ManOwaR

Protagonist

Ljudi, stvarno, hoce li neko da ide u Rusiju? Ja bash imam priliku za to, ali se mnogo dvoumim...

Pa to jedino da neko ode u Rusiju na sličan način, da mu iskrsne prilika za to, ali da neko ide tako daleko specijalno za koncert Manowar-a, nema smisla, s obzirom da može da ih vidi bliže.

Ja se dvoumim,al treba prvo da prodam onda kartu za Wacken :)

Ako znas nekog ko bi je kupio...

Ne znam... :( . Ali, dobro, ima josh vremena :D

Lazo ne budi lud !

Budi lud :)

Pa to jedino da neko ode u Rusiju na sličan način, da mu iskrsne prilika za to, ali da neko ide tako daleko specijalno za koncert Manowar-a, nema smisla, s obzirom da može da ih vidi bliže.

Dobro, vidish da mozda josh ima dobrih ljudi na ovom svetu :D . Ionako viza ne treba. Ako ima interrail, put je skoro dzabe...

... ali da neko ide tako daleko specijalno za koncert Manowar-a, nema smisla, s obzirom da može da ih vidi bliže.

Zasto da ne?

Za Manowar i na kraj sveta ako treba :rockdevil:

Sto da ne vidis omiljeni bend vise puta? :meshuggah:

e jeste ajde baci mi jos jedamput na mail...

Au...

Jedva sam se iscimao da prekucam ono na nemackom (ja i nemacki 3 sveta :) ),a sad da opet kucam...ajao :(

Ajde proceprkaj po inbox-u,mora da je tu negde :pivopije:

EDIT:

"The Loreley: A festival site unlike any other in the world

The Loreley Open-Air Theatre lies on a mighty plateau not far from the top of the Loreley rock (133 metres high). It is not only surrounded by myths and legends, it is also a UNESCO World Heritage Site. Due to its unique natural acoustics and architectural style, it is also one of the most legendary open-air venues anywhere. It was GENESIS that started the rock festival tradition in 1976. The years that followed saw all the international icons of pop and rock performing in the theatre. Immortal festivals such as the Bizarre Festival and the Summer Jam premiered at the Loreley. And now the story continues with the Magic Circle Festival 2009."

+

"Travel information: To the Loreley by car, train or plane

The legendary Loreley Open-Air Theatre is in St. Goarshausen (postcode: 56346), Germany. Whether you're coming from the north, south, east or west, if you're travelling by car you'll find all the directions and a route planner here (www.magiccirclefestival.com). If you're travelling by train you should get off at the "Sankt Goarshausen" train station and then take the bus to the festival site. You'll find information on train connections here at the "Deutsche Bahn" (German Rail). If you want to fly to the Magic Circle Festival, there are four airports within a radius of 150 kilometres: Frankfurt-Hahn, Frankfurt am Main, Cologne-Bonn and Mannheim. You'll find all the information you need here - www.magiccirclefestival.com"

Edited by LazaGNR

Bakethed nije smislio intro za Moćne Rendžere,to je zabluda.

Da ne bude offtopic:ja ne vidim neku preteranu razliku između obične i "metal" verzije The Crown And The Ring.

Edited by Sandman

Wacken 2009 Line-Up:

Motörhead, In Flames, Bullet For My Valentine, Coheed and Cambria, Lacuna Coil, Thin Lizzy, DragonForce, Machine Head, Anthrax, HammerFall, Amon Amarth, Epica, Testament, Saxon, Tristania, Gamma Ray, Pain, Nevermore, Korpiklaani, UFO, Bring Me the Horizon, In Extremo, Napalm Death, Heaven Shall Burn, Running Wild, Rage, Turisas, Subway to Sally, Walls of Jericho, Volbeat, Mägo de Oz, Airbourne, Borknagar, Enslaved, Schandmaul, GWAR, Axel Rudi Pell, Doro, ASP, UK Subs, Cathedral, Einherjer, Pentagram, Warlock, D-A-D, The BossHoss, Kampfar, Whiplash, Grand Magus, Trouble, Heaven & Hell, Rabenschrey, Onkel Tom Angelripper, Skyline, Endstille, Eths, Vreid, Engel, Tracedawn, Der W, Drone, Frei.Wild, Eric Fish, Callejón, Mambo Kurt, Retrospect, Torment, Feuerschwanz, Swashbuckle, The Waltons, Sarke, Nervecell, Bon Scott, Bloodwork, Bai Bang, Hansi Kürsch, The Fading, 5th Avenue, Reincarnatus, Marcel Schmier Schirmer, Split Heaven, Victims of Madness, Insidious Disease, W:O:A Firefighters, Jen Majura, The Smack Ballz and Jörg Michael

I dodajmo:

Dear Metalheads,

are you ready for a superlative announcement? If not – fasten seat belts please and hold on:

The one and only SLAYER!

We are damn proud of presenting to you the only two open air shows at all in Germany which are going to happen in late August.

From August 27 to August 30 2009 Wacken Rocks Festivals Seaside and South are going to experience a thunderstorm of Thrash far beyond comparison!

Shouter/bass player Tom Araya and his troops will bring, amongst other things, their brand new studio album “World Painted Blood” to you, which will serve with perfect endtime mood!

So, horns up for: SLAYER!

Yours,

Wacken Rocks Team

Dakle,zaista losi bendovi.

Al' će da bude loše ;) . Mislim da bih umro na mestu kada bi gledao Slayer i Testament zajedno. Isplati se ovo, odeš jednom i miran si za koncerte sledeće 3 godine (minimum) :cool:

Edited by M-16

Manowar cuo kritike poslednjeg albuma pa odlucio da izda EP koji nije ispresecan kojekakvim epic budalastinama.

Bolja strana su definitivno "Thunder..."/"Gods..."/"God Or Man", brze pesme, koje su nista specijalno iskreno, kome se svidja ovo, moze slobodno i novi Piledriver da uzme da slusa.

Father mi je samo dosadna Manowar balada, iskrneo nikada nisam mirisao Manowarove balade, tako da mi ni "Crown And The Ring" ne znaci mnogo, a i mislim, Metal Version? Oh yeah, I can definitely hear the difference :rolleyes:

Tata na ostlaim jezicima..pa ne mogu da komentarisem, svaka cast za trud ako nista drugo, fanovi iz odabranih zemalja ce sigurno ceniti, jedino sto umirem od smeha na japanku verziju, do jezika je cenim :) :)

Za manje od nedelju dana - svirka Manowar-a u Bukurestu :rockdevil:

(EDIT:dobili smo vize za Rumuniju :):cool: )

Nemam obicaj da postavljam set liste,al evo sta bi moglo da se ocekuje:

Manowar setlist (Finland 13 June 2009) -

1. Manowar

2. Blood Of My Enemies

3. Hand Of Doom

4. Call To Arms

5. Brothers Of Metal

6. Heart Of Steel

7. Shell Shock

8. Die With Honor

9. Kings Of Metal

10. Fast Taker

11. The Gods Made Heavy Metal

12. Warriors Of The World United

13. Kill With Power

14. Hail And Kill

Setlist 27 June Spain -

Manowar,

Blood of my Enemies,

Brothers of Metal,

Call to arms,

Hands of Doom,

Heart of Steel,

Kings of Metal,

Sleipnir,

Loki,

Gods Made Heavy Metal,

Warriors of the World,

Kill with Power,

Hail and Kill,

Battle Hymn,

The Crown and the Ring - Live

(+ Fast Taker negde pri kraju)

2009 -Finland-

Manowar

Blood Of My Enemies

Hand Of Doom (!!!)

Call To Arms

Brothers Of Metal

Heart Of Steel

Shell Shock (!)

Die With Honor

Kings Of Metal

Fast Taker (!)

Gods Made Heavy Metal

Warriors Of The World United

Kill With Power

---------

Hail And Kill

Edited by LazaGNR

Guest Razbijač-NAAĆI
Za manje od nedelju dana - svirka Manowar-a u Bukurestu :rockdevil:

(EDIT:dobili smo vize za Rumuniju :):cool: )

Nemam obicaj da postavljam set liste,al evo sta bi moglo da se ocekuje:

Manowar setlist (Finland 13 June 2009) -

1. Manowar

2. Blood Of My Enemies

3. Hand Of Doom

4. Call To Arms

5. Brothers Of Metal

6. Heart Of Steel

7. Shell Shock

8. Die With Honor

9. Kings Of Metal

10. Fast Taker

11. The Gods Made Heavy Metal

12. Warriors Of The World United

13. Kill With Power

14. Hail And Kill

Setlist 27 June Spain -

Manowar,

Blood of my Enemies,

Brothers of Metal,

Call to arms,

Hands of Doom,

Heart of Steel,

Kings of Metal,

Sleipnir,

Loki,

Gods Made Heavy Metal,

Warriors of the World,

Kill with Power,

Hail and Kill,

Battle Hymn,

The Crown and the Ring - Live

(+ Fast Taker negde pri kraju)

2009 -Finland-

Manowar

Blood Of My Enemies

Hand Of Doom (!!!)

Call To Arms

Brothers Of Metal

Heart Of Steel

Shell Shock (!)

Die With Honor

Kings Of Metal

Fast Taker (!)

Gods Made Heavy Metal

Warriors Of The World United

Kill With Power

---------

Hail And Kill

Dobre liste.mene jedino grize što nikad ne sviraju Demon's Whip,to je killer.I di je Number 1, King, Warlord...Death Tone, Metal Daze, to su isto kult himne.I ono što me najviše ubi, di je BLOOD OF THE KINGS?????

Nemam pojma,valjda ce to svirati u Bukurestu :)

Hm,jebote,2 puta sam stavio Finsku,a nisam Francusku :)

Oh well...

21.6. Hellfest,France

Manowar

Blood Of My Enemies

Hand Of Doom

Call To Arms

Brothers Of Metal

Sleipnir

God of Fire

Heart Of Steel

Shell Shock

Kings Of Metal