Burzum

sevast

Prvi album Burzuma je užasno podcenjen i nikad nije ni dobio pažnju koju zaslužuje, tako da bi na ovaj način mogao to da ispravi. Anyway, evo onog starog intervjua gde kaže to za re-recordanje albuma:

Varg Vikernes revealed the title of his next album, From the Depths of Darkness, which he plans to release next year.

“You might in fact see two new albums next year. If everything goes according to plan, I’ll have another compilation album made up of re-recorded tracks [From the Depths of Darkness with new ambient tracks—possibly September release) from the Hvis Lyset tar oss and Filosofem albums (and perhaps from Aske as well). I intend to record this summer, and perhaps, put out a new album. I am not sure how all of this will go though, and I have no deadlines or anything, so I just work hard and see what I can manage. If I need more time to finish these projects, I will spend more time. If I grow tired of the compilation idea, I might just drop it altogether and do something else instead. You will see if you wish.”

• 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

pa realno,iako su se meni i onakve svidjale,bilo je mjesta za napedak,ali ja da sam na njegovom mjestu ne bih isao dalje.ni hvis li filosofem nemaju sta da dobiju boljom izvjedbom ni cistijom produkcijom.nema sanse da ce mi se ovo vise svidjati od originala na det som ali kao ovako pakovanje moze da bude sjajno.

Pa ovo je fenomenalno, esencija black metala. Bilo mi je dovoljno samo po 5 sekundi od svake stvari da cujem, nisam hteo vise, cekam cd.

Neka odradi i ostale albume ako hoce, oni ce uvek biti kult, a ovako samo dobiju neki novi smek, drugacija je energija u njima. Podrzavam. :rockdevil:

Nisam jebo me pas.

Hocu vise burzuma, nikad dosta dobre muzike.

Kao sto rekoh, originali su svetinje, ali ne smatram da su ovi rimejkovi svetogrdje vec njihovo prezentovanje u novom obliku. Nekada bih pljuvao po svemu tome, ali tad sam bio mlad.