jasne i pamtljive pesme bez mnogo komplikovanja, okultni tekstovi, sve na mestu za početak pa izvol'te da biste se posle hvalili kako znate pušku kad je pištolj bila.

Edited by Talvi

Imaju čak i spotovi:

http://www.youtube.com/watch?v=CivtuX6PNXQ&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=B_Fnl81T4_k&feature=related

Lik sa korpspejntom je piš.

Inače meni ovo zvuči kao satanic Everlast i označava mi momenat kada iznenadno isijavanje dobrih bendova prerasta u trend pun smeća, sad se svaka šuša setila da je satanista i da je volela rok. Skinuću ali nisam optimističan.

• 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Year Of The Goat

A couple of days of recording guitarsolos have come to an end, a few minor sessions left, and it's coming together great! We can't wait to share this beast with you all, and once we start getting closer to the mixed/ mastered final version we'll make sure to post some small teasers on here first!

TO BRE

• 3 weeks later...
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

DEVIL, the Norwegian heavy doom rock band featuring members of VESEN, RIKETS CRUST, CEASE.AND.DESIST, FUCK YOU ALL and FAUSTCOVEN, has issued the following update:

"We're glad to announce that we survived this and last year's festivals and gigs, and even though it was a blast all the way, we have now decided to focus on our next album which we've called, 'Gather The Sinners'. It will be released once again on the fine Soulseller Records, hopefully this year. We are from now on concentrating fully on the album, and will therefore not be seen much on stage until late this year. However, we know that fans of DEVIL and 'Time To Repent' also will love 'Gather The Sinners', as it will be another trip down heavy metal memory lane, and the authenticity and evil cheerfulness is still very much represented. To show you just what we're aiming at, we're proud to present a sneak preview filmed live at Roadburn of the song 'They Pale' [see video below], which will be featured on 'Gather The Sinners'. We hope you enjoy this, and look forward to the album just as we do."