vudun Posted March 18, 2016 Report post Posted March 18, 2016 Ako sveobuhvatno gledamo ceo taj zajebani svet rokenrola ovaaaj i dalje je 1991. bila ubedljivo najmoćnija godina. 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
skulhead Posted March 18, 2016 Report post Posted March 18, 2016 1984: MERCYFUL FATE - Don't break the Oath 1985: IRON MAIDEN - Powerslave Hah, kako si iskusno prebacio Powerslave u 1985-tu. Ma ne valja to da se ne ponavljaju bendovi, tako sam ja krenuo pa se smorio, nego apsolutno koji je album najbolji, I kod mene isti slučaj. 1995-a je stvarno nenormalna bila. Niste pomenuli Mandylion, Amok, HEart Of The Ages... 1980 - Dead Kennedys - Fresh Fruit For Rotting Vegetables 1981 - Iron Maiden - Killers 1982 - Discharge - Hear Nothing See Nothing Say Nothing 1983 - Metallica - Kill 'em All 1984 - Iron Maiden - Powerslave 1985 - Celtic Frost - To Mega Therion 1986 - Metallica - Master Of Puppets 1987 - Guns N' Roses - Appetite For Destruction 1988 - Pixies - Surfer Rosa & Come On Pilgrim 1989 - Morbid Angel - Altars Of Madness 1990 - Bathory - Hammerheart 1991 - Entombed - Clandestine 1992 - Dream Theater - Images And Words 1993 - Paradise Lost - Icon 1994 - Mayhem - De Mysteriis Dom Sathanas 1995 - Dissection - Storm Of The Light's Bane 1996 - Moonspell - Irreligious 1997 - The Gathering - Nighttime Birds 1998 - Refused - The Shape Of Punk To Come 1999 - In The Woods... - Strange In Stereo 2000 - At The Drive-In - Relationship Of Command 2001 - Converge - Jane Doe 2002 - Agalloch - The Mantle 2003 - Katatonia - Viva Emptiness 2004 - Isis - Panopticon 2005 - Paradise Lost - Paradise Lost 2006 - Mastodon - Blood Mountain 2007 - Neurosis - Given To The Rising 2008 - Portishead - Third 2009 - Candlemass - Death Magic Doom 2010 - Agalloch - Marrow of the Spirit 2011 - Earth - Angels of Darkness, Demons of Light I 2012 - Pig Destroyer - Book Burner 2013 - Subrosa - More Constant Than The Gods 2014 - At The Gates - At War With Reality 2015 - Baroness - Purple 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
HUMAN Posted March 18, 2016 Report post Posted March 18, 2016 Viš ja generalno nešto Deicide ne obožavam, možda je to. Kad krene da struže, sve mi dođe isto. Cannibal Corpse za klasu bolji (odabrani albumi ). Eto meni bi možda bili MA, Death, CC, valjda nisam zaboravio neki ogroman bend xD razume se keyword Carcass... lm, imam slično mišljenje u vezi Deicida, msl stvarno volim prvenac, Legion i pogotovo Once Upon... ali ipak prednost dajem mnogim drugim dm bendovima, tipa većini onih sa "šn" Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
Demon Seed Posted March 18, 2016 Report post Posted March 18, 2016 Zasto moras da uguras Death, u mnogo su bitni jebalo mater.. dobro bre Vole čoveče... majka mu stara Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
Grobodan Posted March 18, 2016 Report post Posted March 18, 2016 Hah, kako si iskusno prebacio Powerslave u 1985-tu. Hahah permutovao sam, hteo sam Live after death kao najbolji live ikad da ima pocasno mesto (kad vec nisam uspeo Decade of agression). Sad se setih da nemam ni Sepulturu. Ma jebes ovu temu zaista. Inace ja bih sa tvoje liste mogao mirne duse vise od pola da uvrstim kao svoj izbor. 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
HUMAN Posted March 18, 2016 Report post Posted March 18, 2016 Ako sveobuhvatno gledamo ceo taj zajebani svet rokenrola ovaaaj i dalje je 1991. bila ubedljivo najmoćnija godina. Apsolutno Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
kuruz Posted March 18, 2016 Report post Posted March 18, 2016 zna se šta je najbolji lajv ikad ne moram ni da postavljam Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
obsessed by cruelty Posted March 18, 2016 Report post Posted March 18, 2016 Dje vam VBE u 1995... Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
skulhead Posted March 18, 2016 Report post Posted March 18, 2016 Čini mi se da sam ga video na par lista. Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
vudun Posted March 18, 2016 Report post Posted March 18, 2016 Pa da, ništa uhu tako ne prija kao onaj spektakl iz Sijetla, leto '89. Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
kuruz Posted March 18, 2016 Report post Posted March 18, 2016 pustih baš sad The Trooper sa Live After Death i Master iz Sijetla ma neuporedivo Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
HUMAN Posted March 18, 2016 Report post Posted March 18, 2016 Probaj sad Entangled in Chaos Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
vudun Posted March 18, 2016 Report post Posted March 18, 2016 Učini mi se Master iz Splita. 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
Descender Posted March 18, 2016 Report post Posted March 18, 2016 ne mož se porede sa Symbolic i Draconian Times gde je svaka sekunda savršena... Ovo konkretno je bila stvar koja me natjerala da odustanem od ovoga. Počeo sam kao nešto da pravim spisak i da razmišljam, pa mi sprži mozak 1986. pa ajd kao vratiću se na nju, pa onda dilema npr. ITNE ili DMDS i onda kao 1995. i potpuno nemoguć izbor između (najmanje!) ova dva albuma i fuck it, nemam ja mentalnu snagu za takve odluke Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
SkullKrusheR Posted March 19, 2016 Report post Posted March 19, 2016 skulheadova lista dobra, slažem se sa dosta stvari. ogromni plusevi i njemu i vlaji za refused i atdi. Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
Kumodraski Vo Posted March 19, 2016 Report post Posted March 19, 2016 Jedino slaughter tu nesto bitan, e nola mos misliti.. Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
Runner Posted March 19, 2016 Report post Posted March 19, 2016 https://en.wikipedia...avy_metal_music evo ti spisak problema Pod "R" im nedostaje Rainbow i sjajan povratnicki album "Stranger in Us All". Te godine je i Therion izbacio "Lepaca Kliffoth". Dobro, meni taj album i nije nesto, ali eto, faktografije radi. :) Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
kuruz Posted March 19, 2016 Report post Posted March 19, 2016 ma naravno, nema tamo svega, ali već je ova lista dovoljna da se vidi kakva je to godina Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
Demon Seed Posted March 19, 2016 Report post Posted March 19, 2016 zašto se maltretirate albumima koji nisu savršeni Ja sam za neke godine hteo da stavim po dva 100.00% savršena albuma, ali nisam da ne biste svi krenuli da trpate kojekakve sedmice i osmice na liste Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
HUMAN Posted March 19, 2016 Report post Posted March 19, 2016 jbg Dimone, što je nekome 7-8, nekome je 10, npr niko nije stavio Arise koji je po meni čista 10-ka(...ma 11), takodje sa druge strane, vidim svi nešto veličate Draconian, msl jeste to dobar album, ali meni bi on bio neka jaka 8-ca, eventualno 9-ka(jbg neke pesme su mi baš prooooosek, uglavnom na drugoj polovini albuma). Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
Kumodraski Vo Posted March 19, 2016 Report post Posted March 19, 2016 Stvarno prejaka godina i Storm of the Light's Bane tad izasao.. Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
Descender Posted March 19, 2016 Report post Posted March 19, 2016 vidim svi nešto veličate Draconian, msl jeste to dobar album, ali meni bi on bio neka jaka 8-ca, eventualno 9-ka Da, na skali od 1 do 8, bio bi 9. Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
HUMAN Posted March 19, 2016 Report post Posted March 19, 2016 Pa po meni je teško da album sa 3-4 odlične, ali isto toliko i prosečnih pesama može biti savršenstvo! Iste godine je izašao i The Angel and the Dark River, koji je po meni čisto savršenstvo, svih sedam veličanstvenih numera, takodje te godine i izlazi i odličan album Anatheme, Silent Enigma! Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
Descender Posted March 19, 2016 Report post Posted March 19, 2016 Pa po meni je teško da album sa 3-4 odlične, ali isto toliko i prosečnih pesama može biti savršenstvo! Taj album nema ni 3-4 prosječne sekunde, a kamoli pjesme. Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
oʞɾoƃ Posted March 19, 2016 Report post Posted March 19, 2016 ajd kaži oko kojih se albuma premišljaš za tu godinu, baš me zanima, Slaughter, Storm of the Lights Bane, Written in Waters..? Već SOTS i SOTLB mi je nemoguća dilema, a kad na to dodam The Gallery, mogu samo da legnem i umrem. Inače, vidim da je na internetu dosta rasprostranjena zabluda da je The Jester Race izašao u februaru 1996. Album je zapravo izašao u novembru 1995. Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.