Heathen

dr.lecter

• 1 year later...
  • 7 months later...
  • 3 months later...

Hey metalheds.....6 new songs written for the new Heathen CD and the momentum is moving forward. It's going to be a good one!!! Can't wait to share some snippets.....

Ovo je postavljeno na hjihov FB some 6 minutes ago :D

• 10 months later...

Drummer Darren Minter of San Francisco Bay Area metallers HEATHEN has released the following statement to BLABBERMOUTH.NET:

"It is with great regret to announce that, after 25 years of drumming for HEATHEN, I have left the band due to unforeseen circumstances and will not be joining them on the European tour that starts in several weeks (a replacement will be named in the next few days).

"I apologize to all of our fans, but plan to pursue other musical endeavors and will continue to move forward making music.

"The split between HEATHEN and I was amicable and there is no bad blood or hard feelings towards one another.

"Hope to see you all on the road soon and I wish nothing but the best for the future of HEATHEN."

• 2 months later...
  • 4 weeks later...

Veteran San Francisco Bay Area heavy metal musician Jon Torres, who played bass and guitar for a number of the region's most acclaimed cult acts, including ULYSSES SIREN, HEATHEN and LÄÄZ ROCKIT, died Monday night as a result of a reported heart failure.

R.I.P.

Covek bio deo "Evolution of Chaos"-a, a i remek dela zvanog "Down Among the Deadmen".

• 5 years later...

Sjajna vest :rockdevil:

Sale sad si baš lupio, Evolution of Chaos jedan od najboljih comebackova ikad, i meni sigurno medju 5 najboljih thrash albuma ovog milenijuma!

Još Dark Angel da se nakani više, najavljuju novi album sto godina, pitam se dal su možda odustali od te ideje..

• Upvote 1
  • Downvote 1

Sve što ste rekli, ja sam reko.

Sjajna vest :rockdevil:

Sale sad si baš lupio, Evolution of Chaos jedan od najboljih comebackova ikad, i meni sigurno medju 5 najboljih thrash albuma ovog milenijuma!

Još Dark Angel da se nakani više, najavljuju novi album sto godina, pitam se dal su možda odustali od te ideje..

jel pričamo o Evolution of Chaos? on kida

• Upvote 1
  • Downvote 1

Takoe, samo kec do 30 min max :mhihi:

Pazi, ok ako ti se ne svidja stilski, ali ne možeš reći da u taj album nije uloženo truda. Možda nije tako dobar kao Victims (koji je apsolutni metal masterpis), ali su se barem potrudili da urade nešto najpribližnije tom klasiku, dakle tona vrhunskih treš rifova, fenomenalne solaže, aranžmani na nivou AJFA, albumu ne manjka ni brzine, ali, kao i ranije bend najbolje funkcioniše u srednjem tempu. Smor, jedino ako si očekivao neki brzinski treš ala Sodom/Slayer, ali Heathen nikada nije ni zvučao, ni težio takvom zvuku :)

Мени после одслушавања тог албума ни једна једина мелодија није остала у сећању. А што се тиче врхунских рифова, колко сад могу да се сетим цео албум ми је звучао као 1 песма од сахат времена. И наравно да нисам очекивао да свирају нешто као швабе али бар приближно виктимс...

• Downvote 1