Јарослав Posted December 17, 2013 Report post Posted December 17, 2013 почните саставићу нешто ових дана, мада ће ме вероватно мрзети да правим неке листе Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
Talvi Posted December 17, 2013 Report post Posted December 17, 2013 Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
Kumodraski Vo Posted December 17, 2013 Report post Posted December 17, 2013 Meni najbolji: ostatak liste tek tamo posle nove kad se (tj, ako) se nakanim. A i dosta toga jos uvek nije preslusano. 2 Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
Сале Posted December 17, 2013 Report post Posted December 17, 2013 necrophobic-womb of lilithu alghazanth-3 faced pilgrim sacrilegious impalement-III-lux infera hypocrisy-end of disclosure carcass-surgical steel sodom-epitome of torture christicide-upheaval of the soul thyrfing-de ödeslösa 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
[Nocturno] Posted December 17, 2013 Report post Posted December 17, 2013 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
azal Posted December 17, 2013 Report post Posted December 17, 2013 NAJBOLJI Kayo Dot - Hubardo Leprous – Coal Tribulation – The Formulas of Death Gorguts – Colored Sands Cult of Luna – Vertikal Witherscape – The Inheritance Ulcerate – Vermis Carcass – Surgical Steel Satan - Life Sentence Oranssi Pazuzu – Valonielu VRLO DOBRI The Dillinger Escape Plan - One of Us is the Killer Memory Garden - Doomain Protest the Hero – Volition Dark Tranquillity - Construct Exivious – Liminal Portal – Vexovoid Memento Waltz – Division by Zero Atlantean Codex – The White Goddess Hell – Curse and Chapter Vaura – The Missing Extol – s/t DOBRI Caligula’s Horse – The Tide, The Thief, and River’s End Darkane - Sinister Supremacy Voivod – Target Earth Shining - One One One Wormed – Exodromos Nero di Marte – s/t Steven Wilson - The Raven That Refused To Sing Revocation – s/t Kvelertak – Meir Cathedral - The Last Spire F.K.U. – 4: Rise of the Mosh Mongers Aeternus – …and the Seventh His Soul Detestet In Solitude – Sister Grave Miasma – odori Sepulcrorum Persefone – Spiritual Migration Hail of Bullets – III The Rommel Chornicles EPs Bolzor – Aura Urfaust – Die Erste Levitation Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
Јарослав Posted December 17, 2013 Report post Posted December 17, 2013 Талвијев пост издоминирао, може да се гаси тема Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
Zlatko Posted December 17, 2013 Report post Posted December 17, 2013 2 Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
Guest Razbijač-NAAĆI Posted December 17, 2013 Report post Posted December 17, 2013 a manowar,gdi je manowar? novi karakas je smešan. prićajte šta god,al black sabbath je rasturio sa novim albumom ove godine. i svido mi se theudho, onaj sa zimom,zaboravik ime,nešto winter...throne...dobarrr i,pride raven black night-barbarian winter,doom,bolje od svakijeg manilla roada. Nije mi loš ni kralj Vlado Georgiev,''divljina''...ima ona pesma ''mogu sve'', dobar je,totalni paydo momenti ''mogu mogu sve,al jedno ne mogu'' id u pićku! 6 6 Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
DeadlyPollution Posted December 17, 2013 Report post Posted December 17, 2013 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
Јарослав Posted December 17, 2013 Report post Posted December 17, 2013 за почетак, издање године: The Black Coffins - III. Graveyard Incantation Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
SkullKrusheR Posted December 17, 2013 Report post Posted December 17, 2013 за почетак, издање године: 1 3 Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
Berliner Posted December 17, 2013 Report post Posted December 17, 2013 2 Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
Lou Posted December 18, 2013 Report post Posted December 18, 2013 Meni najbolji: ostatak liste tek tamo posle nove kad se (tj, ako) se nakanim. A i dosta toga jos uvek nije preslusano. Od reči do reči. Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
VoivodBG Posted December 18, 2013 Report post Posted December 18, 2013 (edited) Pissed Jeans - Honeys Voivod - Target Earth Palehorse - Harm Starts Here Jucifer - За Волгой для нас земли нет Protest The Hero - Volition Caligula's Horse - The Tide, The Thief, and River’s End Fuzz - Fuzz Whores. - Clean. Alek Darson - Panopticon EP Brigand - Zaplešimo Grešnici Pogavranjen - Raspored Užasa Edited December 18, 2013 by VoivodBG Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
Лука Posted December 18, 2013 Report post Posted December 18, 2013 (edited) od metala su mi se najviše svideli ovi dole albumi ali ima još puno izdanja koja nisam pošteno izvrteo, tako da neke liste posle NG. Preliminarno, random redosled: Leprous - Coal Carcass - Surgical Steel Protest The Hero - Volition Kayo Dot - Hubbardo Ornasi Pazzuzu - Valonielu Seidr - Ginnungagap Caligula's Horse - The Tide, The Thief And The River's End In Solitude - Sister Atlantean Kodex - The White Goddess Lumbar - The First And Last Days Of Unwelcome Edited December 18, 2013 by Лука Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
In The Flesh Posted December 18, 2013 Report post Posted December 18, 2013 Nijesam previse albuma iz ove godine cuo, ali ako je Leprous medju najboljima, onda i nije bila neka. Znacajan pad u odnosu na Bilateral. 1 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
Divlji Tigar Posted December 18, 2013 Report post Posted December 18, 2013 (edited) Top 10: 1. Enforcer - Death By Fire 2. Crystal Viper - Possession 3. In Solitude - Sister 4. Chastain - Surrender To No One 5. Satan's Host - Virgin Sail 6. Jex Thoth - Black Moon Rise 7. Axxion - Wild Racer 8. Pretty Maids - Motherland 9. Satan - Life Sentence 10. Lancer - Lancer ostali Black Trip - Goin' Under The Oath - Night Child Hitten - Evil Power Livin Fire' - Under The Spell Battle Ram - Long Live the ram Cauchemar - Tenebrario A Sound OF Thunder - Time's Arrow Terminus - Into Exile Evil Invaders - Evil Invaders Roaring Empyrean - The Earth's Heart Artillery - Legions Oker - Culpable Hell - Curse And Chapter Night - Night Vigilance - Queen of the Midnight Fire Atlantean Kodex - The White Goddess Sign Of The Jackal - Mark Of The Beast Black Diamond - Last Man Standing Night Glow - We Rise Sinister Realm - World OF Evil Battle Beast - Beatlle Beast Huntress - Starbound Beast SoulHealer - Chasing The dream U.D.O. - Steelhammer White Wizzard - The Devil's Cut Warlord - The Holy Empire Ruthless Steel - Die In The Night Ghost - Infestissumam Screamer- Pheonix Steven Wilson - The Raven That Refused To Sing Domaća Scena: Ne-metal E-Play - Obični ljudi Edited December 18, 2013 by Divlji Tigar Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
lemmy sixx Posted December 18, 2013 Report post Posted December 18, 2013 Motorhead - Aftershock Enforcer - Death By Fire Hatebreed - The Divinity Of Purpose Onslaught - VI Black Sabbath - 13 5 Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
Divlji Tigar Posted December 18, 2013 Report post Posted December 18, 2013 Ово није лоше, шта више одлично. Ја не волим овај жанр музике, али овај албум ми се свиђа, Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
HeLLsarma Posted December 18, 2013 Report post Posted December 18, 2013 3 5 Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
Сале Posted December 18, 2013 Report post Posted December 18, 2013 Да бре,Колдбран.Видим ја да ми фали нешто у списку хехе 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
HeLLsarma Posted December 18, 2013 Report post Posted December 18, 2013 Ima ih jos. Eto,top 15 albuma,ne po nekom redosledu,jer svi su u svom domenu odlicni. 3 3 Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
oʞɾoƃ Posted December 18, 2013 Report post Posted December 18, 2013 sarma, nađi neke malo veće slike sledeći put i koji vam je kurac sa coverima generalno, okačite listu i gotovo Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
Oak Posted December 19, 2013 Report post Posted December 19, 2013 Subrosa - More constant than the gods Russian Circles - Memorial Rotting Christ - Κaτά τον δaίμονa εaυτού Portal - Vexovoid Oathbreaker - Eros|Anteros Nails - Abandon All Life Kylesa - Ultraviolet Deafheaven - Sunbather Dark Tranquillity - Construct Aosoth - IV: An Arrow In Heart Non metal: White Lies - big tv Splashh - Comfort RVIVR - The Beauty Between Moby - Innocents Man's Gin - Rebellion Hymns Defeater - Letters Home Coliseum - Sister Faith Chelsea Wolfe - Pain is Beauty 2 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.