Metallica

lemmy sixx

Док сам имао оне класичне хард-дискове капацитета типа 20-40 GB, први албум нисам ни држао ту, толико ми је одвратан. Први нормалан албум Metallice је ...and Justice For All, Black је ОК изузев Enter Sandman, увек сам је мрзео. Тек од Loada крећу занимљиве ствари.

Како неко може да слуша, нпр, Creeping Death, мени није јасно. Еј, дрогирани тинејџер и његова инспирација из Библије и то је "култни" мегахит... Углавном, свако зна колико се и сама Metallica борила против тога, експериментисала и St. Anger је био тај коначни пораз и одлука да се удовољи легијама и старих и нових фанова па су све обрнули из почетка. Овај нови албум ће бити гори и од овог прошлог.

пс. посебно ми је јадно када фанови на концертима интонирају солажу из Master of Puppetsa... Какво легло јадника и лузера.

BRT_Rio_Logotipo.jpg

• Upvote 1

Creeping najbolja pesma ikada ,mojnete tako

Ove dve nove solidne ,voleo bih da James više reži ,a i gitare isto. Osamsedetih se baš osećao onaj pumpajući palm-mute u gitarama ,sad nekako mutno i neubedljivo ,iako masno.

Metallica frontman James Hetfield says the band didn’t mind paying the extra 10 cents per copy it’s cost them to make Hardwired… To Self-Destruct a double-disc release.

Despite consisting of just 12 tracks, the total running time clocked in beyond the maximum capacity of a single vinyl disc, and close to that of a CD.

“There’s some long stuff on there, and there’s some short stuff and some medium stuff. Metallica gets diverse, and we love that.

“I think maximum is 75 or 80 minutes, and then the sound quality starts to suffer, on vinyl especially. I think CD-wise, there’s a max on that too.”

He continues: “We want it to sound good – at the end of the day we’ve got a bunch of songs that we love.

“So that’s what has to happen. For the extra dime it costs to make it a double, we think it’s very worth it.”